
Zatím tedy takhle
Moderátor: Miky_CZ
Re: Zatím tedy takhle
Tak jsem to dneska stihnul všechno včetně vyražení čísla na rámu a i STK a už bez závad.
Do další STK ho ještě lehce vytuním.

- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zatím tedy takhle
Tak gratuluju ! Me to taky nabrzdili na valcich normalne. Cislo ramu mám nastesti docela viditelny. Jediny z ceho jsem měl hruzu bylo, aby technik neotocil obracene klickem pri vypinani motoru. Stal jsem nad nim jak sup
.
Tak tedy das si do diare sraz Přeštice 2014 ?

Tak tedy das si do diare sraz Přeštice 2014 ?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Zatím tedy takhle
S leštěnkou do bláta
Bych si ušpinil koberečky
Kdy se to koná


- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zatím tedy takhle
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Zatím tedy takhle
Včera jsem zjistil že LR jezdí i na gumu od trenek
Jak k tomu došlo? Letím si takhle včera večer na domu a a když uberu plyn tak diskárna letí jako nakoplá dál. (něco podobnýho se mi stalo když mi u dodávky odešlo turbo
)Jenže V8 turno nemá
šupnul jsem to tedy na louku páč tam je zrovna dost širokej vejvoz. S baterkou koukám co se děje a ono ruplo péro co vrací klapku.(čekal jsem že tam najdu turbo)
Dojel jsem přes louku domu a protože jsem se potřeboval na otočku vrátit, tak jsem ženě zabavil nějakou gumu - asi z trenek
ze šití co měla zrovna rozkrámovaný. Při baterce jsem provedl rychlopravu a letěl dál. Jezdil jsem na to ještě celý dopoledne. Péro jsem pokrátil o závit a jeto zase jako nový. Není nad jednoduchý auto.
Takže do nářadí přibalit i jedny trenky. 



Dojel jsem přes louku domu a protože jsem se potřeboval na otočku vrátit, tak jsem ženě zabavil nějakou gumu - asi z trenek



Re: Zatím tedy takhle
Doma je dlouhá chvíle tak jedu do šumavských hvozdů drobet vypálit karbon ve válcích.
Napřed natankovat
Napřed natankovat

Re: Zatím tedy takhle
Hoši nemá někdo zkušenosti s přestavbou na E85? Ne že bych byl nějakej poblázněnej ekolog
a ani mi nevadí spotřeba kolem 15l,
ale proč to nezkusit. Na druhou stranu proč nepřipravit berňák o silniční daň a 700 na nádrži taky není k zahození a občac tankuju i 2x týdně a klidně mu dopřeju plnotučnej 100 oktánků. Dal jsem dotaz na jednoho človíčka co to dělá na Hlubokej a tohle mi odepsal:
Dobrý den,
děkuji za dotaz.Přestavba Discovery na ethanol je možná,a dle zkušeností i výhodná.Velkoobbjemové motory nemají zpravidla nijak razantní nárůst spotřeby ethanolu oproti slabším motorům.Vzhledem k vyššímu oktanovému číslu (109),E85 má motor větší zátah "od spoda" a je celkově živější.Nárůst spotřeby je cca1,5l/100km,což při rozdílu nákupní ceny mezi E85 a BA95 je úspora cca 700,-na nádrži.Pro ty kdo platí silniční daň může finančák zprostit placení této daně.Přestavba je zapsaná v TP a zaregistrovaná v centrálním registru vozidel.Instalovanou jednotku nastavíme dle aktuálních údajů z diagnostiky ,respektive přizpůsobíme palivovou mapu pro provoz na E85.Garance zimních startů do -30'C je dána přesným nastavením cca 140 proměnných ,která naše jednotka jako jediná na trhu umožňuje.Pokavad je zákazník orientován v počítačích,je možno ho seznámit s nastavením ,které může i sám pomocí předaného programu upravovat sám přez počítač.Jedná se o nastavení sportovního režimu ,a dalších doplňkových nastavení.Standartně je vozidlo naprogramováno na ekonomický provoz,při kterém je taktéž znatelný nárůst výkonu.Provoz je možný na obě paliva nebo jejich směsi.Přepínač E85 - Ba95 je umístěn v kabině vozidla.Vůz určený k přestavbě by měl mít v pořádku řídící jednotku včetně lambdasondy a snímačů a mněl by mít co nejmenší množství benzinu v nádrži.
Cena pro Discovery je 13000,-včetně DPH,a zápisu s registrací.Je poskytována doživotní záruka .Přestavba trvá u tohoto vozu cca 1 den vhledem k mechanické náročnosti.Všechny spoje jsou pájeny,žádné levné konektory.Lze poskytnout i náhradní vozidlo nebo vyřešit dopravu zákazníka.
Budete li mít jakékoli dotazy rád je zodpovím mailem či na tel:724001889.
Přeji hezký den.
Pavel Martínek
http://www.autonaethanol.cz/prestavby-vozidel-na-e85/
Klidně mi sem hoďte Vaše dobrý nebo špatný zkušenosti ať to zvážím a třeba budu machrovat s nálepkou Euro 4


Dobrý den,
děkuji za dotaz.Přestavba Discovery na ethanol je možná,a dle zkušeností i výhodná.Velkoobbjemové motory nemají zpravidla nijak razantní nárůst spotřeby ethanolu oproti slabším motorům.Vzhledem k vyššímu oktanovému číslu (109),E85 má motor větší zátah "od spoda" a je celkově živější.Nárůst spotřeby je cca1,5l/100km,což při rozdílu nákupní ceny mezi E85 a BA95 je úspora cca 700,-na nádrži.Pro ty kdo platí silniční daň může finančák zprostit placení této daně.Přestavba je zapsaná v TP a zaregistrovaná v centrálním registru vozidel.Instalovanou jednotku nastavíme dle aktuálních údajů z diagnostiky ,respektive přizpůsobíme palivovou mapu pro provoz na E85.Garance zimních startů do -30'C je dána přesným nastavením cca 140 proměnných ,která naše jednotka jako jediná na trhu umožňuje.Pokavad je zákazník orientován v počítačích,je možno ho seznámit s nastavením ,které může i sám pomocí předaného programu upravovat sám přez počítač.Jedná se o nastavení sportovního režimu ,a dalších doplňkových nastavení.Standartně je vozidlo naprogramováno na ekonomický provoz,při kterém je taktéž znatelný nárůst výkonu.Provoz je možný na obě paliva nebo jejich směsi.Přepínač E85 - Ba95 je umístěn v kabině vozidla.Vůz určený k přestavbě by měl mít v pořádku řídící jednotku včetně lambdasondy a snímačů a mněl by mít co nejmenší množství benzinu v nádrži.
Cena pro Discovery je 13000,-včetně DPH,a zápisu s registrací.Je poskytována doživotní záruka .Přestavba trvá u tohoto vozu cca 1 den vhledem k mechanické náročnosti.Všechny spoje jsou pájeny,žádné levné konektory.Lze poskytnout i náhradní vozidlo nebo vyřešit dopravu zákazníka.
Budete li mít jakékoli dotazy rád je zodpovím mailem či na tel:724001889.
Přeji hezký den.
Pavel Martínek
http://www.autonaethanol.cz/prestavby-vozidel-na-e85/
Klidně mi sem hoďte Vaše dobrý nebo špatný zkušenosti ať to zvážím a třeba budu machrovat s nálepkou Euro 4

- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: Zatím tedy takhle
O kolik je to levnější, o tolik víc to žere.
Už to co psal jsou samý pozitiva a sociální jistoty což je dicky podezřelý.
Sami přiznávaj spotřebu +25% a já slyšel od lidí i víc
Si to spočti.
benál: 34,50kč
spotřebaN95: 15l/100
cena 1km na benál 5,175kč
E85: 24,50kč
spotřebaE85: +25% tedy 18,75l/100
cena 1km na E85: 4,59kč
úspora: 0,58kč/km
s cenou přestavby 13 000 jseš na svym po ujetí 22 366km
Co jsem tak četl seminárky na tech. fakultě, obor silniční ble ble ble doprava tak nejlíp vychází LPG. Dostatečně rozšířený, nárůst spotřeby (tohle přesněji řeknou zdejší co maj s V8 + LPG zkušenosti) bejvá do 15% a poloviční cena.
Nevýhoda je Bomba v kufru a pokud nedáš fakt velkou, menší dojezd, občas problémy s nastavením, pravidelný prohlídky a docela pálky za přestavbu V8.
LPG: 16,90
spotřebaLPG: 15*1,15=17,25l
cena 1km na LPG: 2,915kč
úspora: 2,26kč/km
Když vezmu přestavbu za 40 000 tak jsi na svym za: 17 699km
Jinak ty slavný E85 jednotky jsou jen bigipack - bazmek co prodlužuje dýlku vstřiku
Už to co psal jsou samý pozitiva a sociální jistoty což je dicky podezřelý.
Sami přiznávaj spotřebu +25% a já slyšel od lidí i víc

Si to spočti.
benál: 34,50kč
spotřebaN95: 15l/100
cena 1km na benál 5,175kč
E85: 24,50kč
spotřebaE85: +25% tedy 18,75l/100
cena 1km na E85: 4,59kč
úspora: 0,58kč/km
s cenou přestavby 13 000 jseš na svym po ujetí 22 366km
Co jsem tak četl seminárky na tech. fakultě, obor silniční ble ble ble doprava tak nejlíp vychází LPG. Dostatečně rozšířený, nárůst spotřeby (tohle přesněji řeknou zdejší co maj s V8 + LPG zkušenosti) bejvá do 15% a poloviční cena.
Nevýhoda je Bomba v kufru a pokud nedáš fakt velkou, menší dojezd, občas problémy s nastavením, pravidelný prohlídky a docela pálky za přestavbu V8.
LPG: 16,90
spotřebaLPG: 15*1,15=17,25l
cena 1km na LPG: 2,915kč
úspora: 2,26kč/km
Když vezmu přestavbu za 40 000 tak jsi na svym za: 17 699km
Jinak ty slavný E85 jednotky jsou jen bigipack - bazmek co prodlužuje dýlku vstřiku
Re: Zatím tedy takhle
Plyn do auta ne.
Ten patří do plyn kotle a do sporáku.
Zabírá to místo a jak říkáš - bomba v autě. Benzín je benzín ale docela by mně to zajímalo. Dělám do elektroniky a elekta, takže vím že řj. jen prodlužuje délku otevření vstřiku v závislosti na otáčkách a teplotě... Co se týká ceny, tak DPH mně nezajímá a silniční daň dělá 4200 což už jsem zase někde jinde.
Má někdo zkušenost. Nesmí to vadit motouru.
nicméně nějaká ta kobylka navíc by neškodila.


Má někdo zkušenost. Nesmí to vadit motouru.

- petr pp
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 19 zář 2013 16:06
- tel.: 0903790668
- auto: def 90
- Bydliště: Moravske Lieskove
Re: Zatím tedy takhle
Plyn do auta ne




- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zatím tedy takhle
Ahoj
Ta jednotka ne jen že prodlužuje délku vstřiku ale taky oblbuje lambda sondy.
Moje zkušenost je taková že to má maminka ve free a spotřeba stoupla asi o 0,5L, Přítelkyně to má v Huindai i20 a spotřeba je o 0,5-1 L nižší než na benzín. Montovali jsme to na plno aut a žádné problémi s tím nejsou. A jelikož jednotky co dáváme jsou programovatelný tak se to dá buď uškrtit nebo se v ní dá dát režim sport a přetrhl bys to......
Ta jednotka ne jen že prodlužuje délku vstřiku ale taky oblbuje lambda sondy.
Moje zkušenost je taková že to má maminka ve free a spotřeba stoupla asi o 0,5L, Přítelkyně to má v Huindai i20 a spotřeba je o 0,5-1 L nižší než na benzín. Montovali jsme to na plno aut a žádné problémi s tím nejsou. A jelikož jednotky co dáváme jsou programovatelný tak se to dá buď uškrtit nebo se v ní dá dát režim sport a přetrhl bys to......
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zatím tedy takhle
V Jaguaru XJ40 - motor AJ16 3,2 mám sekvenční lpg a spotřeba je stejná jako na benzín a necítím žádný rozdíl.
Je pravda, že plyn už v autě byl a ceny nové sady jsou hodně velké (Tartarini), tak možná proto.
Konverze XJ40 - AJ6 4.0 na E85 stojí pár peněz a je v ní jen bazmek, který vhání vzduch do sání, když je motor studený.
Dá se to najít na ebay. Když jsem jezdil s neupravenou 40 na e85, tak auto mělo větší sílu a až na studené starty, které byly delší, bylo vše ok. když jsem spočítal spotřebu z dojezdu na plnou, tak na 100km auto žere o 3l víc (15l).
Já jsem rozhodně pro LPG. Když se udělá se vším všudy, tak je ještě lepší než benzín - plynové sedla na výfuk. ventily a přimazávání ventilů.
Já si plyn chválím
Je pravda, že plyn už v autě byl a ceny nové sady jsou hodně velké (Tartarini), tak možná proto.
Konverze XJ40 - AJ6 4.0 na E85 stojí pár peněz a je v ní jen bazmek, který vhání vzduch do sání, když je motor studený.
Dá se to najít na ebay. Když jsem jezdil s neupravenou 40 na e85, tak auto mělo větší sílu a až na studené starty, které byly delší, bylo vše ok. když jsem spočítal spotřebu z dojezdu na plnou, tak na 100km auto žere o 3l víc (15l).
Já jsem rozhodně pro LPG. Když se udělá se vším všudy, tak je ještě lepší než benzín - plynové sedla na výfuk. ventily a přimazávání ventilů.
Já si plyn chválím

-
- Příspěvky: 172
- Registrován: 27 dub 2013 17:14
- tel.: 775392424
- auto: Disco I, Bmw e46 325
- Bydliště: okolí České Lípy
Re: Zatím tedy takhle
Mám Grand Vitaru xl7 2,7 V6
Za týden to bude 5 let co jsem si ji koupil. Po měsíci jsem si ji nechal přestavět na lpg.
Najel jsem skoro 90 tis. Teď je na tachometru skoro 250 tis.
Nemám přimazávání a vše bez problému. Spotřeba se pohybuje mezi 12 až 15 l LPG.
Tak investice se mnoho krát vrátila
Za týden to bude 5 let co jsem si ji koupil. Po měsíci jsem si ji nechal přestavět na lpg.
Najel jsem skoro 90 tis. Teď je na tachometru skoro 250 tis.
Nemám přimazávání a vše bez problému. Spotřeba se pohybuje mezi 12 až 15 l LPG.
Tak investice se mnoho krát vrátila

Re: Zatím tedy takhle

- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zatím tedy takhle
Tak to máš dobrý, já to beru zatím oklikou, bo jsem musel vyndat motor
.

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Zatím tedy takhle
Sem koukal že máš dlouhou chvíliVencaZE píše:Tak to máš dobrý, já to beru zatím oklikou, bo jsem musel vyndat motor.

Re: Zatím tedy takhle
Nejen zábava.
Dnešní půldenní akce 3x odsolit, umejt, naleštit, vyčistit, uklidit, skontrolovat a dolejt provozní kapaliny...
Nakonec vyslunit 



Re: Zatím tedy takhle
Dnešní akce byla trochu tahání špalků z pokácený 100 letý lípy, něco poježdění v přírodě jen tak pro radost, a vzal jsem diskárnu do myčky. Snad nenaskáčou pupínky na laku.
Jinak bych tu měl k mání nějaký lipový dřevo pro řezbáře. Strom nebyl shnilej.

Jinak bych tu měl k mání nějaký lipový dřevo pro řezbáře. Strom nebyl shnilej.
Re: Zatím tedy takhle
Přemejšlím co obout aby to fungovalo i trochu vypadalo: 205/80, 225/75, 235/70, 235/85 16.
A jeden dnešní rychlozásah.
A jeden dnešní rychlozásah.
Re: Zatím tedy takhle
Pěkně to modularům sluší!
Já bych na ně nahodil těch 235/85...

ex D1 300tdi
ex Def 110 td5
ex P38 tds
ex P38 TD
ex P38 4.6hse
ex L322 Vogue 4.4
L322 Vogue 3.6
Discovery 3 HSE
ex Def 110 td5
ex P38 tds
ex P38 TD
ex P38 4.6hse
ex L322 Vogue 4.4
L322 Vogue 3.6
Discovery 3 HSE