#36
Příspěvek
od Hanys_a_Kaca » 03 bře 2014 15:08
Nejdulezitejší se mi při ovládání defa jeví, ať už dělám cokoliv, to udělat pořádně, citlivě, precizně ale pořádně, to platí o práci s volantem, s plynem, se spojkou, s brzdama, a to řazení to je to samé, hlavně nedělat nic napůl, nebo jenom trochu... A pak je to spousta cviku, už jsem z toho dost vypadnul, ale když člověk za volantem seděl fakt denně a redukci nevyndal třeba týden tak získal cvik a přesný odhad i v těch malejch rychlostech, kde jakékoliv zaváhání je hned znát, vzhledem k tomu jak jsou ty rychlosti krátké, blízko u sebe a vzhledem k celkovým vůlím převodového ústrojí.
Je potřeba všechny ty nechutné setrvačné hmoty prostě dostat na svojí stranu, když už se jich v těch svejch těžkejch neohrabanejch bestiích nemůžeme zbavit. V bahnitem, nebo kamenitem nebo pisečném podloží to prostě musí odsejpat a padat hned do přesných otáček - to je jediný způsob jak může řidič alespoň částečně kompenzovat celkový řekněme ne-oslnivý výkon vozu.
Nebo si pořídit automat:-)