#13
Příspěvek
od HST » 13 bře 2014 10:34
Jsem...
Par dojmu
- po prvnim vyjeti docela sok, auto trochu plavalo pocitove fakt rozdil (nafoukano na 2,3)... a) na silnici to chtelo prifouknout na ca 3 atm a bylo po problemu. S tlakem to chce pracovat, na silnici vic, do terenu min. b) po par dnech si clovek zvykne tak ze to ani nevnima. Rizeni uz neni tak "laserove" presny, jako na silnicich. Ale co, s diskem stejne nejezdis rally. Faktor vopruzu = nula. Pohoda.
- na asfaltu na mokru v zatacce hur drzi mirne nez silnice. Auto se do boku hrne driv. Nicmene to musis krosit heidrichovu zatacku 60tkou aby se to trhalo, takze v praxi no problem.
- hluk nic, pohoda. Malinko je to slyset kdyz se clovek ultrasoustredi, ale normalni provoz neznatelne. Ona taky DIII je dobre odhlucnena. Oproti tomu fronrunner zahrada co mam na strese je startujici boeing.
- letosek jsem zkusil zimu na techhle AT a neprezouval jsem na zimaky a docela pohoda. Nerikam ze zimaky by nebyli lepsi, ale tech par snehu co bylo ve stredu CR za prezouvani nestalo.
- jezdim s tim bezne kazdodenne pro Praze a v pohode. Spotreba ca o 0,5/100km nahoru. Stejne tak jsem s tim projel kochacku v rumunsku a pohoda. Italie a zpet po asfaltu 2000km bez problemu.
- Gumy jsou tezky. 2x tolik nez silnicka
- To terenu by byly lepsi 17", ale vzhledem k tomu ze bych musel kupovat novy disky tak mi to nestalo za to. Vzhledem k tomu ze na nich jezdim stale vsude, tak ok cena / vykon. A jsou v technicaku.
- zatim najeto ca 10tis km, brzo soudit jak moc ubyvaji.
Overall spokojenost.