D3 TDV6 a "chipnutí"

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

D3 TDV6 a "chipnutí"

#1 Příspěvek od discover » 30 srp 2014 08:36

Narazil jsem na toto
http://aukro.cz/chip-tuning-box-land-ro ... 82231.html
zajímalo by mě, jestli to někdo má nebo něco podobného a jaké jsou s tím zkušenosti. Díky St

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 935
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: D3 TDV6 a "chipnutí"

#2 Příspěvek od petr štrof » 30 srp 2014 11:54

chip nemám , ale v LR Brithis mě řekly , že to maj odzkoušený hlavně na automatech , kde jde spotřeba níž a motor jde víc od spodu .
Já mám manuál spotřeba je celkem OK a výkon mě asi stačí , ale pokud bych něco takovýho kupoval tak určitě od firmy u který už nějaká D3 jezdí .
odkaz : http://lr.brau.cz/3670-powerbox-pro-motor-27tdv6.html

Uživatelský avatar
Koudy
Příspěvky: 237
Registrován: 07 led 2008 21:14
tel.: 608984224
auto: D3 TDV6
Bydliště: Zvole u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 TDV6 a "chipnutí"

#3 Příspěvek od Koudy » 30 srp 2014 22:44

Mám to - nebrat... :ne
Když se autu "naloží", tak to padne do nouzového režimu a objeví se "Engine systems fault".
Dle prodejce se to dá z boku "ladit" šroubem a napsal mi toto: Prosím snížit výkon dělá 5-10 obrátit na LOW. :O
K tomu jsem se ještě nedostal (vytrhl jsem to z auta a dál neřešil).

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 395
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: D3 TDV6 a "chipnutí"

#4 Příspěvek od Navi » 31 srp 2014 10:16

Pokud chcete ladit výkon a spotřebu, tak si nechte udělat klasický chip tuning.
Tyhle power boxy nemají cenu. Píše se to tu ve všech vláknech o čipování.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 TDV6 a "chipnutí"

#5 Příspěvek od komin » 31 srp 2014 14:48

Uvas v Cechach by som na cip isiel len k jednej firme a to Dieselpower ma perfektne referencie a pokial viem je jedina v cr kto ma 4x4 valcovu brzdu a tak mas dokaz ze ti z motorom aj nieco robili ked to odmeraju pred a po cipovani. Podalsie to niesu ziadny nalievaci ale ten cip odladia pre konkretne motor nakolko kazdy motor je iny a niektory potrebuje pridat hore iny dole. A powerbox by som si do auta nikdy nedal nakolko je to obycajny odpor vceste medzi cidlom a riadiackou a dava jej blbe hodnoty aby tam sypala viac paliva.
LR DEFENDER 110 SW

MadTom
Příspěvky: 15264
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D3 TDV6 a "chipnutí"

#6 Příspěvek od MadTom » 31 srp 2014 15:04

Zásah do mapy v řídící jednotce je správnej postup, ale power box rozhodne nemusí být jenom odpor, ale klidně i slušná řídící jednotka, co signály z čidel modifikuje docela složitým způsobem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 TDV6 a "chipnutí"

#7 Příspěvek od komin » 31 srp 2014 15:08

To by ten powerbox stal aspon 1000 ojro a nie 100 a stale je to len ochcavanie jednotky miesto toho aby motor robil to co mu vravi jednotka, nie len tak sa jej vravi riadiaca.
LR DEFENDER 110 SW

MadTom
Příspěvky: 15264
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D3 TDV6 a "chipnutí"

#8 Příspěvek od MadTom » 31 srp 2014 15:29

Jo tak to je pravda, že to nebude za pár euro nebo korun. Já jsem jenom chtěl podotknout, že nejsou všechny stejné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: D3 TDV6 a "chipnutí"

#9 Příspěvek od libovka » 31 srp 2014 19:55

To je dobrá volovina. Koukám že to ochcává jen hodnotu tlaku v railu.

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 TDV6 a "chipnutí"

#10 Příspěvek od discover » 31 srp 2014 23:03

To se mi ulevilo, díky za příspěvky, hned mě to díky vám přešlo .... :-)

Odpovědět