Range Rover Classic 4.2LSE
Moderátor: stan
Range Rover Classic 4.2LSE
Pokud by si někdo chtěl před vánoci udělat radost,tak má možnost.
Vzhledem k tomu,že kamarád přivezl ze Švýcarska soft dashe absolutně bez koroze,ale se spoustou jiných problémů,tak jsem se rozhodl,že si ho dám do pucu a už u toho skončím,takže bych rád touto cestou nabídl RRC 4.2 LSE Hard Dash,kterého jsem nedávno koupil od Yorkina.
Jedná se o 4.2 149kw,zlatá metalíza,rok 1994,v kůži,motor i převodovka v dobrém stavu,karoserie také velmi hezká,ale něco se na autě najde,co by chtělo poladit – více v SZ nebo na 734 208 505
Při koupi mi některé věci byly zatajeny(nefunkční ventilátor topení,nefunkční centrál atd.),tak jsem spíše začal vychytávat,než jezdit.
1.Nefunkční blinkry – vyměněná ohořelá páčka + relátko
2.Občas nefunkční zadní brzdovky – výměna spínače u pedálu
3.Nefunkční přední mlhovky – výměna spínacího relé
4.Nefunkční ventilátor topení – rozebrání celé palubky,demontáž,kompletní repase ventilátoru,nové hadičky k vakuové pumpě + nové těsnění do klapek,oprava ovládání – výměna předřadných odporů + relé,výměna vycpávek v palubce + všech žárovek,ke kterým se pak už nelze dostat
5.Odešlo dobíjení – výměna regulátoru a uhlíků
6.Motor nedržel stálou teplotu – nový termostat
7.Úplně nefunkční centrál – výměna řídící jednotky centrálu + dodělána alternativní dálka.Nyní už centrál chodí i na DO!
8.Nefunkční tempomat – výměna vakuové pumpy + pro jistotu výměna podtlakových hadiček
9.Nové zadní brzdy – původní kotouče měly snad 2mm tloušťku
10.Nově nalakovaná kapota,na které byl oloupaný krycí lak
11.Výměna ložisek v zadních nábojích (4ks),když už jsem ty náboje kvůli brzdám musel sundat
Nyní veškeré elektro chodí – ABS,TC,klima,el.sedačky,el.šíbr,centrál,tempomat,el.okna apod.
Ač mi to někdo nebude věřit,tak jsem sám na tom strávil pomalu týden jen přípravou,rozebíráním a skládáním,tři dny na tom strávil autoelektrikář +týden auto čekalo v lakovně a následně jsem čekal na některé díly,než mi slavnostně přišly ze zahraničí a některé od soukromníků.
Chtěl bych za něj v tomto stavu 120.000,-.
Je možný i protiúčet za motor 4.2 LSE – stejný jako v tomto autě,protože v softdashi klepe na klice.Když ho neseženu,tak holt nechám kliku nabrousit.
Fotky dodám v pondělí nebo úterý,až se dostanu na chatu.
Vzhledem k tomu,že kamarád přivezl ze Švýcarska soft dashe absolutně bez koroze,ale se spoustou jiných problémů,tak jsem se rozhodl,že si ho dám do pucu a už u toho skončím,takže bych rád touto cestou nabídl RRC 4.2 LSE Hard Dash,kterého jsem nedávno koupil od Yorkina.
Jedná se o 4.2 149kw,zlatá metalíza,rok 1994,v kůži,motor i převodovka v dobrém stavu,karoserie také velmi hezká,ale něco se na autě najde,co by chtělo poladit – více v SZ nebo na 734 208 505
Při koupi mi některé věci byly zatajeny(nefunkční ventilátor topení,nefunkční centrál atd.),tak jsem spíše začal vychytávat,než jezdit.
1.Nefunkční blinkry – vyměněná ohořelá páčka + relátko
2.Občas nefunkční zadní brzdovky – výměna spínače u pedálu
3.Nefunkční přední mlhovky – výměna spínacího relé
4.Nefunkční ventilátor topení – rozebrání celé palubky,demontáž,kompletní repase ventilátoru,nové hadičky k vakuové pumpě + nové těsnění do klapek,oprava ovládání – výměna předřadných odporů + relé,výměna vycpávek v palubce + všech žárovek,ke kterým se pak už nelze dostat
5.Odešlo dobíjení – výměna regulátoru a uhlíků
6.Motor nedržel stálou teplotu – nový termostat
7.Úplně nefunkční centrál – výměna řídící jednotky centrálu + dodělána alternativní dálka.Nyní už centrál chodí i na DO!
8.Nefunkční tempomat – výměna vakuové pumpy + pro jistotu výměna podtlakových hadiček
9.Nové zadní brzdy – původní kotouče měly snad 2mm tloušťku
10.Nově nalakovaná kapota,na které byl oloupaný krycí lak
11.Výměna ložisek v zadních nábojích (4ks),když už jsem ty náboje kvůli brzdám musel sundat
Nyní veškeré elektro chodí – ABS,TC,klima,el.sedačky,el.šíbr,centrál,tempomat,el.okna apod.
Ač mi to někdo nebude věřit,tak jsem sám na tom strávil pomalu týden jen přípravou,rozebíráním a skládáním,tři dny na tom strávil autoelektrikář +týden auto čekalo v lakovně a následně jsem čekal na některé díly,než mi slavnostně přišly ze zahraničí a některé od soukromníků.
Chtěl bych za něj v tomto stavu 120.000,-.
Je možný i protiúčet za motor 4.2 LSE – stejný jako v tomto autě,protože v softdashi klepe na klice.Když ho neseženu,tak holt nechám kliku nabrousit.
Fotky dodám v pondělí nebo úterý,až se dostanu na chatu.
Naposledy upravil(a) dvorri dne 20 pro 2014 11:03, celkem upraveno 2 x.
- Mattyfu
- Příspěvky: 340
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 4.2LSE
No to si ze me dealas srandu, to jsem byl rad ze mi zmizel z dohledu ze uz nemusim mit choutky premyslet jak by se to dalo koupit a ted, kdy jsou vanocni premie na ucte si s tim vylezes? Pokud si pamatuju tak to bylo na perech ze? LPG v tom neni. Otazka, jak moc na to chvatas? Pac to by znamenalo nabidnout meho carlse a cekat co dopadne driv.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Range Rover Classic 4.2LSE
Hele vůbec nechvátám.Dnes jsem s classicem byl ve Frenštátu(640km) a šlape jako hodinky a když se prodá v lednu nebo únoru,tak je mi to docela jedno.Klidně si u mě nech třeba pětku zálohu,postavím ho do garáže a bude tu na tebe čekat.Peníze nepotřebuju,takže v pohodě.Spíš potřebuju ještě jeden motor
.Je to bez LPG a na pružinách,ale svezení velmi hezké.Momentálně jezdím 1:1 s E85 a přijde mi to ještě lepší,než na čistý benzín.Dnes na tempomat cca 110km/h a spotřeba 13l,takže jsem spokojený.

- Mattyfu
- Příspěvky: 340
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 4.2LSE
Ještě mi řekni prosím, kde by to mohlo být k vidění. Mohl by jsi mi pls poslat fotky té drobné koroze? Nějaký potřebný investice? Protože tvá nabídka je více než zajímavá, zkusím to ještě probrat s několika lidma co mi to doufám vymluví, ale jelikož lítám hlavně po dálnici, v kufru sedí pes tak se mi kombinace longa a sériového stavu moc líbí.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Range Rover Classic 4.2LSE
Tak zamluveno pro Eliotta.Vymysleli jsme protiúčet za motor a doplatek,takže jsem spláchl dvě mouchy jednou ranou.
- Mattyfu
- Příspěvky: 340
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 4.2LSE - zamluveno
No tak gratuluju k rychlému vyřešení situace a já si mohu oddychnout, páč jsem byl vážně nalomený.
Tak hodně štěstí s novým kusem
Tak hodně štěstí s novým kusem
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- Reverend
- Příspěvky: 319
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +420777068155
- auto: P38, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 4.2LSE - zamluveno
krasavec tedy...
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba
Re: Range Rover Classic 4.2LSE
Tak je opět k prodeji.Motor,co jsem si měl brát na protiúčet z nějakého důvodu nemaže,takže uvidíme,co bude dále,ale zkrátka je opět volný.
Při prodeji do konce roku bude i nějaká slevička,protože pak tu od 3 do 20.1. vůbec nebudu.
Při prodeji do konce roku bude i nějaká slevička,protože pak tu od 3 do 20.1. vůbec nebudu.
Re: Range Rover Classic 4.2LSE - prosím smazat
Tak přátelé,range je prodaný.Já tu nebyl,prodával táta,ale prý do dobrých rukou,ale mimo fórum.Tak nevím,zda ho ještě potkáme.
- eliott
- Příspěvky: 11544
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 4.2LSE
Bylo by dobré označit inzerát ke smazání 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com