Croatia Trophy 2016 - ještě nic neděláme
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7861
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Croatia Trophy 2016 - ještě nic neděláme
15. místo.
Izraelská posádka MINI - SHARAR. V kempu to byli naši sousedé spolu s Maďary Zsoltem s Irmou (19. místo), což se dalo pochopit, protože měli pronajatého dalšího skoroJEEPa z dílny Gordana Kroty. (viz 22,19,15 a 6(ale tam už je jenom původ) místo, což na to jak jsou to dobře postavená auta je dost tristní sbírka umístění )
Popis auta tedy opět jenom zkopíruji Ty Jeepy jsou v podstatě stavěné na rámu z Discovery, trubková konstrkuce s laminátovou jako kapotkou ve tvaru JEEPa nápravy upravené portálové z Volva 303 (pevnostní věci uvnitř, zrychlené převody, čtyřsatelitové diffy atd) auta mají plně hydraulické řízení, mechanický naviják (který umí jet i přes 50km/hod ) Motory a převodovky do toho dává různé, podle přání zákazníka. Většinou to jsou ale nějaké větší benzíny.
Konkrétně tenhle měl celou druhou půlku závodu problémy s chlazením, což je hodně zdržovalo.
Škoda, že letos z Izraele dorazili jenom oni. (ale chápu to, ta přeprava toho týmu byla extrémně drahá, jak jsme se s nimi o tom bavili) Vloni byli Izraelské posádky tři a byli velmi fajn. Letos přijel pouze tenhle řidič MINI, který si přivezl jako spolujezdce jednoho z těch loňských řidičů SHARARa. Na podívanou dorazil i jejich loňský týmový šéf.
K
Izraelská posádka MINI - SHARAR. V kempu to byli naši sousedé spolu s Maďary Zsoltem s Irmou (19. místo), což se dalo pochopit, protože měli pronajatého dalšího skoroJEEPa z dílny Gordana Kroty. (viz 22,19,15 a 6(ale tam už je jenom původ) místo, což na to jak jsou to dobře postavená auta je dost tristní sbírka umístění )
Popis auta tedy opět jenom zkopíruji Ty Jeepy jsou v podstatě stavěné na rámu z Discovery, trubková konstrkuce s laminátovou jako kapotkou ve tvaru JEEPa nápravy upravené portálové z Volva 303 (pevnostní věci uvnitř, zrychlené převody, čtyřsatelitové diffy atd) auta mají plně hydraulické řízení, mechanický naviják (který umí jet i přes 50km/hod ) Motory a převodovky do toho dává různé, podle přání zákazníka. Většinou to jsou ale nějaké větší benzíny.
Konkrétně tenhle měl celou druhou půlku závodu problémy s chlazením, což je hodně zdržovalo.
Škoda, že letos z Izraele dorazili jenom oni. (ale chápu to, ta přeprava toho týmu byla extrémně drahá, jak jsme se s nimi o tom bavili) Vloni byli Izraelské posádky tři a byli velmi fajn. Letos přijel pouze tenhle řidič MINI, který si přivezl jako spolujezdce jednoho z těch loňských řidičů SHARARa. Na podívanou dorazil i jejich loňský týmový šéf.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7861
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Croatia Trophy 2016 - ještě nic neděláme
14 místo.
Další Ruská posádka Furundzhi - Frolov na dalším superlehkém UFU made in Russia. Ani tato posádka závod nedokončila celý.
Takže opět jenom okopíruji hrubý popis:
To auto může Vážit tak kolem 1200kg (náš odhad) motory a převodovky vesměs 300tdi v manuálu. Portálové nápravy, mechanické navijáky s tak 100m lanem. (také náš odhad), dofukování pneu za jízdy a další specialitky.
Nějaké Face stránky ani nic bližšího se mi o nich nepodařilo najít.
K
Další Ruská posádka Furundzhi - Frolov na dalším superlehkém UFU made in Russia. Ani tato posádka závod nedokončila celý.
Takže opět jenom okopíruji hrubý popis:
To auto může Vážit tak kolem 1200kg (náš odhad) motory a převodovky vesměs 300tdi v manuálu. Portálové nápravy, mechanické navijáky s tak 100m lanem. (také náš odhad), dofukování pneu za jízdy a další specialitky.
Nějaké Face stránky ani nic bližšího se mi o nich nepodařilo najít.
K
- Přílohy
-
- IMG_1126.JPG (302.42 KiB) Zobrazeno 10127 x
-
- IMG_1228.JPG (281.65 KiB) Zobrazeno 10127 x
-
- IMG_1371.JPG (295.58 KiB) Zobrazeno 10127 x
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7861
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Croatia Trophy 2016 - ještě nic neděláme
13. místo.
Dánská posádka Henrik Holm - Nikkelsen. Řidič totální magor který neuměl vůbec používat tohle loňské vítězné Gigglepin auto po Jimu Marsdenovi, legendě evropských trophy a challenge závodů. Vyhrál asi všechny, co se v Evropě jedou, ale tenhle prodej se mu rozhodně nepovedl. (tedy samozřejmě povedl, peníze, a ne malé 49500 liber, za to auto dostal)
Na Circuit Day málem přejel Kance, který mi ten den dělal spolujezdce. Že nám každou chvíli jezdil po laně ani už nemusím komentovat. Vždy když byl někde na blízku hrozilo nebezpečí, že něco vyvede. Připadalo mi, jako kdyby byl pořád namol. Chudák jeho spolujezdec.
Ale něco také k autu. Loni jsem se o něm bavil z jeho původním majitelem a řidičem Jimem Marsdenem, majitelem fy Gigglempin. Auto se stavělo v jejich dílnách. Motor je tam obří V8 Ls3 o objemu tuším 6,2 benzín. Mělo několik měnitelných map přímo na trati. Výkon toho auta byl prý okolo 600 až 8OO koní. Převodovka šestikvalt sekvence. Nápravy heavy duty Spider Trax a pneu Maxxis Trepador 40/13.5x16 Velikost gum nahrazuje portály, ale je na to potřeba trochu víc výkonu. Bohužel se ale chudák auto dostalo do rukou bohatého člověka, který podle mého naprosto postrádá cit pro řízení, ale třeba se to ještě naučí.
Mimochodem jsem našel i inzerát, když se to auto prodávalo, je tam celá jeho historie a specifikace. https://www.facebook.com/TeamGigglepin/ ... 0377139274
Ještě stránky s fotkami Henrika Holma https://www.facebook.com/henrik.holm.90 ... ?pnref=lhc
Dánská posádka Henrik Holm - Nikkelsen. Řidič totální magor který neuměl vůbec používat tohle loňské vítězné Gigglepin auto po Jimu Marsdenovi, legendě evropských trophy a challenge závodů. Vyhrál asi všechny, co se v Evropě jedou, ale tenhle prodej se mu rozhodně nepovedl. (tedy samozřejmě povedl, peníze, a ne malé 49500 liber, za to auto dostal)
Na Circuit Day málem přejel Kance, který mi ten den dělal spolujezdce. Že nám každou chvíli jezdil po laně ani už nemusím komentovat. Vždy když byl někde na blízku hrozilo nebezpečí, že něco vyvede. Připadalo mi, jako kdyby byl pořád namol. Chudák jeho spolujezdec.
Ale něco také k autu. Loni jsem se o něm bavil z jeho původním majitelem a řidičem Jimem Marsdenem, majitelem fy Gigglempin. Auto se stavělo v jejich dílnách. Motor je tam obří V8 Ls3 o objemu tuším 6,2 benzín. Mělo několik měnitelných map přímo na trati. Výkon toho auta byl prý okolo 600 až 8OO koní. Převodovka šestikvalt sekvence. Nápravy heavy duty Spider Trax a pneu Maxxis Trepador 40/13.5x16 Velikost gum nahrazuje portály, ale je na to potřeba trochu víc výkonu. Bohužel se ale chudák auto dostalo do rukou bohatého člověka, který podle mého naprosto postrádá cit pro řízení, ale třeba se to ještě naučí.
Mimochodem jsem našel i inzerát, když se to auto prodávalo, je tam celá jeho historie a specifikace. https://www.facebook.com/TeamGigglepin/ ... 0377139274
Ještě stránky s fotkami Henrika Holma https://www.facebook.com/henrik.holm.90 ... ?pnref=lhc
Naposledy upravil(a) Sláma Karel dne 09 čer 2016 00:32, celkem upraveno 1 x.
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7861
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Croatia Trophy 2016 - ještě nic neděláme
12. místo.
Holandská posádka Tjarko Ockers - Sybolt Bruinsma. Další kdo se s námi potrápili na Trophy Day. A v podstatě druzí v podkategorii aut bez portálů v naší kategorii.
Auto je přestavěný Defík trayback. Motor Td5 tuším a manuál. Samozřejmě uzávěrky a pevnostní věci.
Tady jejich Fb stránky (zajímavé je, že na nich skoro není ten jejich závodní Defík, ten co tam je je jiný) Tjarko Ockers https://www.facebook.com/tjarko.ockers/photos_all a Sybolt Bruinsma https://www.facebook.com/profile.php?id ... &pnref=lhc
Holandská posádka Tjarko Ockers - Sybolt Bruinsma. Další kdo se s námi potrápili na Trophy Day. A v podstatě druzí v podkategorii aut bez portálů v naší kategorii.
Auto je přestavěný Defík trayback. Motor Td5 tuším a manuál. Samozřejmě uzávěrky a pevnostní věci.
Tady jejich Fb stránky (zajímavé je, že na nich skoro není ten jejich závodní Defík, ten co tam je je jiný) Tjarko Ockers https://www.facebook.com/tjarko.ockers/photos_all a Sybolt Bruinsma https://www.facebook.com/profile.php?id ... &pnref=lhc
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7861
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Croatia Trophy 2016 - ještě nic neděláme
Takže zase po delší odmlce popojedeme.
11. místo
Angláni Paul Bass a Andy Pearce + jejich mechanici Chris Kelly a Jorien Nelissen. Asi moji nejoblíbenější a největší kamarádi. Stále vysmátí a nějakým vtipem na rtech.
Paul Bass vlastní poměrně známou firmu zabývající se LR s názvem Challenger 4x4 http://www.challenger4x4.com/
Naše auta se výbavou dost podobají výbavou. Akorát Paul na letošek přezbrojil na Td5 motor, který ho ale nakonec vypekl a kluci nedojeli poslední dvě etapy. Jinak pokud jim auto jede, tak jsou vlastně taková naše úroveň ještě s další posádkou o které bude řeč hned o místo před nimi.
Jejich auto má základ v Defenderu 90 (kdysi dávno), předělaným na 100 kový rozvor. Teď už naprosto trubková stavba s přihlédnutím na Design by Defender (i když kapota Freelander ). Do loňského roku 300tdi, pro letošek implantovali motor Td5. Portálové nápravy Volvo 303 (jak je naše společné heslo, Volvo axles, problem every hour ). Dost odlehčená plně trubkový Trayback. Kde jasně vedou co se týká techniky, tak jsou to navijáky. Mají dva Red Winches http://www.red-winches.com/ což už je v dnešní době min na úrovni Gigglepinu, možná už i před ním . Jenže jejich dva navíjáky jsou pro nás rozpočet na tři roky závodů. Také gumy používají jiné, jedou jako většina v dnešní době, pneu Maxxis Trepador. Také min na letošní rok nové.
Takže ještě jejich stránky na fb.
Paul Bass https://www.facebook.com/paul.bass.716/ ... friends_tl + http://blog.challenger4x4.com/p/off-roa ... r-4x4.html
Andy Pearce https://www.facebook.com/AGPearce/photos?pnref=lhc
Chris Kelly https://www.facebook.com/kelform/photos?pnref=lhc
Jorien Nelissen https://www.facebook.com/jorien.nelisse ... ?pnref=lhc U tohoto děvčete je zajímavé (tedy kromě toho že je to pěkná holka) ještě to, že se offroadům věnuje opravdu naplno. Je málo Evropských závodů, kterých by se nezůčastnila. Navíc absolvovala Croatia Trophy několikrát i jako spolujezdec a to i kdysi v ryze ženské posádce (také jeli Defender)
11. místo
Angláni Paul Bass a Andy Pearce + jejich mechanici Chris Kelly a Jorien Nelissen. Asi moji nejoblíbenější a největší kamarádi. Stále vysmátí a nějakým vtipem na rtech.
Paul Bass vlastní poměrně známou firmu zabývající se LR s názvem Challenger 4x4 http://www.challenger4x4.com/
Naše auta se výbavou dost podobají výbavou. Akorát Paul na letošek přezbrojil na Td5 motor, který ho ale nakonec vypekl a kluci nedojeli poslední dvě etapy. Jinak pokud jim auto jede, tak jsou vlastně taková naše úroveň ještě s další posádkou o které bude řeč hned o místo před nimi.
Jejich auto má základ v Defenderu 90 (kdysi dávno), předělaným na 100 kový rozvor. Teď už naprosto trubková stavba s přihlédnutím na Design by Defender (i když kapota Freelander ). Do loňského roku 300tdi, pro letošek implantovali motor Td5. Portálové nápravy Volvo 303 (jak je naše společné heslo, Volvo axles, problem every hour ). Dost odlehčená plně trubkový Trayback. Kde jasně vedou co se týká techniky, tak jsou to navijáky. Mají dva Red Winches http://www.red-winches.com/ což už je v dnešní době min na úrovni Gigglepinu, možná už i před ním . Jenže jejich dva navíjáky jsou pro nás rozpočet na tři roky závodů. Také gumy používají jiné, jedou jako většina v dnešní době, pneu Maxxis Trepador. Také min na letošní rok nové.
Takže ještě jejich stránky na fb.
Paul Bass https://www.facebook.com/paul.bass.716/ ... friends_tl + http://blog.challenger4x4.com/p/off-roa ... r-4x4.html
Andy Pearce https://www.facebook.com/AGPearce/photos?pnref=lhc
Chris Kelly https://www.facebook.com/kelform/photos?pnref=lhc
Jorien Nelissen https://www.facebook.com/jorien.nelisse ... ?pnref=lhc U tohoto děvčete je zajímavé (tedy kromě toho že je to pěkná holka) ještě to, že se offroadům věnuje opravdu naplno. Je málo Evropských závodů, kterých by se nezůčastnila. Navíc absolvovala Croatia Trophy několikrát i jako spolujezdec a to i kdysi v ryze ženské posádce (také jeli Defender)
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7861
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Croatia Trophy 2016 - ještě nic neděláme
No a konečně TOP TEN
10. místo
Team Leave Everything Behind. Další z našich spřátelených týmů. Další naší úrovně s plus mínus stejnou technikou. Jak je pojmenoval Míra, prostě Dědci.
Holanďané Peter Arends, Paul Van Der Linde a jejich mechanik Rob Vogelzang. Peter se také neustále usmívá a asi nic mu ten úsměv nedokáže zkazit. Letos si vybrali smůlu poměrně dost. Min co jsme viděli my byla proražená nová guma (protože letos také přezuli na Trepadory) a hlavně jim praskla hřídel v převodce řízení.
Spolujezdec Paul je zase poměrně známý tím, že neustále poklusává a pobíhá. Já si třeba pamatuji, jak jsem se někde tahali z potoka a oni čekali za námi. Vedle mě přiběhl Paul, ve svých legínách a přesto že stál po pás v řece, tak neustále vyklusával na místě. No vypadalo to komicky . A třeba on je jeden z prvních (já ho znám jako prvního), kteří začali, coby spolujezdci, nosit kopačky.
Auto sice vypadá dost ošunťele (na letošek ale dostalo nový lak) ale technika nijak nezaostává za naší. Myslím, že je naprosto stejná akorát navíc s mechanickým navijákem.
Motor 200tdi, portálové nápravy Volvo 303, mechanická převodovka, mechanický naviják, dva elektrické, z toho jeden dvoumotor.
Ještě stránky týmu https://www.facebook.com/Team-Leave-Eve ... 9/?fref=ts
Peter Arends - nemá
Paul Van Der Linde https://www.facebook.com/paul.vanderlin ... friends_tl
Rob Vogelzang https://www.facebook.com/profile.php?id=100005228476953
10. místo
Team Leave Everything Behind. Další z našich spřátelených týmů. Další naší úrovně s plus mínus stejnou technikou. Jak je pojmenoval Míra, prostě Dědci.
Holanďané Peter Arends, Paul Van Der Linde a jejich mechanik Rob Vogelzang. Peter se také neustále usmívá a asi nic mu ten úsměv nedokáže zkazit. Letos si vybrali smůlu poměrně dost. Min co jsme viděli my byla proražená nová guma (protože letos také přezuli na Trepadory) a hlavně jim praskla hřídel v převodce řízení.
Spolujezdec Paul je zase poměrně známý tím, že neustále poklusává a pobíhá. Já si třeba pamatuji, jak jsem se někde tahali z potoka a oni čekali za námi. Vedle mě přiběhl Paul, ve svých legínách a přesto že stál po pás v řece, tak neustále vyklusával na místě. No vypadalo to komicky . A třeba on je jeden z prvních (já ho znám jako prvního), kteří začali, coby spolujezdci, nosit kopačky.
Auto sice vypadá dost ošunťele (na letošek ale dostalo nový lak) ale technika nijak nezaostává za naší. Myslím, že je naprosto stejná akorát navíc s mechanickým navijákem.
Motor 200tdi, portálové nápravy Volvo 303, mechanická převodovka, mechanický naviják, dva elektrické, z toho jeden dvoumotor.
Ještě stránky týmu https://www.facebook.com/Team-Leave-Eve ... 9/?fref=ts
Peter Arends - nemá
Paul Van Der Linde https://www.facebook.com/paul.vanderlin ... friends_tl
Rob Vogelzang https://www.facebook.com/profile.php?id=100005228476953
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Croatia Trophy 2016 - ještě nic neděláme
Velmi zábavné a zajímavé shrnutí závodících a jejich strojů!! Díky
...take it easy....
Re: Croatia Trophy 2016 - ještě nic neděláme
discovery 1