Defender TD5 - problém pri štartovaní
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
Tak to cele hrá.
Akurat ak mi povieš prečo to hlavne rele stale bzučí možes pridať aj adresu a pošlem ti fľasu :D
Akurat ak mi povieš prečo to hlavne rele stale bzučí možes pridať aj adresu a pošlem ti fľasu :D
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
... skus postlacat pod kapotou SWICH INERTIAmatus368 píše:Tak to cele hrá.
Akurat ak mi povieš prečo to hlavne rele stale bzučí možes pridať aj adresu a pošlem ti fľasu :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
idem postalcat frajerku zajtra dam vediet,
ale inač pri pokusoch som to "neodbalene " relatko palivovej pumpy vybral lebo som sa chcel uistiť ani neviem v čom a motor naskočil aj tak.. zeby si cely system držal tlak?
ale inač pri pokusoch som to "neodbalene " relatko palivovej pumpy vybral lebo som sa chcel uistiť ani neviem v čom a motor naskočil aj tak.. zeby si cely system držal tlak?
Naposledy upravil(a) matus368 dne 25 říj 2014 19:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
... ta tak sa opravovat neda.matus368 píše:idem postalcat frajerku zajtra dam vediet
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
.. nedbám..
postláčal som ho v každej polohe klučika okrem štartovania lebo taku dlhu ruku nemam ale bezo zmeny .. bzučí..
postláčal som ho v každej polohe klučika okrem štartovania lebo taku dlhu ruku nemam ale bezo zmeny .. bzučí..
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
... staci ho silno zatlacit pri vypnutom zapalovani. Cez tento bezpecnostny spinac ide napajanie na relatko a spina ho riadiaca jednotka.
Kontrolival si kontakty v petici relatka ?
Kontrolival si kontakty v petici relatka ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
skusil som este raz stalcit podrzat pocujem ako kliká ale stale to bzučí
kontakty v patici su v poriadku- pekne pevné čisté
kontakty v patici su v poriadku- pekne pevné čisté
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
... mas nejake elektro skusenosti ? Ked ti poviem co urobit.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
Nie som zrovna auto-elektrikar no ak na to v tvojej rade zoberieš trocha ohľad myslim že to zvladnem ..
Moja ponuka stale plati
Moja ponuka stale plati
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
Este sa vratim k tomuto prispevku si si isty, ze ten hnedo modry kablik nie je modry z cervenym pasikom (prva sa uvadza farba kabla a druha farba pasika)matus368 píše:Viem s určitostou povedat, ze bzučí to relátko ktoré vidno na fotke odkryté. V patici k nemu su kable hneda, hnedo zeleny, hnedo modry, hnedo orandzovy.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
... je potrebne na skusku vyradit ten bezpecnostny spinac pod kapotov. Su 2 moznosti.
A- bud odpojis konektor na tom spinaci a prepojis kontakty v konektore (nie na spinaci)
B- alebo spojis tenky hnedy kablik s hrubym hnedym so zelenym pasikon v pätici relatka
Z hladiska hladania chyby je vhodnejsia varianta B
Odkial si ?
A- bud odpojis konektor na tom spinaci a prepojis kontakty v konektore (nie na spinaci)
B- alebo spojis tenky hnedy kablik s hrubym hnedym so zelenym pasikon v pätici relatka
Z hladiska hladania chyby je vhodnejsia varianta B
Odkial si ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
... no tie lahsie veci si vyskusal. Este mozes preverit ukostrenie riadiacej jednotky. Na tej poslednej fotke je vidno na dne toho kastlika srubu M6 a vedla nej je dalsia. Tam je pripojene ukostrenie teda minus pol. Ide odtial cierny kablik ktory sa rozbocuje na niekolko ciernych a tie ustia do cierneho konektora na riadiacej jednotke. Skus kusom kabla prepojit minus pol baterie ale daj pozor aby to bol minus pol na tu srubu resp cierny kablik v case ked ti to rele bzuci.
Dalsie hladanie chyby by som uz na dialku takto ked nie si znaly problematiky neriesil.
Dalsie hladanie chyby by som uz na dialku takto ked nie si znaly problematiky neriesil.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
skusit to skusim . akurat dneska som to auto trocha poumyval ak by išlo k mechanikovy aby bolo čisté. hodne som sa venoval podvozkovej časti lebo som to mal zahadzane blatom a povenoval som sa aj nadrzi. po wapkovaní auto startuje, rele zabzučí ale len na polsekundy alebo ani to. mam nutkanie sa pozriet na čerpadlo. ma zmysel nema zmysel?
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
... nie to nema s bzucanim nic spolocne ale raz tu podlahu budes musiet vyrezat je to na nezaplatenie.matus368 píše:mam nutkanie sa pozriet na čerpadlo. ma zmysel nema zmysel?
Skor skontroluj prepojenie kostry baterka/ram/motor
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
Kdyby ses rozhodl rezat ......
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
Tak sme teda o krok dalej...
Príčina je známa: ak prepojím - pol priamo na cierny kablik troska pinkne iskra a relatko okamzite zopne nasledne je vsetko v poriadku a mozem startovat.
Z toho vyplýva že treba hladať chybu v kostre ale: svorkovnicu co ide z - polu na baterii som v oboch miestach styku s kasnou a blokom motora odmontoval dotyk o sasy obrusil karboskou dal nove matky podložky zakrutil vazelina proste jak ma byt. Dalej som našiel ešte v mieste pod nohami spolujazdca prechod kostry zo sasov na kasnu. Ta bola pekne zadrbana tak nasledne ta iste procedura kefa karboska podlozky ("v zlatom " odtieni) matka , poriadne zakrutene troska vazeliny. Odskusam hurá všetko ide. nahodim dekle sedačky atd. skusim znova nejde tak rychlo rozoberam spolujazdcovu sedačku a kablom prepájam medenym drotom čiery z kastlika najkratšou možnou drahou o šasy. Trocha zarypem do farby iskrička- cvak a všetko v poriadku.
Je niekde prechod na kasnu ktory som si nevsimol? Zakladne spoje co som spomenul som ocistil fakt poctvio. No stale je hacik nikede medzi sasy - kasna.
Tu je ten spominany prechod - ten sa teraz uz ligoce ako stromček troška snad pomohol ale stale to nie je 100% . zeby som to skusil natvrdo navrtat niekde poblíž?
Príčina je známa: ak prepojím - pol priamo na cierny kablik troska pinkne iskra a relatko okamzite zopne nasledne je vsetko v poriadku a mozem startovat.
Z toho vyplýva že treba hladať chybu v kostre ale: svorkovnicu co ide z - polu na baterii som v oboch miestach styku s kasnou a blokom motora odmontoval dotyk o sasy obrusil karboskou dal nove matky podložky zakrutil vazelina proste jak ma byt. Dalej som našiel ešte v mieste pod nohami spolujazdca prechod kostry zo sasov na kasnu. Ta bola pekne zadrbana tak nasledne ta iste procedura kefa karboska podlozky ("v zlatom " odtieni) matka , poriadne zakrutene troska vazeliny. Odskusam hurá všetko ide. nahodim dekle sedačky atd. skusim znova nejde tak rychlo rozoberam spolujazdcovu sedačku a kablom prepájam medenym drotom čiery z kastlika najkratšou možnou drahou o šasy. Trocha zarypem do farby iskrička- cvak a všetko v poriadku.
Je niekde prechod na kasnu ktory som si nevsimol? Zakladne spoje co som spomenul som ocistil fakt poctvio. No stale je hacik nikede medzi sasy - kasna.
Tu je ten spominany prechod - ten sa teraz uz ligoce ako stromček troška snad pomohol ale stale to nie je 100% . zeby som to skusil natvrdo navrtat niekde poblíž?
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
Nedalo mi to spať tak som musel naspäť do garáže...
Vyzerá to tak že zrada bola práve v tom najnepredvídateľnejšom mieste. Ak máte niekto podobnú skusenosť sem s ňou.
najskôr som si myslel, že problém uplne zmizne prečistením kostrenia na tomto obrazku.
očistenie pomohlo ale chyba bzuciaceho relatka sa stale vyskytovala bud zabzucalo nachvilku alebo bzulaclo stale. Ked relatko nepretrzite bzucalo, skusil som čierny "ukostriť" hned vedla matky o podlahu kastlíka - iskrička a hned zoplo. Ked som skusil prekostriť tie tri čierne medzi sebou tak sa chytiť nedokazalo. Poriadne som teda vyšpáral nejakú špinu spod tých originál uzemnovacích očiek. na obrazku dole je to viac menej s povodnou spinou. po ocisteni som otestoval asi 10 x s roznymi prestavkami a po bzucani ani slichu. Oni tie uzemnovacie kontakty sa zdajú byť pevne privarené o podlahu avšak medzi spodnou podložkou a podlahovým plechom je milimetrová špára tak nie som si istý, ako tomu v skutočnosti je.
Týmto by som problem bzučiaceho relatka pokladal za vyriešený ale tie tovarenske kontakty na kostru mi nejdu do hlavy. Ak s tym mate niekto skusenosť alebo sa to da nejak odkrutiť podelte sa mozno pomoze viacerym.
Dik Vam vsetkym za rady
Vyzerá to tak že zrada bola práve v tom najnepredvídateľnejšom mieste. Ak máte niekto podobnú skusenosť sem s ňou.
najskôr som si myslel, že problém uplne zmizne prečistením kostrenia na tomto obrazku.
očistenie pomohlo ale chyba bzuciaceho relatka sa stale vyskytovala bud zabzucalo nachvilku alebo bzulaclo stale. Ked relatko nepretrzite bzucalo, skusil som čierny "ukostriť" hned vedla matky o podlahu kastlíka - iskrička a hned zoplo. Ked som skusil prekostriť tie tri čierne medzi sebou tak sa chytiť nedokazalo. Poriadne som teda vyšpáral nejakú špinu spod tých originál uzemnovacích očiek. na obrazku dole je to viac menej s povodnou spinou. po ocisteni som otestoval asi 10 x s roznymi prestavkami a po bzucani ani slichu. Oni tie uzemnovacie kontakty sa zdajú byť pevne privarené o podlahu avšak medzi spodnou podložkou a podlahovým plechom je milimetrová špára tak nie som si istý, ako tomu v skutočnosti je.
Týmto by som problem bzučiaceho relatka pokladal za vyriešený ale tie tovarenske kontakty na kostru mi nejdu do hlavy. Ak s tym mate niekto skusenosť alebo sa to da nejak odkrutiť podelte sa mozno pomoze viacerym.
Dik Vam vsetkym za rady
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
... je to tak, ze cely ten kastlik pod sedackami kde su uvedene kostriace body nabodovane sa da ako kus vymontovat a spoje su srubovane. Ta plocha kostra z ramu je projena o bulkhead a dalej to ide po srubovych spojoch. Takze je predpoklad, ze niektore spoje mas pouvolnovane mozno zaoxidovane. Lenze presne ktory spoj zabezpecuje vodive spojenie kastlika z bulkheadom to ti nepoviem (je ich ucite viac ako 10).
Mozno rozumnejsie a mozno rychlejsie riesenie bude urobit kusom kablika dajme tomu 2,5 - 4 mm2 nove dodatocne prepojenie kostry na uvedene body a to bud od baterky alebo od toho pasoveho prepoja (to preferujem ja).
Mozno by pomohlo ak by si uviedol aky Defender mas ci SW alebo HT.
Mozno rozumnejsie a mozno rychlejsie riesenie bude urobit kusom kablika dajme tomu 2,5 - 4 mm2 nove dodatocne prepojenie kostry na uvedene body a to bud od baterky alebo od toho pasoveho prepoja (to preferujem ja).
Mozno by pomohlo ak by si uviedol aky Defender mas ci SW alebo HT.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Defender TD5 - problém pri štartovaní
je to 90-tka SW
dnes som to trocha poistil prečistením pár šrobovaných spojov na podlahe a zatial auto šlape..
dnes som to trocha poistil prečistením pár šrobovaných spojov na podlahe a zatial auto šlape..