viskózní spojka

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

viskózní spojka

#1 Příspěvek od jantanen » 02 črc 2008 16:55

Zdarec pánové potřeboval bych poradit
nějak se nám nedaří sundat viskózní spojku na jakou stranu mám tu matici povolit ? prosím o nějaký podrobnější popis celé operace nerad bych to zvojtil
děkuji za pomoc
Jantanen :wink:

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od motohanz » 02 črc 2008 18:13

matice se povoluje na druhou sranu nez se vrtule toci, takze kdzy se toci tak se jakoby sama utahuje....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#3 Příspěvek od jantanen » 02 črc 2008 18:20

To MOTOHANZ
jdu to zkusit je to nějaký zatuhlý snad to povolíme :wink:
díky moc za rychlou radu
Jantanen :wink:

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#4 Příspěvek od teslo » 03 črc 2008 08:25

Treba to povolovat "razom". Tzn. buchaj po kluci kladivom.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

LR S3

otazka.

#5 Příspěvek od LR S3 » 03 črc 2008 22:46

ja sa prave chystam napchat 200 TDI do S3 109 a napadlo ma ze nahradim visco elektricku vrtulou ktoru dam pred chladic usetrim neake centimaetre.Je to blbost alebo nie? poradte.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#6 Příspěvek od teslo » 03 črc 2008 23:18

Co ches dosiahnut? Na centimetre sa vykasli, pokial ich nechces na nieco vyuzit.

Ja mam na svojom 3.5V8 dve 13" vrtule Kenlowe. Chladia velmi dobre, ale treba ratat aj s poriadnym odberom.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

LR S3

o

#7 Příspěvek od LR S3 » 03 črc 2008 23:35

200 tdi a 5 tupnova prevodovka su spolu dlhsie o cca 30 cm oproti povodnnym a hned za prevodukou zavadza ram.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Re: o

#8 Příspěvek od karel » 04 črc 2008 06:47

LR S3 píše:200 tdi a 5 tupnova prevodovka su spolu dlhsie o cca 30 cm oproti povodnnym a hned za prevodukou zavadza ram.
Pokud máš délkový rozdíl 30 cm tak cca 15 cm vrtule podle mě moc neřeší.Na druhou stranu elektrické vrtule před chladičem mají i své výhody :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od eliott » 04 črc 2008 08:17

Musíš použít převodovku z 2,5 D/TD , má o 20cm kratší zvon
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#10 Příspěvek od teslo » 04 črc 2008 08:49

eliott píše:Musíš použít převodovku z 2,5 D/TD , má o 20cm kratší zvon
tak, tak
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#11 Příspěvek od jantanen » 04 črc 2008 20:04

Tak viskoza je sundaná :), akorát ten šroub se povoloval po směru otáčení vrtule :lol:
budu tam taky dávat elek. vrtuli visco je na .....

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od low » 04 črc 2008 20:43

kde jsi ji sehnal???? A jak ji tam pridelas????

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#13 Příspěvek od jantanen » 05 črc 2008 07:11

To: LOW Budu jí kupovat přes známého zatim jezdim bez vrtule ( ne motor se nehřeje :lol: )
visko je zbytečný kydlátko který se časem akorát po...e
el. vrtuli tam můžeš nacpat jakoukoliv limituje tě akorát velikost prostoru :) takže si originálně navaříš nový úchyty připojíš vrtuli a do spodní hadice vrazíš čidlo abys to nemusel zapínat manuálně a jeto :wink:

LR S3

t

#14 Příspěvek od LR S3 » 05 črc 2008 12:53

nezabudaj na intercooler ja to asi spojim aj s turbom este neviem ako.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Re: t

#15 Příspěvek od karel » 05 črc 2008 17:11

LR S3 píše:nezabudaj na intercooler ja to asi spojim aj s turbom este neviem ako.
Jantanen má intercooler už v originále ostatně jako každá 200 TDi takže jistě nezapomene, aby ho tam nechal :lol:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#16 Příspěvek od jantanen » 05 črc 2008 19:25

To Karel
JO JO Intercooler je celkem dobrá věc tak ho tam asi nechám :lol:

LR S3

objasnie

#17 Příspěvek od LR S3 » 06 črc 2008 12:38

ja hovorim o tom ze ak je motor este studeny tak sa ti ta vrtula nezapne ale turbo uz pojde, tak ci nieje dobre spojit tu vrtulu s turbom nech chladi intercooler.

LR S3

diki

#18 Příspěvek od LR S3 » 06 črc 2008 13:10

eliott píše:Musíš použít převodovku z 2,5 D/TD , má o 20cm kratší zvon
taku nemam.(hned za prevodovkou )-je to asi 15-20cm co znamena ze aj 10cm v predu nieco pomoze. dufam. :?

Odpovědět