Koupě Defendra po milionté

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Koupě Defendra po milionté

#161 Příspěvek od mr-tomas » 10 čer 2013 14:11

Jak správně udělat záplatu na hliníkový plech?
Původní hliníkový díl který už je s vyoxidovanou dírou zkrz obrousit až na zdravý plech nebo vyříznout nemocné místo?
Novou záplatu nejtovat už nalakovanou (oboustranně - jednostranně) a přeplátovat děravé místo? Dávat něco mezi, třeba vosk nebo něco jiného? Nebo dát surovou záplatu, a lakovat až poté?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
lopik
Příspěvky: 235
Registrován: 21 úno 2011 21:08
auto: Defender 110-300Tdi
Bydliště: Martin, SK

Re: Koupě Defendra po milionté

#162 Příspěvek od lopik » 10 čer 2013 15:09

mr-tomas píše:Jak správně udělat záplatu na hliníkový plech?
Původní hliníkový díl který už je s vyoxidovanou dírou zkrz obrousit až na zdravý plech nebo vyříznout nemocné místo?
Novou záplatu nejtovat už nalakovanou (oboustranně - jednostranně) a přeplátovat děravé místo? Dávat něco mezi, třeba vosk nebo něco jiného? Nebo dát surovou záplatu, a lakovat až poté?
Díry v karoserii: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =1&t=14460" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Defendra po milionté

#163 Příspěvek od eliott » 10 čer 2013 21:16

Lepší je oxidaci otryskat, pokud to jde, broušení je nedostatečné
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Koupě Defendra po milionté

#164 Příspěvek od mr-tomas » 12 čer 2013 21:34

Díky za odkaz, myslel jsem si že to tu někde bude, ale vyhledavač mi to nenašel. Otryskat je samozřejmě nutné, ale jak se tryská hliník? Pískem by asi byli okamžitě skrz.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Koupě Defendra po milionté

#165 Příspěvek od mr-tomas » 12 čer 2013 21:38

Dneska jsem měnil turbo, a přehazoval jsem tam ty krajní části výfukového potrubí (300Tdi). Ze starého turba vůbec nechtěli ven, až po důkladném nahřátí střední části. Ale v novém turbu jsou úplně volně. Nemá se to něčím zatěsnit - zalepit?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

ouzin mountainrescue
Příspěvky: 182
Registrován: 16 úno 2011 12:02
tel.: 608155112
auto: DEF110 ex, T5seikel
Bydliště: Podkrkonoší

Re: Koupě Defendra po milionté

#166 Příspěvek od ouzin mountainrescue » 25 zář 2013 11:35

No teda, jsem další adept na koupi, ale po přečtení tohoto vlákna jste mě slušně vyděsili.............. :grin:

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Koupě Defendra po milionté

#167 Příspěvek od mr-tomas » 25 úno 2014 14:19

Rover píše:Za ty peníze se dá dneska už koupit Puma ne? I když je otázka jestli to je řešení..., osobně si spíš udělám starší třístovku, u novějšího auta mně to stejně bude brzo čekat taky, takže se tomu neuteče...

Jinak u Defa kolem roku 98 300Tdi (dle mých zkušeností) bude nutně řešit minimálně (teda pokud je v relativně slušném stavu a vše je OK s motorem, atd.):
- shnilé zadní dveře
- shnilé rámy zadních boční dveří
- načaté přední dveře
- zadní X-member
- přední náprava - koule, čepy, atd., kuláky
- tekoucí převodka řízení (často stačí jen utáhnout spony hadic)
- zaolejovaný intercooler
- vývěva před smrtí
- olej z motoru - odkapává přes domeček
- rozvodovka - odkapává, přetěsnění
- prosezené sedačky (retrim kit, atd.)
- kotouče, zarezlé brzdiče
- spousta kosmetiky (bubliny pod lakem, oloupané spodky dveří, padající čalounění stropu, ...)
- normální údržba - oleje, filtry, rozvody vč. gufer
- brzo začne téct P seal pod vodní pumpou
- asi žhavičky
- tlumiče
- unavená pera
- silentbloky "všude okolo náprav"
- ...

Pokud něco z toho udělal už předchozí majitel, tím líp...

Tím vším moje devadesátka i stodesítka prošla, dobré je to, že se to dá většinou řešit průběžně a nemusí se dělat všechno najednou... V plánu mám ale i další věci... 8)
Teď si tady jen tak z dlouhé chvíle čtu Vaše rady ohledně výběru auta a docela mě překvapujete jak jste se trefily. Ty auta jsou hrozně průhledný a každá závada je předem naprogramovaná. :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Koupě Defendra po milionté

#168 Příspěvek od mr-tomas » 30 kvě 2014 21:07

Dotaz, toto zařízení co u 300Tdi fluše olej a mastnotu do sací hadice před turbem. Musí to tam být? Nejde to svést někam jinam? Mám nové turbo ale hadice jsou zaolejované jak u turba před smrtí. :twisted:
Přílohy
IMG_20140528_202858.jpg
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Defendra po milionté

#169 Příspěvek od Hubert » 01 čer 2014 22:02

To je odlučovač oleje. Bych to asi vyčistil.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Odpovědět