Čidlo ti motor neuvaří, snad jedině pokud by spínalo větráky, ale v tomto počasí to nehraje roli. Můžeš zkusit zkontrolovat tu polohu termostatu, je v něm taková mosazná nádobka , ta musí vždy mířit do motoru. Kdyby byla směrem do chladiče, nestačí se včas ohřát vodou v malým okruhu a neotevře velkej.pajawxw píše:ted se dívám na krabičce je Calorstat Lot 14J jaká je vubec otvírací teplota a síla otevření nebo jak to nazvat furt si myslím že za to muže ten termosta nebo nějaké čidlo
Můžeš přitom i v hrnci s vodou otestovat, jestli se otevře dřív než začne voda vařit, je to vidět jak se změní poloha toho víčka.


 mužeš mě něco blišího o něm říst prosim tě
  mužeš mě něco blišího o něm říst prosim tě Sorry. Konec poplachu. Nevěnoval sem pozornost r.v. tvýho stroje. Když sem čet ten poslední příspěvek, tak sem si jen vzpoměl na debatu z anglickýho fóra, na kterou sem onehná narazil a tam někdo taky u Frííčka řešil teplotu otevírání termostatu a vyšlo najevo, že jsou dva typy. Ale zjevně to teda bylo k pozdější verzi.
  Sorry. Konec poplachu. Nevěnoval sem pozornost r.v. tvýho stroje. Když sem čet ten poslední příspěvek, tak sem si jen vzpoměl na debatu z anglickýho fóra, na kterou sem onehná narazil a tam někdo taky u Frííčka řešil teplotu otevírání termostatu a vyšlo najevo, že jsou dva typy. Ale zjevně to teda bylo k pozdější verzi. . Z jiného prodejny psali že má hodnoty 88 stupnu tak předpokládám že to tak má být
  . Z jiného prodejny psali že má hodnoty 88 stupnu tak předpokládám že to tak má být 


