Nákup motoru 300tdi rada

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nákup motoru 300tdi rada

#21 Příspěvek od Kokesek » 05 pro 2014 08:04

eliott píše:Ono záleží i na tom, jak dlouho motor neběžel, čím déle, tím bude výsledek horší, přitom se nejedná o zhoršení stavu.
ano, presne tak. kazdopadne at to shrnem tak motor ktery ma stejne tlaky (rozdil do 1baru) v rozmezi od 22-26 je OK. Snizena komprese u dlouho stojicich motoru je zpusobena hlavne korozi ventilovych sedel ktere se casem zaklepou a docisti se sami. Pri mereni komprese je dobre vyzkouset zalit kazdy valec strikackou oleje a porovnat s predchozim merenim. Pokud tlak vyroste jedna se o netesnost na valcich (ovalita,pripecene kruhy,praskly kruh apod.), pokud ne je problem na ventilech (ohly,upaleny,potkan, deravy pist. apod.)
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Nákup motoru 300tdi rada

#22 Příspěvek od Sláma Karel » 05 pro 2014 09:19

Já tedy moc tohle téma nechápu. :shock:

Tady řešíte motor, který má být na GO, takže si myslím, že pokud se bude dělat opravdu GO a né nějaká "jako"GO tak je snad úplně jedno jaké má tlaky ne?

No a za druhé zase tak moc špatných motorů 300tdi jsem tedy neviděl, že by potřebovaly kompletní GO. Takže řešit tady nějaké tlaky mi přijde zcela zbytečné. A navíc si myslím, že nějaké malé tlaky jsou u 300tdi docela levně řešitelná věc.

Když už tak bych se spíš zajímal o to aby nebyl někde prasklý blok od zamrzlé vody, nebo neklepal na klice, nebo neťukaly ventily o písty (mockrát srovnávaná hlava, takže už nízká). A ani některé ty věci z těchto si myslím, že by neměly být problém při opravdové GO. (vyměnit šály a zbrousit kliku, nebo zapustit ventily)

Takže tady má jít spíš o motor, který se tak jako zkontroluje, popřípadě se vymění nějaké drobnosti, aby byla jistota že bude OK. Není to náhodou takhle správně?

K :dance

K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nákup motoru 300tdi rada

#23 Příspěvek od Kokesek » 05 pro 2014 09:26

Sláma Karel píše:Já tedy moc tohle téma nechápu. :shock:

Tady řešíte motor, který má být na GO, takže si myslím, že pokud se bude dělat opravdu GO a né nějaká "jako"GO tak je snad úplně jedno jaké má tlaky ne?

No a za druhé zase tak moc špatných motorů 300tdi jsem tedy neviděl, že by potřebovaly kompletní GO. Takže řešit tady nějaké tlaky mi přijde zcela zbytečné. A navíc si myslím, že nějaké malé tlaky jsou u 300tdi docela levně řešitelná věc.

Když už tak bych se spíš zajímal o to aby nebyl někde prasklý blok od zamrzlé vody, nebo neklepal na klice, nebo neťukaly ventily o písty (mockrát srovnávaná hlava, takže už nízká). A ani některé ty věci z těchto si myslím, že by neměly být problém při opravdové GO. (vyměnit šály a zbrousit kliku, nebo zapustit ventily)

Takže tady má jít spíš o motor, který se tak jako zkontroluje, popřípadě se vymění nějaké drobnosti, aby byla jistota že bude OK. Není to náhodou takhle správně?

K :dance

K
tady se debata zvrtla na princip cinosti a toho jak veci funguji. o motor uz nejde :nod
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: Nákup motoru 300tdi rada

#24 Příspěvek od David S. » 05 pro 2014 13:26

Kluci servisní, anebo se tomu taky říká měření pindíků :rock :rock :rofl :dance

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Nákup motoru 300tdi rada

#25 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 05 pro 2014 13:56

Náhodou já si rád o měření tlaků přečtu, třeba s tím olejem jsem to neznal, vážně. A původní smysl tématu se vytratí po prvních třech odpovědích skoro pokaždý, takže klíííd .-)
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Nákup motoru 300tdi rada

#26 Příspěvek od mr-tomas » 05 pro 2014 14:06

Já si myslím že účel to splnilo. Pochopil jsem že měření tlaků může být zavádějící, zvlášt u motoru ktetej už nějakou dobu stojí. Takže děkuju všem za snahu pomoci mi s případným výběrem. :yes
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Odpovědět