Tomwr píše: 07 úno 2017 15:58
No možnost vyzkoušet automat je pouze v bazaru a tam nevim co to má za sebou.Proto se tak blbě ptám.Kdyby sem někdo mohl napsat co v kolika km měnil budu jedině rád.Myslim třeba kompresor,hydroměnič atd.V mojí cenový relaci má většina aut najeto přes 200tis.km,tak abych byl v obraze...
200tis km je právě stav, kdy se tyto komponenty často mění, rozptyl je od 180-250tis
Když to auto koupíš a je zřejmé, že to vyměněné již bylo,je to fajn, jinak si nech rezervu cca 100tis Kč, protože tě to v budoucnu potká. Ale není to nic zvláštního, u jiných značek je to podobné. Mechanické díly mají podobnou životnost a kolik vydrží záleží,jak se s autem zachází a jako dostává péči.
Velká výhoda u LR je cena dílů, která je někdy i poloviční oproti koncernu nebo japoncům.
edit: rám a karoserie u D3 je v pohodě, oproti D1 a D2, kde by při těch km byla vhodná i generálka