Vypadá, a podle popisu i funguje, úkrutně
Tisovec 2013
Moderátor: Miky_CZ
- Mirko
- Příspěvky: 2883
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tisovec 2013
tlumená zadní lavice, to tu ještě nebylo...
Vypadá, a podle popisu i funguje, úkrutně
Vypadá, a podle popisu i funguje, úkrutně
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tisovec 2013
Bavím se dobře...teslo píše:ano, je to skoro seriovy Range roverdisco70 píše: ak budes niekedy tvoj kociar predavat, tak teba musia kupit tiez, aby vedeli aspon nastartovat, nie ze este niecomu aj porozumiet
Doufám, že uvidím o víkendu RRC v akci.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Tisovec 2013
ked dorazime 
dnes vecer uz "iba" namontovat hlinikovu konstrukciu do kufra, dovarit pravu stupacku (z nejakeho dovodu som mal obe odtrhnute - ale neviem ako je to mozne, pretoze podla definicie vyrobcov pneu jazdim 90% cestu (podla toho su mi v podstate zbytocne aj AT-cka
)), vymenit olej v motore a skusit pretesnit vyfuk (rovnaky osud ako tie stupacky
)
A doje...utahany som ako kon, vcera sme Julovi do defa osadzali prevodovku (spojka
) a ruky a rameno sluzili ako plne nastavitelny stojan na prevodovky (samozrejme nielen moje
).
dnes vecer uz "iba" namontovat hlinikovu konstrukciu do kufra, dovarit pravu stupacku (z nejakeho dovodu som mal obe odtrhnute - ale neviem ako je to mozne, pretoze podla definicie vyrobcov pneu jazdim 90% cestu (podla toho su mi v podstate zbytocne aj AT-cka
A doje...utahany som ako kon, vcera sme Julovi do defa osadzali prevodovku (spojka
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Tisovec 2013
D1,death metal,rieka Morava a ryby
Re: Tisovec 2013
zaujimave miesta, kde uvidis aj o trochu viac ako len prefrcat auta su specialky...ale ako sa k nim dostat Ti poradia asi az na mieste organizatori...
a v nedelu je disciplina tzv. Dolinka, kde sa na velmi malo priestore daju auta kvalifikovane rozobrat na prvocisla...divacky velmi atraktivne
A je to relativne blizko za mestom s oznacenou pristupovou cestou a budu tam davy ludi, takze to urcite neminies...
a v nedelu je disciplina tzv. Dolinka, kde sa na velmi malo priestore daju auta kvalifikovane rozobrat na prvocisla...divacky velmi atraktivne
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tisovec 2013
specialky zrusili, podla organizatora bude cely tisovec specialka;-)
-
edgarius
- Příspěvky: 166
- Registrován: 23 lis 2011 13:53
- tel.: +421905515434
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tisovec 2013
jj, Dolinka v nedelu sa oplati pozriet - je to smerom na vlakovu stanicu a potom po polnej ceste rovno za nosom... ako vravi teslo - staci sledovat davy. minuly rok som to zazil prvykrat a ozaj to stalo za to aj napriek (vdaka) offrojdovemu pocasiu (prsalo a vsade meter blata). tento rok to vyzera na lepsie pocasie (aj ked dnes v BR nasnezene) - v piatok naprsi a v nedelu bude slniecko pre divakov a blato pre jazdcov.Rybar píše:tento vikend idem do osrblia,v sobotu by som sa chcel pozriet do tisovca.kedze idem prvy krat chcem sa spytat na nejake zaujimave miesto na trati,aby to nebolo pesi najak daleko.kde parkujete s autami.kto ide v sobotu
co sa tyka parkovania, cely Tisovec bude plny ofrojdov, zandari z celeho regionu, ale miestni ti dovolia zaparkovat, ked poprosis
budem sa tam vyskytovat od soboty rana (trnavska obycajna disko2 so zahradkou), kludne sa ozvi, ked ma stretnes
jo a este priprava trate:
http://www.4x4tisovec.sk/modules.php?na ... le&sid=130
-= Edgarius =-
-
edgarius
- Příspěvky: 166
- Registrován: 23 lis 2011 13:53
- tel.: +421905515434
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tisovec 2013
http://www.4x4life.sk/?p=1168" onclick="window.open(this.href);return false;
Prvy den si landrovery viedli dobre
Prvy den si landrovery viedli dobre
-= Edgarius =-
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Tisovec 2013
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
edgarius
- Příspěvky: 166
- Registrován: 23 lis 2011 13:53
- tel.: +421905515434
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tisovec 2013
nejake foto:
Landrovery
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 955&type=1
Ostatne:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 955&type=1
Landrovery
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 955&type=1
Ostatne:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 955&type=1
-= Edgarius =-
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Tisovec 2013
nějak se mi to nezobrazuje.. nemusím kvůli tomu mít účet na fejsbůku doufám..edgarius píše:nejake foto:
Landrovery
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 955&type=1
Ostatne:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 955&type=1
- gibson
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: D1, mini, L322 Tdv8
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Tisovec 2013
uz to tak vyzerainjaaa píše:nějak se mi to nezobrazuje.. nemusím kvůli tomu mít účet na fejsbůku doufám..edgarius píše:nejake foto:
Landrovery
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 955&type=1
Ostatne:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 955&type=1
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
-
edgarius
- Příspěvky: 166
- Registrován: 23 lis 2011 13:53
- tel.: +421905515434
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tisovec 2013
Dal som to aj na picasu, hadam to pojde:
https://picasaweb.google.com/1100724186 ... feat=email
https://picasaweb.google.com/1100724186 ... feat=email
https://picasaweb.google.com/1100724186 ... feat=email
https://picasaweb.google.com/1100724186 ... feat=email
Naposledy upravil(a) edgarius dne 14 dub 2013 22:50, celkem upraveno 1 x.
-= Edgarius =-
- gibson
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: D1, mini, L322 Tdv8
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Tisovec 2013
konecne sa niekto zlutoval aj nad nami asocialmiedgarius píše:Dal som to aj na picasu, hadam to pojde:
https://picasaweb.google.com/1100724186 ... feat=email
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Tisovec 2013
Super. díkedgarius píše:Dal som to aj na picasu, hadam to pojde:
https://picasaweb.google.com/1100724186 ... feat=email
https://picasaweb.google.com/1100724186 ... feat=email
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7929
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Tisovec 2013
Si jel ze startu zase jako praseinjaaa píše: Super. díkDokonce jsi na startu chytil i naší skupinku
Si se nemohl už dočkat do lesa co?
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Tisovec 2013
já už to snad jinak neumímSláma Karel píše:
Si jel ze startu zase jako prase![]()
![]()
Si se nemohl už dočkat do lesa co?![]()
K
-
edgarius
- Příspěvky: 166
- Registrován: 23 lis 2011 13:53
- tel.: +421905515434
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tisovec 2013
jj, dal som si zalezatinjaaa píše:Super. díkedgarius píše:Dal som to aj na picasu, hadam to pojde:
https://picasaweb.google.com/1100724186 ... feat=email
https://picasaweb.google.com/1100724186 ... feat=emailDokonce jsi na startu chytil i naší skupinku
-= Edgarius =-
-
edgarius
- Příspěvky: 166
- Registrován: 23 lis 2011 13:53
- tel.: +421905515434
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tisovec 2013
Tento rocnik bol vyborny. Trate skvele. Specialky este lepsie.
Z garaze sme s Julom (oklietkovany Def 110 semi track cab), Lacom (Disco1) a Petom (Def90 track cab) vyrazili relativne neskoro a do Murana, kde sme boli ubytovani, sme dorazili okolo 02:00 rano. Do stvrtej sme prezuvali gumy a popijali cervene z Lacovej produkcie. BTW: viete aky ma dosah klepot elektrickej razovej utahovacky o tretej nad ranom?...do dalsej doliny
Ranajky sme mali dohodnute na siedmu a prebierku aut na osmu. Nejako sme to zvladli, ale pre mna bolo cele rano do startu akesi rychle...Ledva sme sa stihli dohodnut, ze ideme v nasej partii ako prvi a odstartovali sme. Podfuknute sme mali iba predne pneu a ze zadne podfukneme, ked bude prilezitost...Cely zvysok dna bol taky zvlastny...Najprv sa mi povolili spodne uchyty tlmicov, potom mi vystrelila zaslepka na vzduchovom vedeni pre uzavierky a nakoniec som nacechral (rozumej trochu ohol) uchyt laveho predneho ramena na rame (pri jednom zo zjazdov som sa zacal smykat bokom a skoncil som na pniku). Novy podvozok som si sice uzival, ale stale som myslel na to, ze sa musim krotit (Hlavne pocas casovky. Mimochodom: Adam, gratulujem. Skvely vykon. ). Na prednej naprave som mal kratke dorazy a nechcel som znicit tlmice pri prvom vyjazde. Zaroven so mnou cely cas Range akoby bojoval. Ustreloval mi zadok a stale chcel ist niekam inam ako som chcel ja. Pravdepodobne to bolo celkom intenzivne, pretoze si to vsimol aj Julo, ktory jazdil za mnou. Pripisoval som tom unave a dufal, ze v sobotu sa to zlepsi.
Sobota bola oproti piatku dokonala. Celkom dobre sme sa vyspali. Nemuseli sme sa rano hnat na start a najdolezitejsie - vyriesili sme problem s kratkymi dorazmi. Specialnou technologiou sme nadpojili spodnu plosku dorazu o 3 cm. (Adam, este raz dakujem). Na Trstie sme z piatka poculi len same varovania, ake to je narocne, tak som si povedal, ze este trosku podfuknem na 1 -1,1. A vtedy som zistil, ze zadok som mal v piatok natlaceny na 1,4. Vystartovali sme z namestia suverenne posledni na prazdu trat. Prve kilometre boli uzasne. Konecne sa mohol novy podvozok prejavit. Range drzal, nekrutil sa, jednoducho parada… pokial sa nespustil dalsi obmedzovac v podobe mojej lepsej polovicky - Zuzky.
(mimochodom najlepsia navigatorka pod slnkom) Argumenty typu, ved je to krasna rovinka, alebo, ved na konci ich pockame nefungovali a obmedzovac zostal zapnuty pocas zvysku dna (samozrejme, ze mala pravdu, ale ved to poznate…
). Zacali sme hned z ostra. Specialka cislo jedna hned nato specialka cislo dva. Az za nou sme dobehli kolonu. Konecne navijak (sam seba, aby som obisiel zapadnutych a potom styri kusky po sebe). Ked sme sa hybali bola trat super...bahno, krizenie, kamene, stormy, stupania, klesania…bolo vsak aj dost statia a odklanania na obchadzky. Cca v polovici dna som poskodil domcek riadenia (v jednej polohe sa zasekol a nedalo sa s nim vobec pohnut). V prvych momentoch som myslel, ze zvysok Tisovca pre mna v tej chvili skoncil a jedine na co som myslel bolo ako dostat auto co najrychlejsie a najbezpecnejsie mimo trat, aby som neblokoval ostatnych. Pocas manevrovania ale riadenie odkuslo a rozhodol som sa pokracovat k nejakemu lepsiemu miestu, kde mozem zistit co sa stalo. Tym padom som s tym musel prejst zopar kilometrov a pocas nich som si spravil predstavu o nasledkoch a rozhodol som sa pokracovat standardne dalej po trati (vediac co robit ked sa riadenie kusne). Zvysok dna sme si v ramci moznosti uzili maximalne a vyuzil som kazdu prilezitost ist trosku sviznejsie...samozrejme, aby sme sa udrzali pokope.
Organizacne to bolo tento rok podla mna vyborne zvladnute. Urcite to nebolo lahke, ale pri kazdom problemovom useku sme stretli niekoho z organizatorov (prip. aj s traktorom), ktori sa to tam snazili riadit, prip. nasmerovat na obchadzku. Skoda len, ze sa stale najdu majstri sveta, ktori organizatorov ignoruju a skomplikuju situaciu nielen seba, ale aj ostatnym. Nastastie je to ustupujuci trend a ludia a technika su cim dalej tym viac pripraveni.
Napriek komplikovanemu a unavnemu navratu domov (Range isiel s poskodenym riadenim po vlastnej osi domov) hodnotim akciu ako druhy najlepsi Tisovec, aky som isiel. A ten prvy bol vlastne v predtermine, takze sa to nepocita. Skvele.
Z garaze sme s Julom (oklietkovany Def 110 semi track cab), Lacom (Disco1) a Petom (Def90 track cab) vyrazili relativne neskoro a do Murana, kde sme boli ubytovani, sme dorazili okolo 02:00 rano. Do stvrtej sme prezuvali gumy a popijali cervene z Lacovej produkcie. BTW: viete aky ma dosah klepot elektrickej razovej utahovacky o tretej nad ranom?...do dalsej doliny
Ranajky sme mali dohodnute na siedmu a prebierku aut na osmu. Nejako sme to zvladli, ale pre mna bolo cele rano do startu akesi rychle...Ledva sme sa stihli dohodnut, ze ideme v nasej partii ako prvi a odstartovali sme. Podfuknute sme mali iba predne pneu a ze zadne podfukneme, ked bude prilezitost...Cely zvysok dna bol taky zvlastny...Najprv sa mi povolili spodne uchyty tlmicov, potom mi vystrelila zaslepka na vzduchovom vedeni pre uzavierky a nakoniec som nacechral (rozumej trochu ohol) uchyt laveho predneho ramena na rame (pri jednom zo zjazdov som sa zacal smykat bokom a skoncil som na pniku). Novy podvozok som si sice uzival, ale stale som myslel na to, ze sa musim krotit (Hlavne pocas casovky. Mimochodom: Adam, gratulujem. Skvely vykon. ). Na prednej naprave som mal kratke dorazy a nechcel som znicit tlmice pri prvom vyjazde. Zaroven so mnou cely cas Range akoby bojoval. Ustreloval mi zadok a stale chcel ist niekam inam ako som chcel ja. Pravdepodobne to bolo celkom intenzivne, pretoze si to vsimol aj Julo, ktory jazdil za mnou. Pripisoval som tom unave a dufal, ze v sobotu sa to zlepsi.
Sobota bola oproti piatku dokonala. Celkom dobre sme sa vyspali. Nemuseli sme sa rano hnat na start a najdolezitejsie - vyriesili sme problem s kratkymi dorazmi. Specialnou technologiou sme nadpojili spodnu plosku dorazu o 3 cm. (Adam, este raz dakujem). Na Trstie sme z piatka poculi len same varovania, ake to je narocne, tak som si povedal, ze este trosku podfuknem na 1 -1,1. A vtedy som zistil, ze zadok som mal v piatok natlaceny na 1,4. Vystartovali sme z namestia suverenne posledni na prazdu trat. Prve kilometre boli uzasne. Konecne sa mohol novy podvozok prejavit. Range drzal, nekrutil sa, jednoducho parada… pokial sa nespustil dalsi obmedzovac v podobe mojej lepsej polovicky - Zuzky.
Organizacne to bolo tento rok podla mna vyborne zvladnute. Urcite to nebolo lahke, ale pri kazdom problemovom useku sme stretli niekoho z organizatorov (prip. aj s traktorom), ktori sa to tam snazili riadit, prip. nasmerovat na obchadzku. Skoda len, ze sa stale najdu majstri sveta, ktori organizatorov ignoruju a skomplikuju situaciu nielen seba, ale aj ostatnym. Nastastie je to ustupujuci trend a ludia a technika su cim dalej tym viac pripraveni.
Napriek komplikovanemu a unavnemu navratu domov (Range isiel s poskodenym riadenim po vlastnej osi domov) hodnotim akciu ako druhy najlepsi Tisovec, aky som isiel. A ten prvy bol vlastne v predtermine, takze sa to nepocita. Skvele.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS