Historie RRC
Historie RRC
Možná to už tady někde je, akorát to nemůžu najít. Potřeboval bych nějaký link na web, kde se dočtu, v kterém roce začali do RRC montovat místo 4-kvaltu 5-ti-kvalt, kdy se u 3,5V8 vyměnil karburátor za vstřikování, kdy přišla změna první přístrojovky za druhý typ a kdy soft dash apod.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
rangerovers.net?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
RRC
Díky za typy. Rangerovers.net jsem už zkoušel, ale podrobně je to tam vedeno až od roku 1987 a mě teď zajímají roky 1985 - 1986.
Rovere, nemohl by jsi se mi prosím mrknout, od kdy měly dvoudvéřové verze 5-ti stupňovou manuální převodovku, kdy se motor V8 3,5 l konvertoval z karburátorů na vstřikování a kdy se měnila přístrojovka z té úplně původní na tu trochu změněnou s hranatější kapličkou a otáčkoměrem? Jo a taky, kdy auto dostalo plastovou masku?
Díky
N.
Rovere, nemohl by jsi se mi prosím mrknout, od kdy měly dvoudvéřové verze 5-ti stupňovou manuální převodovku, kdy se motor V8 3,5 l konvertoval z karburátorů na vstřikování a kdy se měnila přístrojovka z té úplně původní na tu trochu změněnou s hranatější kapličkou a otáčkoměrem? Jo a taky, kdy auto dostalo plastovou masku?
Díky
N.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
Mám možnost koupit 2-dvéřák 1986, vrácen po letech provozu zpět do GB ze Saudské Arábie, takže je téměř bez koroze, je to LHD, 5-ti kvalt, V8 3,5 l s karburátory, plechová maska a přístrojovka shodná s úplně první generací (kaplička s kulatými přístroji, šaltpáka před pákou rozvodovky).
A přitom jsem také koukal na 4-dvéřák 1985, RHD, který byl automat, motor také s karburátory, také plechová maska, ale interier byl už ten novější. Tak nevím, jestli ten 2-dvéřák, co se mi jinak moc líbí, není nějaká splácanina upečená někde doma ze dvou aut.
Na druhou starnu vím, že mezi 2 a 4-dvéřáky nebyl rozdíl jenom v počtu dveří, ale třeba také ten, že 2-dvéřáky se nedělaly v 80-tých letech s automatem (na rozdíl od 4-dvéřáků), takže mohl být v těch přechodových letech také rozdíl v přístrojovce. Nevím...
Zkoušel jsem také www.mycarcheck.com, ale z nějakých podivných důvodů mi to nebere kartu. Kdybyste měli někdo možnost prověřit RRC s GB spz C709 MGA, tak se ozvěte.
Díky
A přitom jsem také koukal na 4-dvéřák 1985, RHD, který byl automat, motor také s karburátory, také plechová maska, ale interier byl už ten novější. Tak nevím, jestli ten 2-dvéřák, co se mi jinak moc líbí, není nějaká splácanina upečená někde doma ze dvou aut.
Na druhou starnu vím, že mezi 2 a 4-dvéřáky nebyl rozdíl jenom v počtu dveří, ale třeba také ten, že 2-dvéřáky se nedělaly v 80-tých letech s automatem (na rozdíl od 4-dvéřáků), takže mohl být v těch přechodových letech také rozdíl v přístrojovce. Nevím...
Zkoušel jsem také www.mycarcheck.com, ale z nějakých podivných důvodů mi to nebere kartu. Kdybyste měli někdo možnost prověřit RRC s GB spz C709 MGA, tak se ozvěte.
Díky
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
RRC
Zítra budu v GB a jedu si ho projet, akorát jsou nějaké problémy s papírováním, což do mě také vnáší trochu nervozity a ta cena je nehorázná, bude muset jít dolů. Kdyby vše bylo OK a domluvili bychom se, za dva týdny ho mám tady
.

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
Tak se to nakonec seběhlo tak rychle, že ho už mám doma
. Na následujících fotkách je ovšem ještě v GB. Více ve vlákně "tak se předvěďte se svým LR".

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Kolektory
To je dům mého strýčka a šéfa v jedné osobě 

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250