Immo

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Jirka

#21 Příspěvek od Jirka » 14 dub 2008 00:44

Sakrys, sakrys, tak toto jsem tady jeste nevidel. I kdyz jsem tu dlouho nebyl.
Osobne tady neznam nikoho, ale nez jsem RR koupil, prave OC mi poskytnul nekolik dobrych rad. Jiste, jeho odkazy na anglicke stranky (i kdyz jsem se nekolikrat vyjadril, ze umim leda tak rusky) me iritovali, ale beru to tak, ze v tomto pripade jeho ochota pomoct konci, a ze nema prazadnou chut mi prekladat do cestiny neco, co je jiz v anglictine napsane. A napriklad radu, ze "nafta patri do kamen", jsem si vzal k srdci a nelituju toho (teda nekdy na benzince jo :D )
Obecne mi toto forum dalo hodne, tolik postrehu a napadu a rad bych v zadnem manualu (nedej boze v servisu) nenasel. Jsou tu i ucastnici (eliot, RB), od kterych jsem si koupil dily, vzdy prisly na cas, v poradku, radne jsem za ne zaplatil a byl jsem spokojeny, ze je mam. Druhou strankou veci je, co mi s tema dilama udelali v servisu. Napriklad zhorenou air suspension (nebo jak se to pise), mi v Bratislave (oficialni servis primo u dovozce LR do SR) namontovali, zhorela i ta a vinik nikde. Do dneska nafunguje.

Takze si myslim, ze delat tady zlou krev nema cenu, naopak je treba si vazit toho, ze nekdo ve svem volnem case toto forum cte a je ochotny poradit.

Trochu od tematu: dneska jsem asi zmeskal velkou akci, pracovni povinosti me zavali do L.Mikulase a po ceste jsme narazily na kolonu aut (totalne zabahnenych, asi jeli ze srazu). Tolik krasnejch Diskosek, Defiku, Rendziku, Krujzeru, Padzerek a nevim jeste jake haveti jsem pohromade uz dlouho nevidel. :cry:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od OC » 14 dub 2008 01:28

Jirka píše:napriklad radu, ze "nafta patri do kamen", jsem si vzal k srdci a nelituju toho (teda nekdy na benzince jo :D )
;)
Napriklad zhorenou air suspension (nebo jak se to pise), mi v Bratislave (oficialni servis primo u dovozce LR do SR) namontovali, zhorela i ta a vinik nikde. Do dneska nafunguje.
Tj. řídící jednotku EAS, tu pod řidičovým sedadlem?

A jak přesně "nefunguje"? Pokud by byla úplně mrtvá, Rangie by Ti asi stál na dorazech, a moc by se jezdit nedalo...? Řekla něco diagnostika (doufám, že to na ni v té Bratislavě píchli)?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od OC » 14 dub 2008 01:33

P.S. Velmi podrobné informace o celém systému, ale je mi líto, po rúski (zjistil jsem, že landroverforum neumí bukvice! ;)) to halt není ;)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Jirka

#24 Příspěvek od Jirka » 14 dub 2008 01:37

jj, to je ona, potvora.

Nefunguje presne tak, jako ta prvni. Tzn. ze sviti vsechny 4(?) kontrolky na ukazovateli zmeny vysky. Reseni: zatim mi v servisu nainstalovali "bajpas" (mam 4 ventilky, pres ktery si muzu auto dofoukat), vypojil se konektor od ventilu, aby to porad nevyfukovalo, a provizorne se jezdi. Jsem pekne nas*anej na takovy odborniky ve "znackovym" servisu, kde si za hodinu uctujou tolik, co si normalni clovek nevydela za celej den, a prd tomu rozumi a jeste nejsou ochotni nest zodpovednost. Smejdi.
Momentalne cekam, az se trochu financne zahojim (par neproplacenejch faktur nadela poradnou paseku), a pokusim se to dat dokupy. Bohuzel jsem technickej antitalent, takze vsechno pekne za penizky. Nastesti jsem uz nasel servisaka, kterej je opravdu machr. Jenom skoda, ze to k nemu mam pres celou republiku.

Jirka

#25 Příspěvek od Jirka » 14 dub 2008 01:44

Super stranka, ale pro me uzitecna asi jako stranka o zdrave vyzive :D

A je to tak dlouhy, ze ani translator to nechce zvejkat (ne ze by z neho vypadlo nekdy neco rozumnyho:-) )

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od OC » 14 dub 2008 01:49

Jirka píše:jj, to je ona, potvora.

Nefunguje presne tak, jako ta prvni. Tzn. ze sviti vsechny 4(?) kontrolky na ukazovateli zmeny vysky.
No, to je prostě EAS fault (jen pořád svítí, nebo po zapnutí chvíli blikají? To by bylo běžnější...)

Hlásí něco konsole? A co ta diagnostika -- bylo to na ní? Ano-li, co řekla? Ne-li, šup na ni :)
zatim mi v servisu nainstalovali "bajpas" (mam 4 ventilky, pres ktery si muzu auto dofoukat), vypojil se konektor od ventilu, aby to porad nevyfukovalo, a provizorne se jezdi.
Jo, já o tom poněkud uvažuji, ačkoli mi EAS slouží, je to dobrá záloha pro případ maléru. Na druhou stranu nevím, chci-li se hrabat v něčem, co funguje... ;)
Jsem pekne nas*anej na takovy odborniky ve "znackovym" servisu...
Já nevím, jak tomu je v Bratislavě, ale pražské AMT je tragédie :evil:
... Nastesti jsem uz nasel servisaka, kterej je opravdu machr. Jenom skoda, ze to k nemu mam pres celou republiku.
Jojo, a to buď rád, že má čas :), já bych o pár velmi šikovných lidech věděl, ale věčně nestíhají :( (co, Eliotte? ;)) (Ačkoli já sám na tom jsem o houby lépe, pravda ;))
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od OC » 14 dub 2008 01:54

Jirka píše:Super stranka, ale pro me uzitecna asi jako stranka o zdrave vyzive :D

A je to tak dlouhy, ze ani translator to nechce zvejkat (ne ze by z neho vypadlo nekdy neco rozumnyho:-) )
Nojo, voni translátory většinou ale stejně moc nepomohou. Spíš mi šlo o to, že tomu třeba bude rozumět Tvůj servisák, nebo třeba jen kamarád, co se staví na kus řeči, a ukecáš ho, abyste se na Rangieho jukli... tak může stát za to mít odkaz při ruce (další velmi detailní informace, v témže jazyce, jsou tady). Je mi líto, ale abych to celé překládal, na to fakt nemám pokdy :(
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Jirka

#28 Příspěvek od Jirka » 14 dub 2008 02:02

OC píše:
Jirka píše:jj, to je ona, potvora.

Nefunguje presne tak, jako ta prvni. Tzn. ze sviti vsechny 4(?) kontrolky na ukazovateli zmeny vysky.
No, to je prostě EAS fault (jen pořád svítí, nebo po zapnutí chvíli blikají? To by bylo běžnější...)

Po zapnuti chvily blikaji, a asi "mockrat" to na nas pipa

Hlásí něco konsole? A co ta diagnostika -- bylo to na ní? Ano-li, co řekla? Ne-li, šup na ni :)

PC mam v nemcine (rekli mi odbornici v servisu, ze se neda prehrat jazyk, tak jsem si od Eliota koupil jinej, anglickej. Zatim ho ale mam jeste pekne zabalenej. A ten novej servisak tvrdi, ze to snad jde. Ale ted uz je to jedno. Zjistil mi v anglii uz vsechny potrebny kody k tomu novymu pocitaci, tak tam pujde ten. Ted se mi uz ven nechce, ale jestli se nepletu, tak to pise "SOSP ARIJA DIFERT" (nebo tak nejak) A potom tam zustane upozorneni, ze mam jezdit jenom do 55km/h. Od te vymeny te krabice a jejim zhoreni jeste na diagnostice nebyl. Jak pisu, finance zatim nedovoli. (Jaky paradox, loni routo dobou jsme nevedeli co s penezma )
zatim mi v servisu nainstalovali "bajpas" (mam 4 ventilky, pres ktery si muzu auto dofoukat), vypojil se konektor od ventilu, aby to porad nevyfukovalo, a provizorne se jezdi.
Jo, já o tom poněkud uvažuji, ačkoli mi EAS slouží, je to dobrá záloha pro případ maléru. Na druhou stranu nevím, chci-li se hrabat v něčem, co funguje... ;)
Jsem pekne nas*anej na takovy odborniky ve "znackovym" servisu...
Já nevím, jak tomu je v Bratislavě, ale pražské AMT je tragédie :evil:
... Nastesti jsem uz nasel servisaka, kterej je opravdu machr. Jenom skoda, ze to k nemu mam pres celou republiku.
Jojo, a to buď rád, že má čas :), já bych o pár velmi šikovných lidech věděl, ale věčně nestíhají :( (co, Eliotte? ;)) (Ačkoli já sám na tom jsem o houby lépe, pravda ;))
:D

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od OC » 14 dub 2008 02:18

Jirka píše:
OC píše:No, to je prostě EAS fault (jen pořád svítí, nebo po zapnutí chvíli blikají? To by bylo běžnější...)
Po zapnuti chvily blikaji, a asi "mockrat" to na nas pipa
Jo, tak to je normální. To pravděpodobně (samozřejmě bez záruky) není "vyhořelá jednotka", nýbrž nějaký fault, který se dá spravit. Třeba vadný sensor výšky.
PC mam v nemcine (rekli mi odbornici v servisu, ze se neda prehrat jazyk, tak jsem si od Eliota loupil jinej, anglickou.
E. Předně, kdo nehledá ve fórech, ten zbytečně nakupuje.

A dále, tedy, pokud to posvětil Eliott, snad to bude OK, nicméně já mám skutečně obavu, že výměna BeCM není triviální, a zašel bych osobně tak daleko, že bych snad raději strpěl hlášení v podivném jazyce, než abych měnil BeCM jež funguje bez problémů. Viz tady.
Zatim ho ale mam jeste pekne zabalenej. A ten novej servisak tvrdi, ze to snad jde.
Určitě to jde. Odhlédnu-li od výše citovaného, je to v praxi ověřeno na mém Rangiem ;)
jestli se nepletu, tak to pise "SOSP ARIJA DIFERT"
To je arabsky? ;)
(nebo tak nejak) A potom tam zustane upozorneni, ze mam jezdit jenom do 55km/h.
Tak to je klasický "EAS fault", dá se s tím jezdit, ale na dorazech :/
Od te vymeny te krabice a jejim zhoreni jeste na diagnostice nebyl.
No a co to řeklo předtím? Diagnostika hlásí (by měla hlásit) zcela konkrétní problém... jako třeba "chyba levého předního sensoru" nebo tak...

Tím bych doporučil začít, zjistit na diagnostice, jakou chybu EAS přesně hlásí. A podle toho by se vidělo. Možná nemusela být špatná ani ta minulá (ale třeba mohla), bez bližší informace se to neví...

A ta diagnostika nemusí být nijak zvlášť drahá, já za ni platil, hm, už nevím, je to dávno, ale určitě to bylo méně než tisícovku. Nějaké stovky, 500? Možná.

Horší je diagnostiku sehnat; kromě (naprosto nepoužitelných) firemních servisů ji má pokud vím akorát Mareda, a ten věčně nemá čas :(

Ačkoli mám dojem, že teď nově má diagnostiku Admin, zkus se ho poptat...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Jirka

#30 Příspěvek od Jirka » 14 dub 2008 02:33

OC píše:
Jirka píše: Po zapnuti chvily blikaji, a asi "mockrat" to na nas pipa
Jo, tak to je normální. To pravděpodobně (samozřejmě bez záruky) není "vyhořelá jednotka", nýbrž nějaký fault, který se dá spravit. Třeba vadný sensor výšky.

Prave ze asi ne, diagnostika pred tim nic takoveho neukazovala, rikala ze ta krabice je v haji (ale toto jsou informace od "odborniku" ve znackovem servisu. takze bez zaruky)
PC mam v nemcine (rekli mi odbornici v servisu, ze se neda prehrat jazyk, tak jsem si od Eliota loupil jinej, anglickou.
E. Předně, kdo nehledá ve fórech, ten zbytečně nakupuje.

A dále, tedy, pokud to posvětil Eliott, snad to bude OK, nicméně já mám skutečně obavu, že výměna BeCM není triviální, a zašel bych osobně tak daleko, že bych snad raději strpěl hlášení v podivném jazyce, než abych měnil BeCM jež funguje bez problémů. Viz tady.

To jsem nekuúpoval jenom kvuli jazyku, v "servisu" mi rekli, ze se z diagnostikou nemuzou dostat do vsech oddeleni, takze je vadne PC. Pravdepodobne asi nebude, kdyz uz ted vim, jaky to jsou hnupove
Zatim ho ale mam jeste pekne zabalenej. A ten novej servisak tvrdi, ze to snad jde.
Určitě to jde. Odhlédnu-li od výše citovaného, je to v praxi ověřeno na mém Rangiem ;)
jestli se nepletu, tak to pise "SOSP ARIJA DIFERT"
To je arabsky? ;

Italsky, ted mi doslo, ze auto jsme kupovali v nemecku, ale puvodem je z italie. Takze PC je italsky. Nemcinu bych vlastne asi zkousl. Uz je to tak dlouho, ze si nepamatuju a pisu kraviny. Sry.
(nebo tak nejak) A potom tam zustane upozorneni, ze mam jezdit jenom do 55km/h.
Tak to je klasický "EAS fault", dá se s tím jezdit, ale na dorazech :/

No prave ty dorazy oblbneme tim bajpasem.
Od te vymeny te krabice a jejim zhoreni jeste na diagnostice nebyl.
No a co to řeklo předtím? Diagnostika hlásí (by měla hlásit) zcela konkrétní problém... jako třeba "chyba levého předního sensoru" nebo tak...

Tím bych doporučil začít, zjistit na diagnostice, jakou chybu EAS přesně hlásí. A podle toho by se vidělo. Možná nemusela být špatná ani ta minulá (ale třeba mohla), bez bližší informace se to neví...

A ta diagnostika nemusí být nijak zvlášť drahá, já za ni platil, hm, už nevím, je to dávno, ale určitě to bylo méně než tisícovku. Nějaké stovky, 500? Možná.

Ona ta diagnostika neni tak draha, ale je to fuuuuura kilomatru (Kosice). A to je fuuuuuura penez a fuuuuura casu.

Horší je diagnostiku sehnat; kromě (naprosto nepoužitelných) firemních servisů ji má pokud vím akorát Mareda, a ten věčně nemá čas :(

Ačkoli mám dojem, že teď nově má diagnostiku Admin, zkus se ho poptat...

Jirka

#31 Příspěvek od Jirka » 14 dub 2008 02:42

Jo a jeste k te vymene, on tvrdi, ze to uz delal a ze to neni az tak hrozny. Nejdulezitejsi je zjistit podle cisla ty krabice kody na klice a tak. A jelikoz ma kamarada (slovaka) nekde primo u zdroje (Anglie), tak to pro nej neni nejak zavazny problem. Napr. kdyz jsme zustali stat, protoze nesla dalka a tim padem nastartovat, tak po mem velmi prosebnem telefonatu mi zjistil servisni kod (to s tim vrtenim klicku) za 35 minut.
On nejen ze je dobrej a ma origo diagnostiku, on je jeste navic velmi ochotnej a navic mame spolecne zajmy, takze se s nim da celkem dobre pokecat.
Vsem Slovakum doporucuji.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od OC » 14 dub 2008 02:44

Hmmm... fakt umí kupříkladu překódovat staré klíče na nový BeCM, i když má ty informace? Podle zdrojů z Webu jsem nabyl dojmu, že to nejde, a že se nový klíč musí nechat udělat za poměrně velmi nemravné peníze v Anglii... ale jsou to jen zdroje z Webu, tedy ne zcela spolehlivé :!:
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od MartinMM » 14 dub 2008 07:46

Jirka píše:jj, to je ona, potvora.

Nefunguje presne tak, jako ta prvni. Tzn. ze sviti vsechny 4(?) kontrolky na ukazovateli zmeny vysky. Reseni: zatim mi v servisu nainstalovali "bajpas" (mam 4 ventilky, pres ktery si muzu auto dofoukat), vypojil se konektor od ventilu, aby to porad nevyfukovalo, a provizorne se jezdi. Jsem pekne nas*anej na takovy odborniky ve "znackovym" servisu, kde si za hodinu uctujou tolik, co si normalni clovek nevydela za celej den, a prd tomu rozumi a jeste nejsou ochotni nest zodpovednost. Smejdi.
Momentalne cekam, az se trochu financne zahojim (par neproplacenejch faktur nadela poradnou paseku), a pokusim se to dat dokupy. Bohuzel jsem technickej antitalent, takze vsechno pekne za penizky. Nastesti jsem uz nasel servisaka, kterej je opravdu machr. Jenom skoda, ze to k nemu mam pres celou republiku.
Prosimte co te stal ten baipas?? je to dobra pojistka kdyz se ti neco stane v terenu - urvane cidlo nebo tak - na dojezd moc dobre , celkem o nem uvazuji

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od alap » 14 dub 2008 08:01

range píše:Jsi opravdu ubohý. Jestli jsi s to to hrotit tak já jsem pro. Raději se zařaď a provokuj někoho jiného. Ať tě to nemrzí. Já jsem totiž slušný. Pokud ovšem nenarazím na někoho kdo si dělá z huby prdel. A neplácej tady kundoviny. Pokud chceš range@email.cz popř. 773694100 a můžem tu energii vybít stačí se jen domluvit. Ale raději se věnuj učení se dobrému chování to tě nebude tak bolet. Brou :)

Myslím, že tohle je tady opravdu zbytečný. Ale co se týče tvých zpráv tak jsem nabyl dojmu, že jste to napojovali na počítač BOSCH a ten s tímhle autem opravdu nekomunikuje. Zjistíš jen pár hlavních informací přes ODBC nebo jaká je to zkratka. Ale pokud ti to dělá takové blbosti jako že ti svítí něco jiného než co máš zařazeno, tak to nebude jen nějaká maličkost.
Co se týče kodu imobiliseru tak pokud ti točí startér, tak to kodem nebude. Pokud ho máš zablokovaný tak se ti neroztočí a napíše to na palubce nějakou hlášku o blokování. Nemám tu manuál a nepamatuji si přesně všechny hlášky.
Co se ale týče toho kodu, měli by ti ho zjistit v každém autorizovaném servise, ale já na jeden už čekám pár měsíců, než ho zjistí
Měl by jsi s tím zajet do autorizovaného servisu a napíchnout na počítač pro tohle auto a to určitě vykecá co mu chybí.
U tvého auto to nebude jen nějaká blbůstka, které tady řešíme.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Jirka

#35 Příspěvek od Jirka » 14 dub 2008 12:25

MartinMM píše:
Jirka píše:jj, to je ona, potvora.

Nefunguje presne tak, jako ta prvni. Tzn. ze sviti vsechny 4(?) kontrolky na ukazovateli zmeny vysky. Reseni: zatim mi v servisu nainstalovali "bajpas" (mam 4 ventilky, pres ktery si muzu auto dofoukat), vypojil se konektor od ventilu, aby to porad nevyfukovalo, a provizorne se jezdi. Jsem pekne nas*anej na takovy odborniky ve "znackovym" servisu, kde si za hodinu uctujou tolik, co si normalni clovek nevydela za celej den, a prd tomu rozumi a jeste nejsou ochotni nest zodpovednost. Smejdi.
Momentalne cekam, az se trochu financne zahojim (par neproplacenejch faktur nadela poradnou paseku), a pokusim se to dat dokupy. Bohuzel jsem technickej antitalent, takze vsechno pekne za penizky. Nastesti jsem uz nasel servisaka, kterej je opravdu machr. Jenom skoda, ze to k nemu mam pres celou republiku.
Prosimte co te stal ten baipas?? je to dobra pojistka kdyz se ti neco stane v terenu - urvane cidlo nebo tak - na dojezd moc dobre , celkem o nem uvazuji
par korun, v podstate vypojil ty 4 hadicky co vedou do ventilu, nasadil na ne T-kus, z neho vyvedl na jednu stranu hadicky zpet do krabice a na druhou stranu dal ventilky. Nevkusne na pohled lec funkcni. V pripade zajmu sem dam foto.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od MartinMM » 14 dub 2008 14:05

sem snim :D myslis ze by to slo nejak obednat? nebo to vyrabeli? neco podobneho jsem nasel na netu ale obednat to z UK nezvladnu

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od OC » 14 dub 2008 17:46

alap píše:... Pokud ho máš zablokovaný tak se ti neroztočí
No.... nemám to ověřeno v praxi, ale podle toho, co jsem četl na webu, by zblblý imobiliser takto fungovat možná mohl. Nemám teď pokdy dohledávat konkrétní odkaz, ale někde jsem určitě četl, že RR má imobilisaci "dvouúrovňovou" -- nejprve blokace startéru, ale ještě ve chvíli, kdy se startér roztočí, si znovu popovídá BeCM s klíčkem, zda smí nebo nesmí poslat elektriku přes cívky do svíček.

Takže kdyby to prvé fungovalo a to druhé ne... kdo ví...
a napíše to na palubce nějakou hlášku o blokování. Nemám tu manuál a nepamatuji si přesně všechny hlášky.
Hehe, viz ne duben 13, 2008 10:17 pm: Je-li problém v imobilizéru, píše konsole "ENGINE DISABLED PRESS REMOTE OR USE KEY CODE" (nebo totéž v jiném jazyce).
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od OC » 14 dub 2008 17:54

MartinMM píše:sem snim :D myslis ze by to slo nejak obednat? nebo to vyrabeli? neco podobneho jsem nasel na netu ale obednat to z UK nezvladnu
Objednat se to dá v USA, pokud je mi známo :), ačkoli anglická varianta asi také bude existovat.

Nicméně vzhledem k současnému kursu dolaru by tohle mohlo být zajímavé :)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od alap » 14 dub 2008 18:29

A to máš pravdu. Ale pokud máš špatný kod, tak se ti startér nerozjede. Pokud se strartér rozjede a motor chytí pak proběhne druhá kontrola a může se stát třeba jako v mém případě slabá baterka v dálkáči, a motor zase zdechne. Oboje otestované. Samozřejmě pokud je immobiliser pokakaný tak ani k od ani nová baterka v klíčku nepomůže.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od alap » 14 dub 2008 18:33

Hehe, viz ne duben 13, 2008 10:17 pm: Je-li problém v imobilizéru, píše konsole "ENGINE DISABLED PRESS REMOTE OR USE KEY CODE" (nebo totéž v jiném jazyce).[/quote]


měl jsem na mysli jinou hlášku která zní nějak "blocked key kode" nebo něco takového. Řešili jsme to asi před měsícem.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Odpovědět