marianh píše:Fascinujuce ake emocie FB vzbudzuje v ludoch co na nom nie su

Fakt mi není jasné, jak jsi na takovou blbost přišel...
Spoustu lidí FB sere právě proto, že ví co tam je (a třeba chtějí odejít a téměř nelze - viz jiné příspěvky).
A možná v nich vzbuzují emoce právě proto, že ví a
už tam nejsou.
Mě je Atlas hub (FB) u prdele, fakt tam nemusím být, ale z principu se mi nelíbí, že někdo dá na odladěné a zajeté fórum odkaz na de facto konkurenci.
Navíc do vlákna, určeného k prodeji LR.............
A neudělá to dlouholetý člen ale často někdo nový, kdo je tu jen pro podobný prospěch.
A vadí mi to i u institucí, které si platím (musím), pokud dávají další info na neveřejný portál.
Naposledy třeba T-mobile - abych se mohl jako dlouholetý klient zapojit do soutěže, musel bych jít na FB. Proboha, proč? Proč to není na stránkách T-mobile?
Nebo ČT-1... U Novy je mi to jedno, pro ně koncesionářské poplatky nejdou, tam ať si dělají co chtějí (a musí, aby přežili).
Pokud dám odkaz na cokoliv, mělo by to být volně přístupné - abych se kvůli tomu musel kamkoliv registrovat je blbost.
Je to hospoda, kam nemusím a přesto na ni můžu mít svůj (i negativní) názor.
A nesmí mě nikdo nutit tam jít, pokud mi chce něco sdělit (a ani nevím co).
Discovery je životní styl.