Je to boj těžkých peněz, pořádných úplatků a haldy špíny a pár šmejdů si cpe kapsy, k tomu těžkej lobing a ovčane plať.
Nějak ty prachy z lidí dostat musí, pak se buší v prsa jaký jsou borci a jakej máme ekonomickej růst, sice založenej na jednom průmyslovým odvětví, ale to jim nevadí. S ekologií to nemá vůbec co dělat, ale už dnes mají spočítáno kolik aut to odnese a lidi chodit pěšky dnes už nebudou, je jasný.
Dnes jsem viděl Forda Transita starýho 1,5 roku a on je shnilej úplně na SRAČKU

Asi řízený stárnutí.
takže 2 roky a pak šrot a tak to má dnes asi být.
Ideální stav - každý 2 roky si koupit nový auto, telefon, pračku, vrtačku, TV...
Já tu spravuju na dílně mimo jiný i el. spotřebiče a ruční nářadí a musím říct, že rozebíratelnost nových věcí je mizerná, náhradní díly jsou předražený a s pochybnou kvalitou, takže v podstatě neopravovat a to i v případě značkových věcí, ale vyhodit a jít pro nový. Uhlíky v nářadí už se dělají tak krátké, že už kratší být nemůžou a pár uhlíků dnes vyjde třeba i na 700 kč.
