Zapojeni snorchlu D1

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 15264
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zapojeni snorchlu D1

#21 Příspěvek od MadTom » 25 kvě 2016 22:14

Souhlasím - na Defa mám nachystanou hadici z Gumexu - tuším Vulcano (černo - zelená), kterou ta dám místo originál plastových trubek a ventily a podobně. Je tepelně odolná, stejnou ale slabší používám na výdech bufíka do střešního stanu. Není levná, ale má výhodu, že si ji natvaruješ jak potřebuješ, protože je krásně pružná. A na tlak, respektive podtlak v před turbem to stačit určitě bude.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zapojeni snorchlu D1

#22 Příspěvek od mr-tomas » 25 kvě 2016 22:43

A co tam naroubovat filtrbox z defa 300Tdi. Jednoduché, funkční.
Přílohy
2016-05-24 23.07.00.jpg
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapojeni snorchlu D1

#23 Příspěvek od teslo » 26 kvě 2016 10:25

Myslim si, ze cokolvek co budes vymyslat doma, bude viac "patlania a tmelenia" ako pri kupene "origo" suciastke overenej tisickami pouzivatelov a milionmy kilometrov. Urcite by bolo mozne vypocitat a navrhnut efektivnejsie vedenie, ale neviem ci financne a dizajnovo lepsie. Ale osobne by som sa vobec nebal Safari snorchla. BTW. ten snorchel co si dal na ukazku je pre discko 300tdi? montoval som dva snorchle pre kamaratov a aj ked to bolo dosta davno, urcite si pamatam, , ze tam taky medzikus nebol a islo to viac menej napriamo (mozno s nejakym kolienkom). V kazdom pripade, pre 300tdi motor podla mna mozes mat aj slimaka a bude fungovat.

A ku KN. KN filter jazdim tiez (uz si nepamatam kolko rokov, ale dlho) a hovoril som z vlastnej skusenosti. Nad tym KN apollo som uvazoval aj ja, ale z priestorovych dovodov. Ale stale vaham. Filtracna plocha je mensia, tzn. prepusti este viac bordelu ako ten co mam. A aj teraz napriek tomu, ze ho cistim niekolko krat za rok, tak je sanie vyslovene zaprasene.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Zapojeni snorchlu D1

#24 Příspěvek od gibson » 26 kvě 2016 11:58

teslo píše:Myslim si, ze cokolvek co budes vymyslat doma, bude viac "patlania a tmelenia" ako pri kupene "origo" suciastke overenej tisickami pouzivatelov a milionmy kilometrov.
suhlas :yes
a co sa tyka medzikusu, je to pri discu bez ABS
s ABS je snorchel dlhsi a asi sa napaja s prednej strany filtra
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

RišoKE
Příspěvky: 282
Registrován: 22 dub 2014 09:24
auto: D1 320 tdi

Re: Zapojeni snorchlu D1

#25 Příspěvek od RišoKE » 26 kvě 2016 13:01

takto vyzerá šnorchel a jeho zapojenie s ABS, je to noname čína, ale kvalitná, v sade je aj taká lišta, ktorou sa posunie celý filterbox bižšie k motoru, aby tam vošlo to plastové esíčko-trubka.

Ale neviem, kde som to kúpil, nejaký eshop v Čechách, ale link mi poslal Gibson a ako všetci vedia, on je uplný autista zaťažený na LR, takže si to isto bude pamätať :mrgreen:
Přílohy
DSC_0757.JPG
DSC_0758.JPG

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Zapojeni snorchlu D1

#26 Příspěvek od gibson » 26 kvě 2016 13:21

och moj zlaty risko :mrgreen:
ako hovoril jeden ucitel na strednej: spravny inzinier nemusi vsetko vediet ale musi vediet kde to najst :wink:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1704
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Zapojeni snorchlu D1

#27 Příspěvek od kupec18 » 27 kvě 2016 08:36

To zapojení co posílal risko nevypadá tak hrozně.
Jenže už mám koupený šnorchl bez abs který vypadá jako na obrázku, takže musím vařit z toho co mám.

Na ten filtr box z defa se asi trošku zaměřím, nemuselo by to být špatné řešení, ale nevím jak tam sednou vývody.

Ohledně domácího vymýšlení si dovolím nesouhlasit, to že někde v dnešní době něco vytvoří vůůbec neznamená že se tím někdo opravdu zabýval. Nehledě na to že vše je dělané aby se zapojilo do origo airboxu, což je část kterou se kterou já můžu také pracovat.

S tím apollo filtrem budeš mít asi pravdu, rozměry co jsem našel na netu jsem porovnal s origo rozměrem K&N, plocha sice vychází zhruba stejná, mínus bude užší část toho appola který si myslím nabere méně vzduchu, protože je celkem na husto.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1704
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Zapojeni snorchlu D1

#28 Příspěvek od kupec18 » 30 črc 2016 22:25

Nakonec to dopadlo jako obvykle, není čas musí se něco vymyslet. Ale myslím že to dopadlo celkem pěkně, není to sice úplně podle mých představ, ale to se ještě poddá.

Celá úprava stála asi 300kč pro svařeče plastů.

Original plastovou trubku co vede z filtru do blatnik jsem vyřízl, a hle dokonale pasovala do šnorchlu. Do boxu jsem vyvrtal diru, chlapik to přivařil.
Přílohy
IMG_20160722_153137.jpg
IMG_20160722_154411.jpg
IMG_20160722_154418.jpg

Odpovědět