Hlava Td5??? Bastl??

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Hlava Td5??? Bastl??

#41 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 14 dub 2014 23:42

No tyvole, dobrou encyklopedii jsem tady rozpoutal, celé to vzniklo tím, že jsem si myslel, že common rail znamená římý vstřik, no to je fuk, to bylo jasné skoro od začátku, že vím, jak to funguje u TD5, jen nevím jak se tomu nadává, natož po anglicku. Prostě v těch cizích termitech ještě nejsem uplně suterénní a pak se mi to takhle vrátí vobloukem jako buzerant.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Hlava Td5??? Bastl??

#42 Příspěvek od SJ410 » 15 dub 2014 07:09

Není náhodou Pumpe Düse z němčiny? :mrgreen:
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Td5??? Bastl??

#43 Příspěvek od visby » 15 dub 2014 11:06

dava píše:A nebo nemá auto se stočenejma km... Já jsem si jistej, že většině ostatních to taky začne zlobit po půl milionu km, jen jejich tachometry ukazujou půlku.
nie je tomu uplne tak, su problemy ktore sa vyskytuju pri urcitych km (aj u majitelov, co maju od auto od nova) a tie cca sedia. priklad su hlavy u 15p...

u dana je rozdiel aj to, ze ho jazdi od nova a stara sa o neho ako o auto, nie ako o vec ktoru chce vyhodit... spravny servis spravi divy, ludi to vsak nezaujima.

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Hlava Td5??? Bastl??

#44 Příspěvek od dava » 15 dub 2014 12:38

visby píše:
dava píše:A nebo nemá auto se stočenejma km... Já jsem si jistej, že většině ostatních to taky začne zlobit po půl milionu km, jen jejich tachometry ukazujou půlku.
nie je tomu uplne tak, su problemy ktore sa vyskytuju pri urcitych km (aj u majitelov, co maju od auto od nova) a tie cca sedia. priklad su hlavy u 15p...

u dana je rozdiel aj to, ze ho jazdi od nova a stara sa o neho ako o auto, nie ako o vec ktoru chce vyhodit... spravny servis spravi divy, ludi to vsak nezaujima.

JJ, každý auto něco má. Ale nejde to srovnávat pokud někdo nedělá údržbu jak je předepsaný. Podle mýho, pokud tam budou měněný všecky věci jak mají a správný náplně, musí to být ok. Já minulej měsíc dělal inspekci ve svým, jen pod víkem a rozvody, 300 tisíc na to nikdo nesahal a nikde nic, ani vodítka řetězu nejsou zdaleka na konci (novou sadu už mám koupenou). A pak se tady píše o fatálkách u aut ze stejnýho roku ale s polovičním proběhem km. O potížích s hlavama se ví, nedávno ji řešil jeden tady nedaleko, ale přiznal taky že netuší kolik má diskoška najeto.

Tohle znám z Patrolů, málo která prasklá hlava měla pod 600 tisíc km, podle vačky. A to ještě většinou byl hlavním důvodem rozhašenej zbytek motoru,turbo, čerpadlo a vstřiky, takže to žralo jak bejk a majitel to podtáčel aby ušetřil, takže pumpa nestíhala točit v dlouhým motoru vodu
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

kovář
Příspěvky: 359
Registrován: 16 čer 2013 19:21
tel.: 720355414
auto: Discovery Td5
Bydliště: Polabí

Re: Hlava Td5??? Bastl??

#45 Příspěvek od kovář » 15 dub 2014 14:32

Jojo, každá značka má některý motory povedený a některý nic moc.
Když se ale koukneme na zkušenosti lidí, jako je třeba Hanys, kterej s takovým strojem projel kus světa a auto nebylo v jeho cestovatelských začátcích zrovna v top stavu a určitě třeba nafta všude nebyla zrovna v extra kvalitě, tak to tak špatný stroje zase asi nebudou.
Nejlíp se jezdí lidem, co tomu nerozumí. Ti si z ničeho nic moc nedělají, sou v klidu a užívaj si jenom ten vejlet.
Jak do toho člověk trošku vidí, má sebou dva metráky dílů a při každym podezřelým zvuku už je na nervy.
Já sem byl zvyklej mít už od klukovských let sebou hromady věcí. Kdysi sem sebou vozíval věci jako celý rozdělovač, vodní pumpu, komplet sadu těsnění, potom vstřiky, čerpadlo,atd. a prakticky sem z toho nic nepoužil.
Pak přišla druhá polovina devadesátých let a pro normální ježdění a práci jsem měl Golfa Td a ducato 2.0 D.
Tyhle auta ve mě vyvolala dojem, že žiju v době dokonalosti. Jenom za málo jezdit, jezdit a jezdit a o nic se nestarat.
Takový auta už ale nikdy nebudou a dle mého názoru, abych byl objektivní, LR ani nikdy v takové kvalitě nic nevyrobil.
LR má ale jiný přednosti.
Je to to samé, jako u motorek. rozumně uvažující motorkář by si HD taky přece nekoupil a jak po něm všichni touží.

Odpovědět