#553
Příspěvek
od MadTom » 10 říj 2018 19:33
To bylo v pohodě. Většinou. Nejslabší článek na autě je řidič, a potom homokinetické klouby a poloosy. Zbytek už je více či méně pevnostní. Pocity jsem neměl úplně nejlepší, a jednoznačně bylo poznat, že automat by byl lepší. Nebo alespoň spolujezdec, kterej by ovládal naviják. Ale to sem moc nepatří.
Mě se osvědčily gumy 235/85/R16 jako takovej dobrej kompromis na D2 - větší kola už jsou fůra problémů navíc. Chce si to případně pohrát s dorazy náprav - aby to umožnilo co nejvíc využít dostupný rejd. Hlavní limit na D2 je vlastní převodka řízení, zbytek nápravy by umožnil i víc, pak by to ale mohly začít odnášet homokinetické klouby, a je potřeba, aby doraz zůstal funkční, nikoliv aby jako doraz fungovala převodka, případnou ránu z boku do kola by nemusela ustát.
Položky mám od Rosomáka - se středícím kroužkem - nutnost, aby kola neházela, protože Al disky jsou středěné za díru, nikoliv za šrouby. A druhá věc je, aby se nepovolily ty šrouby, co drží podložky - není je jak zkontrolovat, bez demontáže kola. Já jsem tyhle matky dal na závitový tmel. Rosomák je má z dobrého materiálu a šrouby mají válcované závity, nikoliv jenom vyříznuté. Co jsem zatím kdy zachytil, že to někomu upadlo, tak byly povolené šrouby, nikoliv prasklá podložka.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo