Hanys_a_Kaca píše:Bych řekl, že postupuješ dobře, diferáky byly ve předu na D2 pořád stejný. Prostě jsi vyměnil něco a teď se sere něco dalšího, tak to taky vyměníš a pak budeš měnit něco další a nakonec, až budeš mít vyměněnno všechno, tak se vrátíš dopředu a budeš měnit to, co už jsi měnil. Jestli jezdíš prasit bahno a zároveň se s tím autem "přibližuješ" z místa a na místo desítky až stovky kilometrů - bez servisu (s bahnem misto oleje), tak to ani jinak být nemůže. 
Jestli hledáš mezi těmi poruchami nějakou souvislost, tak se podívej jestli na tvém autěn někde není nápis "land rover" v zeleném oválu - to je ta souvislost  

 
Bez servisu? to má víc servisu, než naježděnejch kilometrů  

 bahno místo oleje bylo jednou asi díky tomu zmíněnému oválu kvůli už podruhé prasklému guferu. Ta tvoje teorihe koloběhu oprav by byla zlatá. Realita ale většinou je, že něco opravíš, vylezeš z podauta, umeješ si ruce a hned jdeš objednat aspoň dvě věci  

 člověk má co dělat aby stíhal to tempo. Jinak s tím oválem to je k zamyšlení  

 německá auta ho tam nemají. Na přesouvání mám raději l322... Někde jsem totiš slyšel, že LR musíš mít alespoň 2 . Ale když jedu někam odkud se chci stoprocentně vrátit, radši jedu starym vitem, který po mě chce jen naftu  
