@ mco: ano vyvazenie kardanu sa robi aj pre osobne auta. Odporucam pri vymene niektoreho z dielov (nie krizov) kardanu. Pozicia kardanu sa musi pri demontazi oznacit. Ak to poplietli, da sa to najst, ale je to opruz, niekolko krat demontovat kardan a skusat.
Tomy H. mal roz***ny double kriz a strediace lozisko na kasu. Naviac na zadnom kardane na strane hardyny je osadeny gumovy silentblok. Malo kto ho vymiena, lebo ide tazko dole. Ale ma taktiez vplyv na vibracie...
Takze mco, poznacit, kardan dole, vsetko skontrolovat, premazat atd. Este sa moze stat, ze kardan zle zlozia (oba konce nelicuju), ale to uz by museli byt uplni amateri. To uz by bol extrem.
Rada na zaver: Ti co maju zvysovane podvozky, prekontrolujte si jednotlive uhly kardanov. Vysvetlenie tu:
https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY
Az prilis casto mi pride zvysene auto a uhlovanie je zle. Ked sa natom clovek odveze, ma pocit ze to auto sa rozbieha tazkopadne, v trnavskom nareci tomu hovoria (citaj tvrdo bez makcenov) "ide ztuha"... 

 V nizkej rychlosti vnimavy clovek citi tie narazove vlny. Logicky skor odide kardan a ostatne celky...
Chlapi nedajte sa, vsetko si dobre skontrolujte. Su to nasi milacikovia, a lajdacka robota je predsa nepripustna, nie?  
