Ahoj lidi,
kdyby vylozene nekomu lezely v supliku.
Auto je rok 86, 5dv., 3.5 V8, benzin
Tak idealne priblizne neco takoveho.
Mozna by slo i nejake zahranicni, ze bych si je dohlasil na sve auto, ale to je dost komplikovana procedura.
Nabidky prosim sem nebo do SZ.
Diky.
Rosta
K: Doklady na RRC, resp. prosim o identifikaci r.v.
Moderátor: stan
K: Doklady na RRC, resp. prosim o identifikaci r.v.
Naposledy upravil(a) RostaO dne 31 říj 2013 22:15, celkem upraveno 1 x.
LR SIII
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7922
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: K: Doklady na RRC, 3.5 beneli
Hele doklady mám.
Ale budeš tam muset zaplatit Eko daň. Mají prošlou technickou a jsou v depozitu.
Kolik nabízíš?
K
Ale budeš tam muset zaplatit Eko daň. Mají prošlou technickou a jsou v depozitu.
Kolik nabízíš?
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: K: Doklady na RRC, 3.5 beneli
Ahoj Karle,
co to je za rok? Mozna typ motoru... mam karburatory.
Mno ja nevim, neco si rekni. Smysluplnyho.
R.
co to je za rok? Mozna typ motoru... mam karburatory.
Mno ja nevim, neco si rekni. Smysluplnyho.
R.
LR SIII
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7922
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: K: Doklady na RRC, 3.5 beneli
Rok je to zrovna 86 5dv a pak změna na 3dv. To nabude zpátky žádný problém. Vin je SALLHAML4CA...... Byl to manuál a přestavba na automat.
Karburátory už v roce 86 určitě nebyly. Takže máš buďto starší auto, nebo předělávku. V těhle dokladech je jako typ motoru zapsaný kompresní poměr
Takže je tam napsáno CR935.1 pak oprava na CR8.13.1 Což by jsi na tom bloku měl mít taky.
Vůbec bych se toho nebál, protože Stehlík ti napíše přestavbu na jakýkoliv typ bez problémů.
Aby to bylo smysluplné, tak proto jsem chtěl aby jsi mi za ně něco nabídl.
Chtěl je pořád Miky, ale už dlouho o nich nemluvil, tak nevím jak to s ním je. To bych ještě prověřil.
K
Karburátory už v roce 86 určitě nebyly. Takže máš buďto starší auto, nebo předělávku. V těhle dokladech je jako typ motoru zapsaný kompresní poměr


Vůbec bych se toho nebál, protože Stehlík ti napíše přestavbu na jakýkoliv typ bez problémů.
Aby to bylo smysluplné, tak proto jsem chtěl aby jsi mi za ně něco nabídl.
Chtěl je pořád Miky, ale už dlouho o nich nemluvil, tak nevím jak to s ním je. To bych ještě prověřil.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: K: Doklady na RRC, 3.5 beneli
Karle, ja na to jeste navazu: jak to teda je s tim motorem?
Mam tam 3.5 V8, 2x karbenatek.
Co to muze byt za rok?
Maska je jeste plechova, palubovka ale novejsi. Kdyztak mohu nafotit ...
Jestli teda nejit rovnou cestou veteranskych dokladu, ale takovy starik to asi nebude ...
Mam tam 3.5 V8, 2x karbenatek.
Co to muze byt za rok?
Maska je jeste plechova, palubovka ale novejsi. Kdyztak mohu nafotit ...
Jestli teda nejit rovnou cestou veteranskych dokladu, ale takovy starik to asi nebude ...
LR SIII
- Mirko
- Příspěvky: 2879
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Doklady na RRC, resp. prosim o identifikaci r.v.
I 86 se jeste delal karbec, zalezelo na vybave. 85 mel jeste dlouhou saltpaku, 86 uz kratkou, podle toho by to snad slo poznat. Nova palubovka taky mela dva stupne modernizace, 85 mela jeste jinak ovladani topeni, 86 uz to co tam pak zustalo do softdashe. A hlavne 86 mel svarovanou kastlu, 85 jeste sroubovanou. Kdyz otevres kapotu, tak to poznas, ze ten horní panel před chladicem, na kterem se opira tyč od kapoty, je bud na stranach sroubovany nebo privareny a na jedne strane pres to byva jeste nejaka lisovany pasek s ciframa.