Pár různých dotazů

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dandee
Příspěvky: 462
Registrován: 03 lis 2010 12:28
auto: Free 1.8 benz 1999

Re: Pár různých dotazů

#21 Příspěvek od dandee » 11 kvě 2014 09:59

Si myslim,ze keby neboli namazane,tak by vrzali,alebo by vydavali nejaky mačkovitý zvuk.Mne nevržu.Zato mi vržu predne lave dvere a uz som tam striekal aj mazal hocico,a stale vržu.
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .

Uživatelský avatar
fugín
Příspěvky: 2301
Registrován: 13 lis 2011 21:56
tel.: 777001161
auto: ex free 1,8/Disco2
Bydliště: opatovice nad labem

Re: Pár různých dotazů

#22 Příspěvek od fugín » 11 kvě 2014 13:26

Jediný důvod proč by na free páté dveře měly jít takhle ztuha může být jedině v pantech. Jednoduše proto ze tam nemá co jiného brzdit. Snad jedině ještě plynová vzpěra v dolní části dveří. Nic jiného tam prostě není.
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá

Uživatelský avatar
Bulgarianmonkey
Příspěvky: 67
Registrován: 12 dub 2014 08:37
tel.: 734501597
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pár různých dotazů

#23 Příspěvek od Bulgarianmonkey » 11 kvě 2014 15:40

Ok, opět všem díky....Dveře promažu, ale mám pocit jako by právě ta plynová vzpěra kladla odpor a tlačila proti mě. Až budu mít chvilku zkusím jí odpojit a zkusím to bez ní.

Uživatelský avatar
Zizal
Příspěvky: 336
Registrován: 04 srp 2013 19:39
auto: Freelander TD4
Bydliště: Havirov

Re: Pár různých dotazů

#24 Příspěvek od Zizal » 11 kvě 2014 20:36

Jasne ze bez te plynove vzpery to jde daleko lip. Zkus si ji odpojit a auto postavit cumakem z kopce. Pak ti preju hodne stesti pri lezeni do kufru - ty dvere jsou tezke a vzpera je ma udrzet otevrene. Takze pomale otvirani dveri je spravne :) Asi bys nechtel aby ty dvere pribouchly, nebo smetly tvoji polovicku bo potomka...

Uživatelský avatar
Bulgarianmonkey
Příspěvky: 67
Registrován: 12 dub 2014 08:37
tel.: 734501597
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pár různých dotazů

#25 Příspěvek od Bulgarianmonkey » 11 kvě 2014 20:38

já nepočítám s tím, že to odpojím na stálo, chci jen zjistit, jestli je problem v pantech nebo je k.o ta plynová vzpěra....

Uživatelský avatar
dandee
Příspěvky: 462
Registrován: 03 lis 2010 12:28
auto: Free 1.8 benz 1999

Re: Pár různých dotazů

#26 Příspěvek od dandee » 11 kvě 2014 21:48

Ako som pisal,je to schvalne tak urobene.Aby nedoslo k urazu.Niekde som to aj cital,a nemozem to najst.
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .

Uživatelský avatar
Zizal
Příspěvky: 336
Registrován: 04 srp 2013 19:39
auto: Freelander TD4
Bydliště: Havirov

Re: Pár různých dotazů

#27 Příspěvek od Zizal » 11 kvě 2014 22:40

Panty rozeber a namaz - to nikdy neuskodi :grin: Vzperu muzes za 150,- nechat repasovat, takze to bude jak nove.
Ja tu vzperu odpojil. postavil auto na najezdy a kdyz jsem to chtel otevrit tak me to prohnalo po garazi. Takze ja jsem rad ze to jde blbe 8)

RBo
Příspěvky: 19
Registrován: 05 bře 2014 15:06
tel.: 0948939931
auto: Freelander, 1.8

Re: Pár různých dotazů

#28 Příspěvek od RBo » 15 kvě 2014 22:53

:)

Uživatelský avatar
Bulgarianmonkey
Příspěvky: 67
Registrován: 12 dub 2014 08:37
tel.: 734501597
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pár různých dotazů

#29 Příspěvek od Bulgarianmonkey » 19 kvě 2014 06:36

Ahoj, "dlouho" jsem neotravoval tak mám další dotaz. Je mi jasný, že mi asi pomůže jen diagnostika, ale servis co mi auto dělá, má jen nějakou uni, tak mi stačí třeba je tip na závadu od vás zkušených. Při studeném startu motor chytí asi na tři válce (nemá výkon) čtvrtý válec se chytne při jemném protůrování, ale než se chytne vyrábím mlhu, která by se dala krájet :o)) (bílý kouř) Po chycení čtvrtého válce kouř ustane a kouřivost je minimální i ve vysokých otáčkách. Můj tip je vadný vstřik..:o)) Vstřik stojí na automat cca 11tis plus jebání s vyndaváním atd (nebo stačí jen vyčistit???). Mohlo by to být něco jiného?? těsnění pod hlavou atd?? A ještě jeden dotaz, včera při jízdě na chalupu jsem při otevřeném okýnku slyšel jemný klapot (přišlo mi top jak když běží kůň :rofl ) Auto při zastavení trochu smrdělo spáleninou, při jízdě domů už jsem zvuk neslyšel. Mohla by to být visco kterou mám už objednánu u http://www.litep4x4.cz/ (bohužel dodací doba je 10dní) nebo už sebou vzala i diferenciál a IRD?? Předem díky za tipy.

Uživatelský avatar
dandee
Příspěvky: 462
Registrován: 03 lis 2010 12:28
auto: Free 1.8 benz 1999

Re: Pár různých dotazů

#30 Příspěvek od dandee » 19 kvě 2014 09:23

No biely dym neni dobre znamenie a je to o tesneni pod hlavou.Ze to prestane,to je zaujimave.Ale co najskor to odvez mechanikom,lebo s tym uz daleko neujdes.Mne to zacalo dymit,ked som isiel prave na vymenu tesnenia a asi kilometer to este slo s obrovskym dymom po meste,a pred dielnou to zdochlo a bolo po nom.

Ten druhy pripad: moja rada- neotvaraj okienko za jazdy,nebudes pocut kone,ktore idu vedla teba. :rofl
Ale nie.Odchadzajuca visko neklape,pri rovnej jazde.Mozno nieco s prevodovkou alebo spojkou,ked bol smrad.Alebo rozpadnute oblozenie na zadnych kolesach.Na to bacha,lebo sa to sekne a uz sa nepohnes.Skus na to mrknut.
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .

Uživatelský avatar
Bulgarianmonkey
Příspěvky: 67
Registrován: 12 dub 2014 08:37
tel.: 734501597
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pár různých dotazů

#31 Příspěvek od Bulgarianmonkey » 19 kvě 2014 10:55

Díky, uvidíme co to bude. Asi mě z toho auta trefí šlak. Není den, aby se něco nevysralo, nebo se něco nestalo a uplně se hrozím každé jízdy. Včera mi zůstal na klíči zámek pátých dveří, dnes ráno přestalo fungovat el sklopení zrcátek, tak jsem tomu musel pomoc ručně atd atd :devil . No doufám, že mě dřív než to nechám vše opravit nedojde trpělivost. :Sorry:

astero
Příspěvky: 209
Registrován: 25 dub 2013 09:53
auto: Ex Free, Evoque

Re: Pár různých dotazů

#32 Příspěvek od astero » 19 kvě 2014 11:12

Ten biely dym /predpokladam TD4/, bude vstrek, ktorý sa úplne nezatvára. Po ohriatí sa to zlepší. Mám to isté, pri teplejšom počasí to neregistrujem. Na repas vstrekov sa chystám viac než rok a zatial sa to nezhoršuje.

Uživatelský avatar
Zizal
Příspěvky: 336
Registrován: 04 srp 2013 19:39
auto: Freelander TD4
Bydliště: Havirov

Re: Pár různých dotazů

#33 Příspěvek od Zizal » 19 kvě 2014 17:11

Nez budes ladit vstriky tak zkontroluj zhavici svicky. Pokud jedna nezhavi startuje to na 3 valce a nespalena nafta vyhori ve vyfuku, takze dymi. Super to je jak ti odejde rele zhaveni a auto chyta na pul valce a pak se pridavaji ostatni - tim udelas na sidlisti mlhu jak kolem rybnika brcalniku. Taky nevis jak dlouho to stalo s cert vi jakou naftou ve vstricich, takze nez menit vstrik tak je dobre dat aditiva na vycisteni. Tohle zachranilo uz spoustu aut na totalni GO, vstriky i cerpadlo se vycisti a vsechno je jak nove. Auto co nekde treba rok stalo v bazaru byva dobry zdroj nervu :grin:

Uživatelský avatar
Bulgarianmonkey
Příspěvky: 67
Registrován: 12 dub 2014 08:37
tel.: 734501597
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pár různých dotazů

#34 Příspěvek od Bulgarianmonkey » 19 kvě 2014 17:36

Ahoj díky všem za rady. Juknu i na ty svíčky...ty jsou nejlevnější :o))). Aditiva a čističe používám pravidelně. Musím konstatovat, že když jsem auto koupil kouřilo to podstatně méně. Nemohl jsem právě těmi čističi udělat vstřikům medvědí službu??? Myslím jesli jsem je nemohl tím usazeným bordelem ucpat?? No pokud ne, budu to muset řešit urgentně jelikož se stydím za studena startovat :rofl jen nevím kam investovat po visco, jestli do diferenciálu, který asi taky nebude uplně v kondici, nebo do toho "huliče" Vím, že jsem votravnej, ale také mi nejdou parkovací čidla. Při nákupumi prodávající řekl, že dlouhé pípnutí značí zařazení zpátečky. Podle manuálu to značí nefunkční čidlo. Jsou ty čidla nahraditelný nějakou replikou, nebo je jen origo za plnou palbu. Opravoval jste to někdo???

Uživatelský avatar
Zizal
Příspěvky: 336
Registrován: 04 srp 2013 19:39
auto: Freelander TD4
Bydliště: Havirov

Re: Pár různých dotazů

#35 Příspěvek od Zizal » 28 kvě 2014 22:14

To over jestli fachci vsechna cidla. Zarad zpateku a couvej. Jak uslysis pipani funguji cidla, jak uslysis ranu tak ne :mrgreen:
Nebo muzes zkusit neco davat za cidla a uvidis, jeste by mohl byt vydrb v zapojeni co odpojuje cidla, kdyz tahas vozik... Cidla se prodavaji i samaostatne uni nahrady co funguji s 90% tovarnich i dodelavanych sad. A kdyby to byl nejaky vydrb v celem systemu tak sada dneska vyjde do 500,- Menil jsem jich celkem dost na ruznych autech a krome problemu s uchycenim, nebo lakovanim do barvy nebyvala potiz (myslim ze jen nejaky japonec odmitl uni cidlo, ale to jsou stejne uchylne auta).

Uživatelský avatar
Bulgarianmonkey
Příspěvky: 67
Registrován: 12 dub 2014 08:37
tel.: 734501597
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pár různých dotazů

#36 Příspěvek od Bulgarianmonkey » 29 kvě 2014 06:32

mě ten systém jen dlouze pípne a nereaguje na žádnou překážku,tak nevím co je k.o. možná to vyřeším náhradou celého systému,který je jak říkáš za pár korun,ale jsem línej to celé roztahat po autě. Jelikož si chci v nejbližší době koupit 2din radio jako náhradu za stávající nefunkční origo a chci k tomu i couvací kameru tak se tahání kabelu nevyhnu a udělám to (nechám to udělat) :D na jeden zátah.

Uživatelský avatar
Bulgarianmonkey
Příspěvky: 67
Registrován: 12 dub 2014 08:37
tel.: 734501597
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pár různých dotazů

#37 Příspěvek od Bulgarianmonkey » 10 čer 2014 16:47

Ahoj vespolek, je to tady volaké mrtvé tak mám zas dva dotázky :D
zajímá mě jestli je nějaký způsob jak táhnout na laně Freelander s automatem? Zatím je ok, jen bych chtěl vědět zdali to jde nebo prostě musím volat odtahovku. Druhý dotaz je také na automat. Zvyknul jsem si na něj rychle, ale raději prostě řadím růčo, kdyby odešel do věčných lovišt, jde to nějak jednoduše nahradit manualem nebo je to neřešitelná a drahá operace.
Jinak momentálně jezdím bez visco (je u p. Baláže)a musím říct, že rozdíl je znát. auto je živější než z k.o visco. Předpokládám, že míň žere a tak přemýšlím dát jí tam až na podzim. Snad tím nic nedojebu. Terény nejezdím, 4x4 jsem chtěl jen kvůli chatě, která je v zimě špatně dostupná. Aloha a dík Kamil

Uživatelský avatar
Bulgarianmonkey
Příspěvky: 67
Registrován: 12 dub 2014 08:37
tel.: 734501597
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pár různých dotazů

#38 Příspěvek od Bulgarianmonkey » 20 čer 2014 22:58

tak jsem našel docela rozumnou cenu za repas vstřiků. Snad nenalítnu. http://www.sbazar.cz/vstriky554/detail/ ... nder-20-td nemáte někdo zkušenost??

Uživatelský avatar
Zizal
Příspěvky: 336
Registrován: 04 srp 2013 19:39
auto: Freelander TD4
Bydliště: Havirov

Re: Pár různých dotazů

#39 Příspěvek od Zizal » 21 čer 2014 12:39

To je za kus :shock: ?
72kW ma klasiku mechanicke BOSCH vstriky ne? To bude delat vetsina BOSCH servisu a firmy jako DIESELPOWER a dalsi... Hlavne by meli umet otestovat vstrik a rict jestli je opravdu duvod ho delat, pripadne nabidnout i jine nez BOSCH trysky a tim snizit cenu a zvysit vykon 8)

Uživatelský avatar
Bulgarianmonkey
Příspěvky: 67
Registrován: 12 dub 2014 08:37
tel.: 734501597
auto: Freelander 2,0 TD4

Re: Pár různých dotazů

#40 Příspěvek od Bulgarianmonkey » 21 čer 2014 12:49

ahoj, jasně, že je to cena za jeden vstřik. Maj v nabídce všechny typy LR motorů. Já to levněji nikde nenašel, psal jsem jim dotaz jestli se jedná o repas mého vstřiku nebo repas výměnou ks/ks.(zatím bez odezvy) Ty repasy jsem našel za ceny od 4tis, kelly apod dokonce 7-8tis. Proměřené vstřiky budu mít příští týden, proměření, ale také stojí 400-500/ks a vyměnit chci jen ty k.o i když mi bylo doporučeno vyměnit vše a udělat repas zároveň čerpadla, které prý vstřiky ucpává.(ten asi opravdu udělám)

Odpovědět