Takže to bylo skutečně jen tím drátem včera jsem to opravil a již zase klimatizace jede.
Sent from my iPad using Tapatalk
Free I - Nezapina sa klima.
Moderátor: Safraporte
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Free I - Nezapina sa klima.
Free Td4 2004 HSE automat
Re: Free I - Nezapina sa klima.
výborne spravím to aj ja ked si najdem deň času a bolo roztrhnute lanko ci len vypadnute ?Hunter píše:Takže to bylo skutečně jen tím drátem včera jsem to opravil a již zase klimatizace jede.
Sent from my iPad using Tapatalk
LandRover Freelander 04 bez uprav
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Free I - Nezapina sa klima.
Ne bylo to uklepané musí dekl pod motorem dolů pak jsem nevěděl jak ten konektor ven stačí ho vytáhnout a oak jsem hlavně nevěděl jak X toho konektoru dostat ven to pouzdro na kolík (protikus). Nakonec se povedlo ale musel jsem koupit v elektře pouzdro - kulatý faston. Pak už to šlo. Hlavně že v servisu kde mi kontrolovali náplň by měnili kompresor. Alespoň vím kam příště nejít. No zapomněl jsem to vyfotit ale je to připojeno zespodu kompresoru a vede tam červený drátek do černého kulatého konektoru.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Free Td4 2004 HSE automat
Re: Free I - Nezapina sa klima.
Test elektrospojky sa da urobit tak ze.
1. Klicek do polohy 2 (nestartovat)
2. Vytiahnut rele c7. s rele krabice v motoru. (male 5 kontaktov), toto rele priamo zapina spojku na klime.
3. Spojit kontakty 30 a 87 v krabici, su to tie dva velke.
Kedze je motor vypnuty malo by byt jasne pocut cvaknutie od spojky na klime. (taky plechovy zvuk)
Ak nie je nic pocut chyba je bud v konektore alebo v samotnej spojke.
Ak je cvaknutie pocut, tak by som spravil test samotneho rele.
1. nastartovat, zapnut ventilator a klimu.
2. vytiahnut a zastrcit rele c.7 a pocuvat ci rele cvakne. Pripadne zmerat ci dostava napetie kontakt 85 a 86(pozor treba merat so zatazou, napr riarovka 12v 1w, pripadne odpor 100-200 ohm).
Ak necvaka skusil by som rele premostit pri zapnutom motore a cakal by som ci auto zacne chladit, respektive ci je jedna trubka od klimi tepla a druha studena.
Ak ani po premosteni rele c.7. s funkcnou spojkou auto nechladi tak je urcite malo chladiva alebo je kompresor v ...
Inak ja som mal vadne to rele, sice cvakalo ale boli ohorene kontakty, tak ze nepripajalo spojku.
1. Klicek do polohy 2 (nestartovat)
2. Vytiahnut rele c7. s rele krabice v motoru. (male 5 kontaktov), toto rele priamo zapina spojku na klime.
3. Spojit kontakty 30 a 87 v krabici, su to tie dva velke.
Kedze je motor vypnuty malo by byt jasne pocut cvaknutie od spojky na klime. (taky plechovy zvuk)
Ak nie je nic pocut chyba je bud v konektore alebo v samotnej spojke.
Ak je cvaknutie pocut, tak by som spravil test samotneho rele.
1. nastartovat, zapnut ventilator a klimu.
2. vytiahnut a zastrcit rele c.7 a pocuvat ci rele cvakne. Pripadne zmerat ci dostava napetie kontakt 85 a 86(pozor treba merat so zatazou, napr riarovka 12v 1w, pripadne odpor 100-200 ohm).
Ak necvaka skusil by som rele premostit pri zapnutom motore a cakal by som ci auto zacne chladit, respektive ci je jedna trubka od klimi tepla a druha studena.
Ak ani po premosteni rele c.7. s funkcnou spojkou auto nechladi tak je urcite malo chladiva alebo je kompresor v ...
Inak ja som mal vadne to rele, sice cvakalo ale boli ohorene kontakty, tak ze nepripajalo spojku.