2.5 Dse, nekoncici problemy...

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
ben

2.5 Dse, nekoncici problemy...

#1 Příspěvek od ben » 26 dub 2008 20:23

Nejdrive bych se Vam chtel predstavit, jsem Ben z prahy :wink: :lol: Vic mozna pozdeji...

Kazdopadne uz mame nejakou dobu Range v nafte(bohuzel), r.v. 1996 a najeli jsme s chuderou behem 6 mesicu bohuzel teprve 5000km, to z duvodu neustalych problemu.

Ted k problemum:

1.) Najednou (po mesici v servisu) strasne jizdni vlastnosti, podeziram zadni napravu, auto strasne plave, jednu dobu mi prislo ze me predjizdi vlastni prdelka :? U toho mi sviti kontrolka ABS, a pise abych jel pomalu...
Pri jizde zpatky musim pridavat hrozne moc plynu aby se hnul, dopredu jedu celkem normalne(ze by zadrhle brzdy). Pri jizde mi vzadu chrasti... :| A smrdi a ohrivaji se kola :shock:

2.) Sviti mi kontrolka Airbagu, v LR servisu mi rekli, ze to chce vymenit nejakou vec za 15tkc.

3.) Jak poznam ze mechy jsou hotovy? Sice uz mam novy doma ale dneska jsem se dival na ty stare(lezel jsem pod autem) a vypadaji celkem dobre...

Diky moc za vase rady, Ben :wink:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od OC » 26 dub 2008 20:29

1) bohužel neporadím.

2) v podstatě také ne. Existuje možnost, že je vše OK, a stačí vynulovat systém na diagnostice (tato situace nastane např. tehdy, když odpojíš airbag a připojíš baterii -- od té chvíle svítí kontrolka dokud se to nevynuluje). Ale to by v tom servisu měli poznat, takže bohužel, šance, že je potřeba "něco" (airbag? řekli Ti konkrétně co?) vyměnit, je dost velká :(

Jo, a propos, pokud ta věc, již je třeba vyměnit, není samotný airbag (který se pokud vím sehnat mimo autorisovaný servis nedá kvůli dementním zákonům), mohlo by se to dát koupit v Anglii za třetinu nebo ještě méně. Pro srovnání, měch v autorisovaném servisu stojí cca 10 000, v normálním servisu asi čtvrtinu (tuším 60 GBP).

3) (a) koukni na ně, jak vypadají. (b) nafoukni auto nahoru (standard nebo extended) před zaparkováním na rovině* na delší dobu, a sleduj, za jak dlouho si sedne. Pokud přes noc, měchy by mohly být špatné (problém by mohl být i jinde). Pokud si nesedne ani za několik dní, měchy jsou (téměř) zaručeně v pořádku.

Ještě jedno dodatečné a propos: špatné měchy by naznačovalo také to, kdyby Ti při běžné jízdě běžel příliš často kompresor. Každopádně měchy nejsou problém. To ostatní by být mohlo.

* na rovině proto, že parkuješ-li na šikmém, snaží se EAS auto srovnat, jenže na to má přesně týž mechanismus, jako když strýc Pepin zkracoval nohy od stolu ;)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

ben

#3 Příspěvek od ben » 26 dub 2008 20:42

Diky za rychlou odpoved :D

k tomu prvnimu bodu musim bohuzel konstatovat ze to je ten problem ktery bych chtel mit z krku co nejdrive... Ale snad se jeste nekdo ozve :wink:

K druhymu, to musim rict mechanikovy... No mas pravdu ze ceny jsou tedy v LR primo zavratne. Taky jsem kupoval novy mechy origos Dunlop v Anglii za 360 Euro. Tady po me chtely 32000.- a to jsem rek (bohuzel tu nemate smajlik nasr..) :lol: :wink:

Fakt diky :wink:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od OC » 26 dub 2008 20:58

ben píše:bohuzel tu nemate smajlik nasr..) :lol: :wink:
:ty jeden...:

;)

Stran prvého problému, je evidentně nejhorší, ale netuším, co by to mohlo být :( Pokud by Ti pomohl Workspace Manual a nemáš-li jej, mohu jej asi někam vystavit na Web...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

ben

#5 Příspěvek od ben » 26 dub 2008 21:31

A kolik to zhruba ma MB, mam strasne pomaly pripojeni ale asi bych to ustal... :wink:

Nojo vidis, ze mate aspon to :lol:

A jeste jsem se chtel zeptat zda-li neznate nekdo kolem prahy nebo praze nejakej dobrej servis na Range za lidove ceny, protoze za pul hodiny diagnostiky uz nedam 2500.- :wink: Diky

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od OC » 26 dub 2008 23:43

Tak ten Workshop (šmarjá, už mi z těch počítačů šibe :!:) manuál má zapakovaný cca 34 MB a je tady.

Omlouvám se za zdržení, mámť pomalý upload...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#7 Příspěvek od George » 27 dub 2008 20:04

Ahoj,
1)budeš muset rozebrat zadní brzdové třmeny,respektive je demontovat z jejich držáků.V těch držácích jsou vsunuty vodící čepy třmenu,bývají zarezlé a ztohoto důvodu se to neodbrzdí a neustále to trochu přibržďuje.
Když se rozjíždíš dopředu tak ty kotouče mezi deskama protáhneš,ale když couváš tak se ti nejdříve zvedne celý zadek,jak se odlehčí náprava a když už je to na překonání odporu destiček,tak se ti to pohne,proto tolik plynu dozadu.Horší varianta by byl přidřený diferenciál,ale spíš to vypadá na ty brzdy a jestli je některá deska sjetá na kov tak ti to dře tak ,že to slyšíš.Dneska jsem zrovna dělal pravé zadní kolo.
4idlo ABS může být poškozené teplem,a nebo se pohnulo v uložení.Někdy stačí ho zatlačit zpátky směrem ke kolu tak,aby mezera mezi čidlem a tím zubatým kroužkem byla co nejmenší.
2) nevím
3)Jak píše OC,k tomu není co dodat.
George 8)

Uživatelský avatar
Mirek 1234.cz
Příspěvky: 47
Registrován: 29 čer 2007 19:53
Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5 Dse, nekoncici problemy...

#8 Příspěvek od Mirek 1234.cz » 27 dub 2008 20:42

ben píše: 1.) strasne jizdni vlastnosti, podeziram zadni napravu, auto strasne plave, jednu dobu mi prislo ze me predjizdi vlastni prdelka :? U toho mi sviti kontrolka ABS, a pise abych jel pomalu...
Pri jizde zpatky musim pridavat hrozne moc plynu aby se hnul, :wink:
Nemáš tam náhodou zadní nápravu/diferák z benzínu? Jeden takový tady jezdil... Jak se chovají kola/auto když dáš plný rejd a děláš kolečka na štěrku a to samé na asfaltu.

ben

#9 Příspěvek od ben » 27 dub 2008 21:03

Diky george :wink:
To mirek 1234.cz: No jak se chova...jak jsem vyse popsal :lol: Ja uz se totiz ani netroufnu nekam s tim jet... :cry: zrovna vcera jsem chtel jet natankovat abych zitra alespon dojel do servisu a napumpovat gumy, ale musel jsem po 200m otocit a zajet zpatky dom... Jak jsem psal, auto mam 6 mesicu a je z Rakouska...koupeno v Ceskych Budejovicich. Hele ani nejsi tak daleko, Praha 6-Roztoky u prahy :wink: No a jede to jakoby sikmo...

PS: Neprodaval si mi nahodou 3 mesice zpatky mlhovku :?: :lol: :lol: A mas takovy celkem zajimave auto :lol:

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#10 Příspěvek od RB » 28 dub 2008 13:05

ben píše:Diky george :wink:
To mirek 1234.cz: No jak se chova...jak jsem vyse popsal :lol: Ja uz se totiz ani netroufnu nekam s tim jet... :cry: zrovna vcera jsem chtel jet natankovat abych zitra alespon dojel do servisu a napumpovat gumy, ale musel jsem po 200m otocit a zajet zpatky dom... Jak jsem psal, auto mam 6 mesicu a je z Rakouska...koupeno v Ceskych Budejovicich. Hele ani nejsi tak daleko, Praha 6-Roztoky u prahy :wink: No a jede to jakoby sikmo...

PS: Neprodaval si mi nahodou 3 mesice zpatky mlhovku :?: :lol: :lol: A mas takovy celkem zajimave auto :lol:
Kde jsi to auto v ČB kupoval?
Jsem kus od tud a zajímá mne to?Měl jsem na prodej P38 tds-manuál v myslím bezvadném stavu,vše jak má být.Chtěli ho lidé z Krumlova a potom taky kupovaly v ČB.Mají s ním problém.Většinou si lidi raději dojedou pro auto do zahr.V 80 procentech pak votravujou že jim tam něco nejde a dodělává se to.Pak to přijde dráž než si myslí že chtěji dát.

ben

#11 Příspěvek od ben » 28 dub 2008 18:32

koupil jsem to cistopis. v bazaru. ale bylo to spis stylem, jeee to je hezky koupime :wink:

ben

#12 Příspěvek od ben » 01 kvě 2008 11:48

ben píše:A jeste jsem se chtel zeptat zda-li neznate nekdo kolem prahy nebo praze nejakej dobrej servis na Range za lidove ceny, protoze za pul hodiny diagnostiky uz nedam 2500.- :wink: Diky
Neznate tedy nekoho po praze co se v Rangru vyzna a ma dobre ceny :?: :wink:

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

Servis kolem prahy

#13 Příspěvek od Reverend » 03 črc 2008 10:37

Ahoj, shodou nahod mam taky 2,5 dse, rok 99, potykal jsem se s nejakejma neduhama jaky maj snad vsech¨ny ojetiny. Castecne jsem to zpusobyl i ja tim, ze jsem bez jakehokoliv servisu vyrazil na tour de evropa tyden po koupeni auta... zrovna jsem to nesetril, takze jsem po navratu mel treba sul a rasy z pobrezi v motoru atd... no kazdopadne nasel jsem si servis v praze stodulkach, je to:

Jeremiášova 1106/1
(Zadní vjezd čerpací stanice Šafránka)
155 00 Praha-Stodůlky

Mobil: +420 608 027 190
Fax: +420 235 517 862
E-mail: k-car-centrum@seznam.cz
WWW: http://www.k-car-c.cz

Jsou tam slusny, rychly, po dohode i v sobotu, delaj i diagnostiku... dej mi kdyz tak vedet kdyby ses tam rozhodl jet. zkusime tam treba poisleze dohodnout nejakou slevu. muj telefon je 777068155

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis kolem prahy

#14 Příspěvek od motohanz » 03 črc 2008 15:49

Reverend píše:Ahoj, shodou nahod mam taky 2,5 dse, rok 99, potykal jsem se s nejakejma neduhama jaky maj snad vsech¨ny ojetiny. Castecne jsem to zpusobyl i ja tim, ze jsem bez jakehokoliv servisu vyrazil na tour de evropa tyden po koupeni auta... zrovna jsem to nesetril, takze jsem po navratu mel treba sul a rasy z pobrezi v motoru atd... no kazdopadne nasel jsem si servis v praze stodulkach, je to:

Jeremiášova 1106/1
(Zadní vjezd čerpací stanice Šafránka)
155 00 Praha-Stodůlky

Mobil: +420 608 027 190
Fax: +420 235 517 862
E-mail: k-car-centrum@seznam.cz
WWW: http://www.k-car-c.cz

Jsou tam slusny, rychly, po dohode i v sobotu, delaj i diagnostiku... dej mi kdyz tak vedet kdyby ses tam rozhodl jet. zkusime tam treba poisleze dohodnout nejakou slevu. muj telefon je 777068155

:) No ja radsi nic....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Tatar
Příspěvky: 627
Registrován: 22 dub 2008 00:53
Bydliště: LITOMĚŘICE

Re: Servis kolem prahy

#15 Příspěvek od Tatar » 03 črc 2008 23:37

motohanz píše:
Reverend píše:Ahoj, shodou nahod mam taky 2,5 dse, rok 99, potykal jsem se s nejakejma neduhama jaky maj snad vsech¨ny ojetiny. Castecne jsem to zpusobyl i ja tim, ze jsem bez jakehokoliv servisu vyrazil na tour de evropa tyden po koupeni auta... zrovna jsem to nesetril, takze jsem po navratu mel treba sul a rasy z pobrezi v motoru atd... no kazdopadne nasel jsem si servis v praze stodulkach, je to:

Jeremiášova 1106/1
(Zadní vjezd čerpací stanice Šafránka)
155 00 Praha-Stodůlky

Mobil: +420 608 027 190
Fax: +420 235 517 862
E-mail: k-car-centrum@seznam.cz
WWW: http://www.k-car-c.cz

Jsou tam slusny, rychly, po dohode i v sobotu, delaj i diagnostiku... dej mi kdyz tak vedet kdyby ses tam rozhodl jet. zkusime tam treba poisleze dohodnout nejakou slevu. muj telefon je 777068155

:) No ja radsi nic....
JAK TO MYSLÍŠ, JO CO AUTO UŽ HO MÁŠ :?:
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743

ben

#16 Příspěvek od ben » 04 črc 2008 10:24

Diky za kontakt, tam jsem taky uvazoval zajet, ale uz je pozde :lol: Mam to uz mesic v AMT :wink: To bude zas ucet...

PS: Nebudu na prijmu, jedu na delsi dobu do zahranici.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis kolem prahy

#17 Příspěvek od motohanz » 04 črc 2008 16:10

Tatar píše:
motohanz píše:
:) No ja radsi nic....
JAK TO MYSLÍŠ, JO CO AUTO UŽ HO MÁŠ :?:

Ja s nima mam velmi spatnou zkusenost, az odstrasujici ale pak mi tu zas jeden typek co pro ne pracuje (nebo spolupracuje) rekne ze jsem lhar ze se to nikdy nestalo tak to nemam za potrebi..... :wink:
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

zdenal

#18 Příspěvek od zdenal » 09 zář 2008 21:01

amt je nejlepsi

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Reverend » 10 zář 2008 15:45

Motohanzi to by mne zajimalo jakou negativni zkusenost. Me zatim teda nic nepodelali a jsou rychli... povidej prehanej :-)))

Sard
Příspěvky: 37
Registrován: 20 lis 2008 17:03
auto: RR 2,5 DSE a 4,0 HSE
Bydliště: Č.Budějovice

#20 Příspěvek od Sard » 20 lis 2008 17:20

ben píše:Diky george :wink:
To mirek 1234.cz: No jak se chova...jak jsem vyse popsal :lol: Ja uz se totiz ani netroufnu nekam s tim jet... :cry: zrovna vcera jsem chtel jet natankovat abych zitra alespon dojel do servisu a napumpovat gumy, ale musel jsem po 200m otocit a zajet zpatky dom... Jak jsem psal, auto mam 6 mesicu a je z Rakouska...koupeno v Ceskych Budejovicich. Hele ani nejsi tak daleko, Praha 6-Roztoky u prahy :wink: No a jede to jakoby sikmo...

PS: Neprodaval si mi nahodou 3 mesice zpatky mlhovku :?: :lol: :lol: A mas takovy celkem zajimave auto :lol:
Promiň že ti píšu do tvéhop topicu ale ta souhra náhod...

Mám RR 96 2,5DSE
Kupoval jsem jej v začátkem léta v Č.Budějovicích dovoz z Rakouska
a jediný rozdíl je že já najel něco málo přes 8000 Km

pak nastala porucha
a doteť přetrvává auto nejde zničeho nic nastartovat...
po vystřídání 3 servisů jsem se trochu v autě vrtal a našel jsem spálenýho svába v ŘJ
nevíte kdo umí opravit ŘJ??

za každou radu budu velice vděčný nebo pokud máte někdo žaludek a jste šikovný rád auto dovezu a nechám opravit...třeba to řj nebude ale
vzhledem k tomu že motor lze mechanicky nastartovat a řj nedává impulzy do čerpadla tak mě moc možností nenapadá

vyměnil jsem celé čerpadlo,otáčkové čidlo proměřen plynový ppedál,
auto bylo skusmo zablokováno a znovu dekodováno přes kod co se zadává zámkem ve dveřích

pří otočení klíčku na zapnuté kontrolky
se sepne naftové čerpadlo v nádrži,otevře se stop ventil ale
v hlavním čerpadle se nepohne el ovladač plinu a nejde z čerpadla nafta...
pokud ručně pohnu s plinem v čerpadle a otočím kílček do polohy start motor okamžite naskočí...bohužel nadále neráguje nijak na polohu plynováho pedálu (pokud bych dal lanko k čerpadlu a tahal zaněj tak muzu jezdit :) ale takovou prasarnu stvořit nehodlám

jsem už s rozumem v koncích .....

Odpovědět