Range Rover Classic, rok výroby 1988, motor benzín 3,5 l V8, automat ZF 4HP22, ručně řazená přídavka LT230. STK končí právě teď, respektive 4.11., ale zajistim novou. Auto je na svuj věk ještě ve velice slušném stavu, rám úplně bez problému, na kastli už samozřejmě koroze, ale nic tragického. Interiér rovněž velice zachovalý, čalounění nepotrhané.
Classic je zvedlý o 2 palce, pneu Cooper Discoverer STT 235/85 R16, rok výroby 2012, najeto na nich max 1500 km, pod koly rozšiřovací podložky 3 cm. Před měsícem investice do podvozku - výměna silentbloků, nové přední brzdové kotouče, destičky a repase brzdičů, nové přední tlumiče ProComp včetně nového uložení, nový tlumič řízení ProComp, nové náplně, výměna hučících ložisek kol a některých dalších věcí, například klouby a hardy spojka na tyči řízení. Na celém autě pružiny Terrafirma, trochu měkčí, ale aspoň pohodlnější ježdění, vzadu tlumiče Terrafirma staré cca 2 roky.
Auto má robustní pevnostní nárazník s prostorem pro naviják, neni originál, řada z vás ho asi zná, neni nijak krásný, ale zato plně funkční a opravdu odolný. Další výbava - nájezdový krycí plech, ochrana předního diferenciálu, americké tažné do 3,5 t se dvouma koulema - nízkou a vysokou. A to nejlepší - před týdnem dán nový zadní diferenciál, čtyřsatelit s ARB uzávěrkou, do té doby nepoužívaný v žádném autě. Uzávěrka zatím nezapojená, takže teď funguje jen jako normální otevřený, navíc další čtyřsatelitový koš.
Náhradních dílů k autu jen minimum, jde hlavně o věci z vnějšku - náhradní přední blinkry, maska, nějaké plechy, středový tunel z kabiny.
Nedostatky - kromě již zmíněné koroze musím upozornit zejména na horší chladič, který sice neteče, ale jehož část voštin už je vymletá a v létě při větší záteži tak má problém motor uchladit. Ale v tomhle počasí nebo při normální jízdě bez problémů. Nic moc jsou taky zadní brzdové kotouče a brzdiče, nefunguje otáčkoměr a samozřejmě sem tam něco ukápne bůhví odkud

Důvod prodeje: Classic je super auto s krásnou duší a za ten rok, co ho mam, mi přineslo spoustu nových zážitků a především řadu nových přátel. Nicméně pořád je to Land Rover, a jak většina z vás mnohem lépe než já ví, je potřeba pořád na něm něco řešit. A i když většina věcí je na to auto levných a dostupných, tak mě právě to řešení už přestává bavit. Auto potřebuje někoho šikovného, kdo mu dá péči a bude mu rozumět. A to bohužel já, jakožto pražák z paneláku bez vlastní díly a se šikovností končící u výměny žárovky tomu autu neposkytnu. Navíc v pořadí důležitosti stojí Classic u mě pořád za dalšími koníčky, jako jsou letadla, BMW, zbraně a sex, které taky něco stojí


Cena: pro velký zájem akční víkendová 60 000,- korun českých.
Kontajkt buď tady přes SZ, nebo email afterburner@centrum.cz, kdyby to někdo nutně potřeboval odvézt ihned, lze se dovolat i na 724033409
