A jéje další odpadlík od víry RR během jednoho týdne, nejdřív Kaktus a teď tyMirek 1234.cz píše: Možná nějaký Land Cruiser 100 bude vděčnější služebník

Řešívám u anglánů občas problém: Za jízdy chladí moc nebo málo...OC píše:Když nastartuji a koukám pod haubnu, kompresor se rozběhne... zastaví... rozběhne... zastaví... střídá se to tak cca po pěti, deseti sekundách.
Normálně při jízdě se patrně po nějaké době (zdá se, že to patrně souvisí s teplotou) přestane rozbíhat vůbec -- soudím tak z toho, že to nechladí vůbec --, a obvykle se objeví na HEVACu kniha.
Nicméně, dokud se dívám pod haubnu a kompresor chvilkama běží, je na pohmat znát, že jedna z trubek je dost teplá a druhá hodně studená. Takže přinejmenším nějaké chladivo tam asi budeA také nikde viditelně neutíká (což ovšem ještě může znamenat, že utíká neviditelně, ale stejně...).
Moment, on když se vypne ventilátor (resp. když neběží na tu rychlost, na niž by měl), vypíná se automaticky i kompresor?Mirek 1234.cz píše:Na každé červené se clima vypíná, po rozjezdu zase chvilku chladí, až se zahřeje motor víc a potřebuje ochladit ventilátorem vodu, clima se vypne, a tak pořád dokola. Problém byl ve ventilátoru chladiče klimatizace. Byl vícerychlostní..., no prostě vadný a foukal jen někdy na nějakou rychlost, ale jelikož byl funkční (nikdo nepoznal, že ne na všechny rychlosti) nikdo dlouho nemohl přijít na problém...
No, jestli ti kompresor sepne po bouchnuti klackem, soustredil bych se na tu spojku a nezatezoval se jinou pricinou, zatim, logicke zduvodneni nehledej to u klimazavad nefunguje a u tech skvostu z UK uz vubec neOC píše:No... tak, novinky...
Klimatizace se chová nějak takto:
- zastudena chladí skvěle
- zatepla při vysokých otáčkách (3-5 krpm) chladí skvěle
- zatepla při normálních otáčkách nechladí vůbec
- přitom většinou* nehlásí žádnou chybu na diagnostice (!)
- a když jsem to zkoušel doma, lehké klepnutí klackem přes spojku na kompresoru pomohlo -- zacvakla a začla chladit.
Mně připadá, že by to mohla být ta vůle spojky; Eliott ale tvrdí, že to je blbost, neboť kdyby to byla vůle spojky, neprojevoval by se vůbec vliv těch vysokých otáček.
Ten ventilátor to spíše hádám asi nebude, protože to by bez problémů chladilo při jízdě (když to jde náporově), ne? A ono to při jízdě sice chladí, ale jen při těch zmíněných vyšších otáčkách...
Napadá někoho něco rozumného? Byl bych velmi povděčen...
____
* občas sice zahlásí "heater core temperature sensor open circuit", ale jen občas; zato ten případ 'kdy je jí moc horko než aby chladila' nastává mnohem častěji: to nechlazení pozoruji při každé jízdě, zatímco tu chybu vidím teprve podruhé...
A také že byla! Před odjezdem do Alp Eliott vyhodil jednu distanční podložku -- a celou dobu to chladilo naprosto perfektně!OC píše:... Mně připadá, že by to mohla být ta vůle spojky ...