Jedná sa teda o Range Rover Classic s motorom 3,9 V8 a manuálnou prevodovkou s rozvodovkou Borg Warner
Taký najväčší zásah bolo zníženie na 2" plus ďalšie mierne odladenie (Terrafirma tlmiče a struny, pôvodné znížené držiaky zadných tlmičov + vodítka pružín). Z predošlých nedostatkov - vymenený ten zvláštne zavýjajúci altík



Ani presne neviem čo ešte popísať. Ak by ste niečo chceli vedieť tak sa kludne pýtajte.
A aby som ešte doplnil niake nedostatky:
-Prasknuté tachometrové lanko
-Silentbloky predných ramien už toho majú za sebou dosť
-bolo by treba nazrieť do kúrenia a vyčistiť ho (tipujem to na blato v radiátore) kúriť to kúri ale nejde úplne teplý vzduch plus odpor ventilátoru už nefachá tak to ide iba na najvyššiu rýchlosť (tiež klasika)
Cenu by som si predstavoval 1800€ ale nebránim sa dohode. Auto je na príhlásenie na SK doklady s čím by som vedel prípadnému Slovenskému kupcovi pomôcť.