Chtěl bych se pokusit o výrobu raminek jak předních tak zadních, pro zjednodušeni by mi moc pomohlo kdybych si je mohl prohlidnou poměřit popřípadě obkreslit. Možná kdyby někdo měl nějake ohnute či jinak zničene abych si zkusil jaky je to material.
K tomu nějaky posrany naviják,spíše s mechanickou závadou.
12V raději silnější 4,5-6 tun.
Dík
Korekční ramena D1 a naviják
Moderátor: stan
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5771
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Korekční ramena D1 a naviják
ze nerekneskupec18 píše:Chtěl bych se pokusit o výrobu raminek jak předních tak zadních, pro zjednodušeni by mi moc pomohlo kdybych si je mohl prohlidnou poměřit popřípadě obkreslit. Možná kdyby někdo měl nějake ohnute či jinak zničene abych si zkusil jaky je to material.
K tomu nějaky posrany naviják,spíše s mechanickou závadou.
12V raději silnější 4,5-6 tun.
Dík

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál