Můžete poradit, co by to mohlo být? Jestli něco u difu?
Pískání u zadní nápravy
Moderátor: Miky_CZ
- zdenek666
- Příspěvky: 341
- Registrován: 09 čer 2008 14:32
- tel.: +420722074098
- Bydliště: Vyškov na Moravě
Pískání u zadní nápravy
Mám Disco TD5 jenom chvilku, tak tomu moc nerozumím, a něco mi tam píská u zadní nápravy. Když nastartuju, tak je to tam. 
Můžete poradit, co by to mohlo být? Jestli něco u difu?
Můžete poradit, co by to mohlo být? Jestli něco u difu?
LR Disco II TD5 auto
Například u V8 je to umístěno podobně na rámu nad zadním kolem, takže povolit holendry je docela horor, holt je to LRjantanen píše:To Koudy
a sem zase o něco chytřejší![]()
akorát mi to příde jako dost debilní nápad ( umístění filtru)
je to dost na ráně a ještě na to lítá veškerej sajrajt
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Jeho činnost není dána nějakým otáčivým pohybem jako například u odstředivky takže pískat nemůže, protože přes něj jen prochází nafta.zdenek666 píše:No co jsem zatím nastudoval, tak čerpadlo má TD5 taky v nádrži, tak asi ten pal. filtr? A je možný, že tak píská?
Pískání čerpadla v nádrži se tu už řešilo a stane se to většinou tak, když vyjíždíš nádrž skoro do 0 tak se čerpadlo přidře, protože je naftou mazáno
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Koudy
- Příspěvky: 237
- Registrován: 07 led 2008 21:14
- tel.: 608984224
- auto: D3 TDV6
- Bydliště: Zvole u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Jak dlouho vydrží nikdo neřekne, paliv. čerpadlo nemusí lenout vůbec, ale zažil jsem, že odešlo u auta co mělo 80 tis. km. Jinak dost často odchází kolem 150-180 tis. km.
Auto od auta.
Nicméně, když se mění, nebo odvodňuje filtr, tak než se systém sám pořádně odvzdušní, tak je chvíli čerpadlo víc slyšet, ale když začlo samo od sebe být hlučné, tak bych mu moc života už nedával...
Auto od auta.
Nicméně, když se mění, nebo odvodňuje filtr, tak než se systém sám pořádně odvzdušní, tak je chvíli čerpadlo víc slyšet, ale když začlo samo od sebe být hlučné, tak bych mu moc života už nedával...