Stačí aby to kapalo na svody a už to jede. To samé olejhabakuk píše:Tak to auto nezahořelo protože by nafta kapala na alternátoru. Nafta jen tak nezahoří potřebuje teplotu a vysoký tlak. Stříkající nafta na horké věci jen kouří.
Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Svodům nafta nevadí bohužel otestováno jen to kouří, olej to je jiná liga ten umí zahořet.kupec18 píše:Stačí aby to kapalo na svody a už to jede. To samé olejhabakuk píše:Tak to auto nezahořelo protože by nafta kapala na alternátoru. Nafta jen tak nezahoří potřebuje teplotu a vysoký tlak. Stříkající nafta na horké věci jen kouří.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mne to tak povedal mechanik zo servisu, kde stoji vrak. Asi je to už jedno či to bola nafta či olej, škoda pekneho auta 

LR DI 300 Tdi
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Takže mám D2 pět let... snad nevydržela 3 měsíce bez poruchy...koupeno v 148 000 km, ted 190 000 km
podávací čerpadlo, těsnění pod vstřikama, skřínka řízení, 3x ABS + brzdy, upadnuté obložení ručky, turbo- upadnuté hadičky 3x, shnilé hadičky 1x, stahovačky nepočítám.. zámky taky ne.. spojovací tyč.. prohnilé trubky v klimatizaci.. na všechno si nevzpomenu.
popravdě jsme byl do toho auta nadšenej, ale tento rok už mě to přestalo bavit.
podávací čerpadlo, těsnění pod vstřikama, skřínka řízení, 3x ABS + brzdy, upadnuté obložení ručky, turbo- upadnuté hadičky 3x, shnilé hadičky 1x, stahovačky nepočítám.. zámky taky ne.. spojovací tyč.. prohnilé trubky v klimatizaci.. na všechno si nevzpomenu.
popravdě jsme byl do toho auta nadšenej, ale tento rok už mě to přestalo bavit.
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jj, taky mi pri neustalych opravach doslo to, co tu nekteri pisou - ze LR je zivotni styl... jen tenhle ma blizko k sado-maso... 
Ber to ale z te lepsi stranky - alespon si kazdou soucastku, co je na aute, sam osahas...
Coz by mi az tak nevadilo, teda kdyby to nekdo financoval... 

Ber to ale z te lepsi stranky - alespon si kazdou soucastku, co je na aute, sam osahas...


Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
- peppino
- Příspěvky: 757
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To jsou běžný spotřební záležitosti.Mylda píše:Takže mám D2 pět let... snad nevydržela 3 měsíce bez poruchy...koupeno v 148 000 km, ted 190 000 km
podávací čerpadlo, těsnění pod vstřikama, skřínka řízení, 3x ABS + brzdy, upadnuté obložení ručky, turbo- upadnuté hadičky 3x, shnilé hadičky 1x, stahovačky nepočítám.. zámky taky ne.. spojovací tyč.. prohnilé trubky v klimatizaci.. na všechno si nevzpomenu.
popravdě jsme byl do toho auta nadšenej, ale tento rok už mě to přestalo bavit.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
U Landroura fakt jopeppino píše:[To jsou běžný spotřební záležitosti.

Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mám DI a taky asi pamatuje leccos.
DII se mi líbí víc, hlavně po FL, ale přesto mám pocit, že bych asi měl být rád, že mám tu DI...
A to se na ní pokazilo taky kde co.
Jak už jsem psal - bohužel to auto znám víc než bych chtěl....
Teď mám aktuálně rezavý sokl sedáku řidiče - a to je loni vyvařená.
U sloupku A mám totiž vodu, naposledy asi tři deci - i v horkých dnech.
Hladinku udržuje ta pěna pod kobercem, která to nasaje a drží a gumový povrch pod pedály, přes který to nevyschne.
Sakra, kdybych aspoň věděl, kudy mi tak fest zatéká....
Jinak auto zase chvilku jezdí, tak začínám být ve střehu, co se zase posere...
DII se mi líbí víc, hlavně po FL, ale přesto mám pocit, že bych asi měl být rád, že mám tu DI...
A to se na ní pokazilo taky kde co.
Jak už jsem psal - bohužel to auto znám víc než bych chtěl....
Teď mám aktuálně rezavý sokl sedáku řidiče - a to je loni vyvařená.
U sloupku A mám totiž vodu, naposledy asi tři deci - i v horkých dnech.
Hladinku udržuje ta pěna pod kobercem, která to nasaje a drží a gumový povrch pod pedály, přes který to nevyschne.
Sakra, kdybych aspoň věděl, kudy mi tak fest zatéká....

Jinak auto zase chvilku jezdí, tak začínám být ve střehu, co se zase posere...
Discovery je životní styl.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No, já si nic neosahámazni píše:Jj, taky mi pri neustalych opravach doslo to, co tu nekteri pisou - ze LR je zivotni styl... jen tenhle ma blizko k sado-maso...
Ber to ale z te lepsi stranky - alespon si kazdou soucastku, co je na aute, sam osahas...Coz by mi az tak nevadilo, teda kdyby to nekdo financoval...


DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jako pes. Když čeká na pána, tak si taky sedne. 

- forester
- Příspěvky: 626
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Vždy si kladiem otázku:Prečo si niekto kupuje staré auto keď si na tom nevie nič opraviť,kapitálne to platí o starom terénom aute ktoré jazdilo z mizernou údržbou odnova,alebo má neznámy pôvod.Prídeš s tým do "servisu"houby sa v tom vyznajú,opravia to tak aby to nejak z dielne vypadlo jasne ,že kešujú ako značkový servis za generálku.Preventívne neriešia nič,lebo nevedia čo treba sledovať aby nenastala zásadná porucha.Potom sa niečo pokazí a navine je mizerné auto(najazdené 500tis km,na tacho 150tis po "dôchodcovi") 

V jednoduchosti je krása.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Lebo je to teraz trend. Kto nema suv ten nieje.forester píše:Vždy si kladiem otázku:Prečo si niekto kupuje staré auto keď si na tom nevie nič opraviť,kapitálne to platí o starom terénom aute ktoré jazdilo z mizernou údržbou odnova,alebo má neznámy pôvod.Prídeš s tým do "servisu"houby sa v tom vyznajú,opravia to tak aby to nejak z dielne vypadlo jasne ,že kešujú ako značkový servis za generálku.Preventívne neriešia nič,lebo nevedia čo treba sledovať aby nenastala zásadná porucha.Potom sa niečo pokazí a navine je mizerné auto(najazdené 500tis km,na tacho 150tis po "dôchodcovi")
Real Land Rover is built, not bought
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Už dlouho si tu nikdo nestěžoval....
Chtěl jsem na SIII l6 seřídit volnoběžný otáčky/doraz klapky, tak jsem ho navrk, nechal jet na sytič a šel pro vercajk, 1. návrat OK, ale při druhym už nejel. No co, tak to natočim znovu.
Ale nějak se ani nesnažil chytnout a pak hnusná kovová rána
Asi se zbortil tlumič výfuku a první díl se před přírubou k prostřednímu přetrh.
Hlavně že novej tlumič mi leží v kufru
Chtěl jsem na SIII l6 seřídit volnoběžný otáčky/doraz klapky, tak jsem ho navrk, nechal jet na sytič a šel pro vercajk, 1. návrat OK, ale při druhym už nejel. No co, tak to natočim znovu.
Ale nějak se ani nesnažil chytnout a pak hnusná kovová rána

Asi se zbortil tlumič výfuku a první díl se před přírubou k prostřednímu přetrh.
Hlavně že novej tlumič mi leží v kufru

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
forester píše:Vždy si kladiem otázku:Prečo si niekto kupuje staré auto keď si na tom nevie nič opraviť,kapitálne to platí o starom terénom aute ktoré jazdilo z mizernou údržbou odnova,alebo má neznámy pôvod.Prídeš s tým do "servisu"houby sa v tom vyznajú,opravia to tak aby to nejak z dielne vypadlo jasne ,že kešujú ako značkový servis za generálku.Preventívne neriešia nič,lebo nevedia čo treba sledovať aby nenastala zásadná porucha.Potom sa niečo pokazí a navine je mizerné auto(najazdené 500tis km,na tacho 150tis po "dôchodcovi")




- gibson
- Příspěvky: 3314
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
-16°C konecne nestartuje...
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Unas -21 moj by urcite s tou malou baterkou ani nepretocilll
Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak já naopak zase sleduju, tak mi to v mraze líp táhne.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak já naopak zase sleduju, tak mi to v mraze líp táhne.
No jo, ale až potom, co jsi nastartoval a vyjel...
No jo, ale až potom, co jsi nastartoval a vyjel...

Discovery je životní styl.
- zidon
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 17 dub 2016 13:32
- auto: DI, UAZ, Vitara, D1
- Bydliště: Pelhrimov (obcas Hlinsko vC.) ;-) POVOLANI: Zachranar(aneb poslani k posrani :D)
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tady dnes taky docela kosa - aut stalo 3 dny .... rano nastartoval na prvni pokus - sice tocil chvilku dyl a lineji nez obvykle, ale podarilo se
A pak jsem nemohl zaradit jak byl ztuhlej olej v prevodovce
Tak jsem pres den dal radsi baterku na nabijecku trochu ozivit 



Cim lepsi gumy tim dal se jde pro traktor :D
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155