Benjaminův Triumph
Moderátor: Miky_CZ
Benjaminův Triumph
Jsme sice na LR fóru, ale vím, že je tu mnoho příznivců i ostatních anglických značek, tak to snad nikoho neurazí, když to přidám sem - na jiné fórum než LR už ani nechodím.
Před pár měsíci jsem neodolal a pořídil si Triumph Spitfire MKIV 1500 - tohle anglické sportovní vozítko mne odjakživa svými tvary velmi přitahovalo. Nákup byl samozřejmě impulzivní a zase jsem se více než rozumem rozhodoval srdcem. Přesvědčování rodiny, že je to ta nejlepší investice, kterou jsem mohl udělat, a to nejpraktičtější auto, které jsem mohl koupit (stejně jako moje 3-tunová DII), skončilo už druhý den pronájmem garáže od kamaráda a odstěhováním Triumpha (zatím naštěstí jen triumpha) z garáže u domu
Tři měsíce jsem uvažoval o prodeji, ale jelikož mám přeci strašných peněz a hrozně moc času, že nevím, co s ním tak se ve mně včera znovu něco zlomilo a začal jsem auto rozebírat pro celkovou renovaci (moji první renovaci veterána). Tímto se pokusím, pokud to bude někoho zajímat, s vámi podělit alespoň o pár foto z mého snažení a budu rád i za každou radu od znalých, kterým už nějaký ten veterán rukama prošel.
Něco o Triumphu:
- motor 1500 ccm
- r.v. dle štítků 1979
- levostranný
- od roku 1998 (posledních 17 let) uskladněno - dovoz z D
- softop i hardtop
Než jsem začal auto rozebírat, podařilo se ho rozpohybovat, opravit brzdy apod. a projít dovozovou STK.
Hodlám ho dát na bílé SPZ.
Pár foto níže...teď jen doufám, že nezůstane takto polorozebraný další dva roky
Před pár měsíci jsem neodolal a pořídil si Triumph Spitfire MKIV 1500 - tohle anglické sportovní vozítko mne odjakživa svými tvary velmi přitahovalo. Nákup byl samozřejmě impulzivní a zase jsem se více než rozumem rozhodoval srdcem. Přesvědčování rodiny, že je to ta nejlepší investice, kterou jsem mohl udělat, a to nejpraktičtější auto, které jsem mohl koupit (stejně jako moje 3-tunová DII), skončilo už druhý den pronájmem garáže od kamaráda a odstěhováním Triumpha (zatím naštěstí jen triumpha) z garáže u domu
Tři měsíce jsem uvažoval o prodeji, ale jelikož mám přeci strašných peněz a hrozně moc času, že nevím, co s ním tak se ve mně včera znovu něco zlomilo a začal jsem auto rozebírat pro celkovou renovaci (moji první renovaci veterána). Tímto se pokusím, pokud to bude někoho zajímat, s vámi podělit alespoň o pár foto z mého snažení a budu rád i za každou radu od znalých, kterým už nějaký ten veterán rukama prošel.
Něco o Triumphu:
- motor 1500 ccm
- r.v. dle štítků 1979
- levostranný
- od roku 1998 (posledních 17 let) uskladněno - dovoz z D
- softop i hardtop
Než jsem začal auto rozebírat, podařilo se ho rozpohybovat, opravit brzdy apod. a projít dovozovou STK.
Hodlám ho dát na bílé SPZ.
Pár foto níže...teď jen doufám, že nezůstane takto polorozebraný další dva roky
- Přílohy
-
- 20150531_153009 [1280x768].jpg (145.48 KiB) Zobrazeno 10142 x
-
- 03.jpg (64.25 KiB) Zobrazeno 10142 x
Naposledy upravil(a) Benjamin dne 23 črc 2016 10:08, celkem upraveno 4 x.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Benjaminův Triumph
a další...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Benjaminův Triumph
ani netusis kolko krat som ti uz chcel napisat SZ aby si mi poslal fotky a rozpisal si sa ake to je!!!
od kedy to tu omar zavesi som ho nedostal z hlavy takze ak by sa v tebe nieco zlomilo tak ma daj prveho do zoznamu
ale najradsej budem ked sa podelis o cim viac zazitkov, fotiek a vsetkeho co toto krasne vozitko prinasa
od kedy to tu omar zavesi som ho nedostal z hlavy takze ak by sa v tebe nieco zlomilo tak ma daj prveho do zoznamu
ale najradsej budem ked sa podelis o cim viac zazitkov, fotiek a vsetkeho co toto krasne vozitko prinasa
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
-
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Benjaminův Triumph
Až to dokončíš tak se hlásím na prohlídku a hlavně zkušební jízdu.
Re: Benjaminův Triumph
Vypadá moc hezky!Podle fotek mi přijde,že na tom není co renovovat...když jsi ho rozhýbal a prošel i dovozovou technickou...škoda rozebírat a nejezdit...ale fotky jak známo klamou,třeba je na tom o dost hůř...
k.
k.
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Benjaminův Triumph
Ale vždyť on ho chctěl jenom vyluxovat, a jak si vzal ten silnej vysavač, tak se mu to trošku zvrhlo. Ale stihnul to vypnout, takže to vycuclo jenom sedačky a koberce.
Jen tak dál.
Jen tak dál.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Benjaminův Triumph
Pár foto níže...teď jen doufám, že nezůstane takto polorozebraný další dva roky
Buď v klidu, bude to mnohem dýl
Ale taky bych řekl, že moc na zásadní rekonstrukci na tom nevidím.
Důležitá je chuť, pak uděláš moc věcí a rychle, ale....pokud je v garáži zima, nemáš čas, na něčem se zadrhneš...
Známe to všichni, že?
Ale stejně jako je nepraktické je i parádní!
Buď v klidu, bude to mnohem dýl
Ale taky bych řekl, že moc na zásadní rekonstrukci na tom nevidím.
Důležitá je chuť, pak uděláš moc věcí a rychle, ale....pokud je v garáži zima, nemáš čas, na něčem se zadrhneš...
Známe to všichni, že?
Ale stejně jako je nepraktické je i parádní!
Discovery je životní styl.
Re: Benjaminův Triumph
Díky moc všem za kladné reakce. Jak řekl Kryten, fotky opravdu umí klamat. Vozidlo bylo kompletní a nějakým způsobem pojízdné, ale jinak na co člověk sáhl....to se... Ale s tím jsem počítal vzhledem k jeho věku a té dlouhé době, kterou stálo.
V karoserii je několik prorezlých děr, všude puchýře, lak se na dosti místech odlupuje, nic není správně slícované, pravé dveře nejdou dokonce pořádně zavřít, u řidiče je zkorodovaná podlaha, geometrie přední nápravy je tak mizerná, že má auto co dělat se v plném rejdu rozjet, podvozek je úplně mrtvý, sedačky částečně rozdrolené a místy potrhané, zlobí elektrika, gumy a těsnění zpuchřelé a ještě spousta dalších věcí. Původně jsem dal nějakým způsobem dohromady brzdy a chtěl trochu pojezdit, abych zjistil "co a jak". Nicméně pocit z jízdy vzhledem k mrtvému podvozku, zadírajícím se zadním brzdám, špatné geometrii, za jízdy se otevírajícím pravým dvěřím a tisíci dalších závad je naprosto otřesný
I tak je to ale motor jde krásně a sportovní potenciál v malém Triumphu vidím veliký
Snad se mi podaří brzy pokročit a udělat zase další nové fotky. Karoserii mám komplet odstrojenou kromě palubky a součástí v mot. prostoru (ostřikovače, motor stěračů, brzd. válec apod.). Jakmile to půjde, pokusím se odstrojit karoserii úplně a uvolnit ji z podvozku....
Pak bych poprosil o radu, jak na to dál? Myslel jsem si, že bych začal:
1) zbavení karoserie rzi a starých vrstev laku - pískováním?
2) vyvaření karoserie šikovným karosářem
3) mezitím přestavba podvozku a očištění a nátěr rámu + očištění a vyleštění motoru
Jak dál....lze před lakováním spasovat karoserii samotnou a pak jen posadit zpět na auto nebo by bylo jednoznačně lepší ji spasovávat ještě před lakováním ale už posazenou na rámu?
Je pískování dobrá volba pro tento typ karoserie?
Díky za každou radu.
Benja
V karoserii je několik prorezlých děr, všude puchýře, lak se na dosti místech odlupuje, nic není správně slícované, pravé dveře nejdou dokonce pořádně zavřít, u řidiče je zkorodovaná podlaha, geometrie přední nápravy je tak mizerná, že má auto co dělat se v plném rejdu rozjet, podvozek je úplně mrtvý, sedačky částečně rozdrolené a místy potrhané, zlobí elektrika, gumy a těsnění zpuchřelé a ještě spousta dalších věcí. Původně jsem dal nějakým způsobem dohromady brzdy a chtěl trochu pojezdit, abych zjistil "co a jak". Nicméně pocit z jízdy vzhledem k mrtvému podvozku, zadírajícím se zadním brzdám, špatné geometrii, za jízdy se otevírajícím pravým dvěřím a tisíci dalších závad je naprosto otřesný
I tak je to ale motor jde krásně a sportovní potenciál v malém Triumphu vidím veliký
Snad se mi podaří brzy pokročit a udělat zase další nové fotky. Karoserii mám komplet odstrojenou kromě palubky a součástí v mot. prostoru (ostřikovače, motor stěračů, brzd. válec apod.). Jakmile to půjde, pokusím se odstrojit karoserii úplně a uvolnit ji z podvozku....
Pak bych poprosil o radu, jak na to dál? Myslel jsem si, že bych začal:
1) zbavení karoserie rzi a starých vrstev laku - pískováním?
2) vyvaření karoserie šikovným karosářem
3) mezitím přestavba podvozku a očištění a nátěr rámu + očištění a vyleštění motoru
Jak dál....lze před lakováním spasovat karoserii samotnou a pak jen posadit zpět na auto nebo by bylo jednoznačně lepší ji spasovávat ještě před lakováním ale už posazenou na rámu?
Je pískování dobrá volba pro tento typ karoserie?
Díky za každou radu.
Benja
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benjaminův Triumph
ked ho dokoncis a nebudes na nom jazdit, tak si ho kupim;-)
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5723
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Benjaminův Triumph
piskovani se da ale firma ktera to opravdu umi a nepiskovat piskem ale nejakym granulatem ci co, ivos takhle nechava piskovat dily na moto veterany, kdyztak mu napis a zjisti o co presne jde
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Benjaminův Triumph
Přesně tak - plechy se musí opatrně a jemně, aby to ten písek nenačechral a nenatáhnul - potom by se to celé zvlnilo. Takže nejlépe někoho, kdo to umí (tedy plechy na veterána). A pokud jde o vnější plechy ty nejsou rezavé nebo jinak poškozené, tak bych to snad ani celé nepískoval, a řešil jenom rohy a vnitřky - to chce ale domluvit s lakýrníkem, co mu bude vyhovovat. Ať zbytečně nepřiděláváš práci.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Benjaminův Triumph
Opravdu dobrých machrů,kteří opravdu umí karosérii jemně opískovat je málo.Pak je to obrovský průšvih když plechy zvlní...Doporučil bych vylouhovat v lázni,nejlepší řešení,stojí to za tu cestu.Dělají to v Mladé Boleslavi,mají velkou vanu i na celou karosérii,sežere to barvu i rez,plech pak je hladký a stříbrný,jak nový.Chce to pak stříknout základem,aby to neorezlo vzdušnou vlhkostí a hurá na klempířinu.Jinak karosérii vč.dveří,kapot a nárazníků spasovat k chassis určitě před lakem.
Přeju hodně trpělivosti při renovaci,je to krásné autko,stojí to za tu námahu
k.
Přeju hodně trpělivosti při renovaci,je to krásné autko,stojí to za tu námahu
k.
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Benjaminův Triumph
K tomu chemickému odlakování/odrezení bych měl pár dotazů, které se Benjaminova auta možná také týkají, a myslím si, že to bude zajíma ti další. já jsem to zatím řešil jenom na věcech, které byly buďto malé a vlezly se do kýblu, nebo to byly kusy masivního materiálu, kterej nešlo moc nechanicky poškodit. Plechy jsou trošku něco jiného.
1. jak dobře jsou po tom vymyté různé záhyby plechu a podobně? Aby tam ta chemie nezůstávala a časem nezačala žrát to co nemá.
2. co použít jako dočasné ošetření na místa, kde chemie sežrala barvu a rez a bude se tam musel něco vyvařit/vycínovat, než se bude dělat finální lak?
3. jaké jsou zkušenosti s hliníkovýma nebo kombinovanýma (hliník/železo) dílama?
1. jak dobře jsou po tom vymyté různé záhyby plechu a podobně? Aby tam ta chemie nezůstávala a časem nezačala žrát to co nemá.
2. co použít jako dočasné ošetření na místa, kde chemie sežrala barvu a rez a bude se tam musel něco vyvařit/vycínovat, než se bude dělat finální lak?
3. jaké jsou zkušenosti s hliníkovýma nebo kombinovanýma (hliník/železo) dílama?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Benjaminův Triumph
to gibson: kdyby ses ozval o 14 dní dřív, tak bych ho třeba pustil, ale teď už je rozhodnuto - jestli se mi to někdy podaří dokončit, pak vezmeš mini a uděláme společnou projížďku?
to Steve: je to přesně jak říkáš - nevytápěná garáž, málo času, hodně starostí. A jelikož dělám s auty i v práci, tak většinou řeším něco na firemních než na svém pro radost, jelikož mne ta firemní živí. Ale kousek po kousku, snad to dopadne.
to visby: to jsi uhodl, jestli ho někdy dokončím, tak bude tak drahý, že ho nebude chtít koupit nikdo ale tobě bych ho možná i půjčil
to MikyCZ: Miky dík, napíšu Ivošovi a uvidím....asi to zkusím ale chemickou cestou, jak píše kryten..
to kryten: díky moc za radu, chemickou cestou mne to vůbec přiznám se nenapadlo, ale jelikož jsem dost punťa, tak se mi ta myšlenka zamlouvá. Jen musím trochu pomalinku s rozpočtem, jelikož teprve do konce roku splatím samotný nákup Triumpha. Nevíš, kolik to tak řádově stojí na takovou menší kastli jako je u Triumpha? S dopravou problém nemám...a pak stejné otázky, jako položil MadTom...
Všem díky moc za rady
to Steve: je to přesně jak říkáš - nevytápěná garáž, málo času, hodně starostí. A jelikož dělám s auty i v práci, tak většinou řeším něco na firemních než na svém pro radost, jelikož mne ta firemní živí. Ale kousek po kousku, snad to dopadne.
to visby: to jsi uhodl, jestli ho někdy dokončím, tak bude tak drahý, že ho nebude chtít koupit nikdo ale tobě bych ho možná i půjčil
to MikyCZ: Miky dík, napíšu Ivošovi a uvidím....asi to zkusím ale chemickou cestou, jak píše kryten..
to kryten: díky moc za radu, chemickou cestou mne to vůbec přiznám se nenapadlo, ale jelikož jsem dost punťa, tak se mi ta myšlenka zamlouvá. Jen musím trochu pomalinku s rozpočtem, jelikož teprve do konce roku splatím samotný nákup Triumpha. Nevíš, kolik to tak řádově stojí na takovou menší kastli jako je u Triumpha? S dopravou problém nemám...a pak stejné otázky, jako položil MadTom...
Všem díky moc za rady
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Benjaminův Triumph
s tou projizdkou ta beriem za slovo! sme dohodnutyBenjamin píše:to gibson: kdyby ses ozval o 14 dní dřív, tak bych ho třeba pustil, ale teď už je rozhodnuto - jestli se mi to někdy podaří dokončit, pak vezmeš mini a uděláme společnou projížďku?
to Steve: je to přesně jak říkáš - nevytápěná garáž, málo času, hodně starostí. A jelikož dělám s auty i v práci, tak většinou řeším něco na firemních než na svém pro radost, jelikož mne ta firemní živí. Ale kousek po kousku, snad to dopadne.
to visby: to jsi uhodl, jestli ho někdy dokončím, tak bude tak drahý, že ho nebude chtít koupit nikdo ale tobě bych ho možná i půjčil
to MikyCZ: Miky dík, napíšu Ivošovi a uvidím....asi to zkusím ale chemickou cestou, jak píše kryten..
to kryten: díky moc za radu, chemickou cestou mne to vůbec přiznám se nenapadlo, ale jelikož jsem dost punťa, tak se mi ta myšlenka zamlouvá. Jen musím trochu pomalinku s rozpočtem, jelikož teprve do konce roku splatím samotný nákup Triumpha. Nevíš, kolik to tak řádově stojí na takovou menší kastli jako je u Triumpha? S dopravou problém nemám...a pak stejné otázky, jako položil MadTom...
Všem díky moc za rady
inak ma to iste caka z mini ale najprv musim dokoncit jedno, oddychnut a nacerpat sily aby som sa znova pustil do novej kapitoly svojho zivota
pls. hod mi do SZ tvoju predstavu o cene ktora bola aktualna pred 14 dnami aby som vedel ci mam co lutovat
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Benjaminův Triumph
vypadá to pěkně -tedy podle fotek, co na tom chceš renovovat, ?Není nad to když to má originál lak a orig. smontování z fabriky. Louhovat karos. není dobrý nápad je to sice rychlý, a relativně levný a musí se to pak neutralizovat a oplachovat ,ale stejně tu kyselinu dokonale nedostaneš z bodových sváru a různých pertlů apod. lakem ji tam akorát uzavřeš a pak to tam po čase rezatí a nedá se to zastavit . Dělá se to vesměs když se auto dělá na kšeft, tak rok /což je záruka na práci/ je to OK, no a pak..... Další máš v SZ
Defender ? For heaven´s sake, not on your life!
- hokulia
- Příspěvky: 411
- Registrován: 29 kvě 2008 08:05
- auto: RR S'charged, 2x110
- Bydliště: Benesovsko
Re: Benjaminův Triumph
k projizdce se rad pridam. Tak makej!
gibson píše:s tou projizdkou ta beriem za slovo! sme dohodnutyBenjamin píše:to gibson: kdyby ses ozval o 14 dní dřív, tak bych ho třeba pustil, ale teď už je rozhodnuto - jestli se mi to někdy podaří dokončit, pak vezmeš mini a uděláme společnou projížďku?
to Steve: je to přesně jak říkáš - nevytápěná garáž, málo času, hodně starostí. A jelikož dělám s auty i v práci, tak většinou řeším něco na firemních než na svém pro radost, jelikož mne ta firemní živí. Ale kousek po kousku, snad to dopadne.
to visby: to jsi uhodl, jestli ho někdy dokončím, tak bude tak drahý, že ho nebude chtít koupit nikdo ale tobě bych ho možná i půjčil
to MikyCZ: Miky dík, napíšu Ivošovi a uvidím....asi to zkusím ale chemickou cestou, jak píše kryten..
to kryten: díky moc za radu, chemickou cestou mne to vůbec přiznám se nenapadlo, ale jelikož jsem dost punťa, tak se mi ta myšlenka zamlouvá. Jen musím trochu pomalinku s rozpočtem, jelikož teprve do konce roku splatím samotný nákup Triumpha. Nevíš, kolik to tak řádově stojí na takovou menší kastli jako je u Triumpha? S dopravou problém nemám...a pak stejné otázky, jako položil MadTom...
Všem díky moc za rady
inak ma to iste caka z mini ale najprv musim dokoncit jedno, oddychnut a nacerpat sily aby som sa znova pustil do novej kapitoly svojho zivota
pls. hod mi do SZ tvoju predstavu o cene ktora bola aktualna pred 14 dnami aby som vedel ci mam co lutovat
Všechno je jinak.
Re: Benjaminův Triumph
to hokulia: teda Aleši, co u tebe se všechno nenajde, moc pěkný Budu se těšit
to čuník: někdo by to možná polátal, poleštil a jezdil - já jsem bohužel takový puntíčkářský a skoro nikdy spokojený. Renovace do šroubku je jediné, co mne dokáže uspokojit Nicméně, aby to nevypadalo, že jsem úplný blázen, pár foto níže, na autě určitě práce je. Kromě toho, při rozebírání jsem nabyl dojmu, že auto už určitě nějakou renovací v minulosti v Německu prošlo - přinejmenším je kompletně přelakované z původní originál hnědé barvy na zelenou - takže původní lak a nějaké šrouby, které už byly asi taky měněné, už bych stejně nezachránil, což bylo dalším důvodem k rozhodnutí o plné ranovací.
Níže pár foto hned po koupi ze zvedáku - je pravda, že toho vyváření tam snad nebude tak moc:
1) podlaha u řidiče (není skrz, ale je mizerná)
2) vlevo dole v kufru zkorodovaný lem skrz
3) vpravo vpředu u štítků pod kapotou dvě nebo tři dírky
4) a ty malé přídavné plechové rohy u předního nárazníku jsou zkorodované skrz (ale to jde koupit všechno bez problému)
5) levý přední podběh pod vyklápěcí kapotou má díru
...to je snad vše....jinak celkem zdravé...více to bude asi spíš o přesném spasování všech dílů...
to čuník: někdo by to možná polátal, poleštil a jezdil - já jsem bohužel takový puntíčkářský a skoro nikdy spokojený. Renovace do šroubku je jediné, co mne dokáže uspokojit Nicméně, aby to nevypadalo, že jsem úplný blázen, pár foto níže, na autě určitě práce je. Kromě toho, při rozebírání jsem nabyl dojmu, že auto už určitě nějakou renovací v minulosti v Německu prošlo - přinejmenším je kompletně přelakované z původní originál hnědé barvy na zelenou - takže původní lak a nějaké šrouby, které už byly asi taky měněné, už bych stejně nezachránil, což bylo dalším důvodem k rozhodnutí o plné ranovací.
Níže pár foto hned po koupi ze zvedáku - je pravda, že toho vyváření tam snad nebude tak moc:
1) podlaha u řidiče (není skrz, ale je mizerná)
2) vlevo dole v kufru zkorodovaný lem skrz
3) vpravo vpředu u štítků pod kapotou dvě nebo tři dírky
4) a ty malé přídavné plechové rohy u předního nárazníku jsou zkorodované skrz (ale to jde koupit všechno bez problému)
5) levý přední podběh pod vyklápěcí kapotou má díru
...to je snad vše....jinak celkem zdravé...více to bude asi spíš o přesném spasování všech dílů...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz