Dlouhou dobu jsem cetl vase forum a navstevoval net, zil jsem s myslenkou poridit si anglicana. Rozhodoval jsem se mezi td4 a td5. Po dlouhe dobe jsem nasel spendlik v kupce sena.. "Free 2001td4 3dver"..vedle nej na place se sice povysoval a pysnil novy feislift 2004td4 5dver, ale o 120tis vic..
koupil jsem si Free
Moderátor: Safraporte
-
jardastavitel
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21 srp 2008 09:09
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
koupil jsem si Free
Zdravim vsechny na foru,
Dlouhou dobu jsem cetl vase forum a navstevoval net, zil jsem s myslenkou poridit si anglicana. Rozhodoval jsem se mezi td4 a td5. Po dlouhe dobe jsem nasel spendlik v kupce sena.. "Free 2001td4 3dver"..vedle nej na place se sice povysoval a pysnil novy feislift 2004td4 5dver, ale o 120tis vic..
Po nekolika ztravenych dnech v bazaru prisel den, kdy jsem v kapse zmoulal penize a ze odjedu s 3dverakem..Na scenu vstupujou dve osoby. Po vrelem a vydatnem rozhovoru ten den, bylo nad mym osudem zpeceteno. Za nekolik dni na to (18.8.2008) odjizdime z bazaru s tim pysnym Freeckem 7/2004td4 5dver cerne barvy.Podekovani je pro neznamou zenu (leta jiz uziva feislift td4), vedela o cem mluvi a v neposledni mire i adminovi. Takze testuji a rad se budu delit s poznatky ktere me cekaji. Napsal jsem ve zkratce co obnaselo me shaneni Free. Jinak to byla umorna cesta.. fakt..dekuji vsem 
Dlouhou dobu jsem cetl vase forum a navstevoval net, zil jsem s myslenkou poridit si anglicana. Rozhodoval jsem se mezi td4 a td5. Po dlouhe dobe jsem nasel spendlik v kupce sena.. "Free 2001td4 3dver"..vedle nej na place se sice povysoval a pysnil novy feislift 2004td4 5dver, ale o 120tis vic..
- dobrezetak
- Příspěvky: 41
- Registrován: 08 črc 2008 16:07
- radek-free
- Příspěvky: 201
- Registrován: 09 kvě 2008 21:01
- Bydliště: jížní čechy
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
dobrá volba
Gratuluji k dobré volbě. Určitě jsi udělal správně že jsi si připlatil za modernizovaného. Můžeš hodit nějaké info o stavu, kilometrech,výbavě případně o ceně? Jen pro představu, abych věděl jestli se pohybuju v reálných číslech?
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=4066
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=4066
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
-
jardastavitel
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21 srp 2008 09:09
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim a odpovidam
L.R. Freelander Td4 S, r.v. 7/2004, do provozu 09/2004 v Italii. Najeto cca 130 tis km. Barva černá metalíza, černý interiér, potah černá látka, orig. rádio s šesti repro, manualní klimatizace, ABS, TC, HDC, 2*SRS airbag, vyhřívaná zrcátka a přední sedadla, všechna okna s elektrickým ovládáním, gumové koberce, orig. 5* AL 16" kola, závěsné zařízení neni. Po výměně všech náplni, kontrola podvozku a nova STK. Nebourané Neodřené.
a ted ta cena..moc jsem ji nechtel zverejnovat, ale at uz je to venku (340tis.)
Zkusim Vám napsat zatim spočitanou spotrebu
prvni tankovani 60 litru najeto 916km (mimo mesto) 6,55L
druhe tankovani 80 litru najeto 1090km(kombinovana a lehce teren) 7,33L
treti tankovani 66,7 litru najeto 930km (kombinovana) 7,17L
Prvnim nedostatkem je to tazny zarizeni..
Mám dve nabidky: jedna je od firmy SVC Náchod (na šrouby) vetně montaze za 5900kč a druha je od autoriz.servisu (na šrouby) vcetne elektro upravy relatka (vymena relatka aby na palubce svitila kontrolka zapojeni vozejku) to je za 9000kč.
Prosim jestli ma zkusenost nekdo z montazi tazneho zarizeni a daval si ho dodatecne namontovat, povi mi jestli je ta uprava elektro instalace (výmena relatka) nutna.
těbuch a dekuji za gratulace
L.R. Freelander Td4 S, r.v. 7/2004, do provozu 09/2004 v Italii. Najeto cca 130 tis km. Barva černá metalíza, černý interiér, potah černá látka, orig. rádio s šesti repro, manualní klimatizace, ABS, TC, HDC, 2*SRS airbag, vyhřívaná zrcátka a přední sedadla, všechna okna s elektrickým ovládáním, gumové koberce, orig. 5* AL 16" kola, závěsné zařízení neni. Po výměně všech náplni, kontrola podvozku a nova STK. Nebourané Neodřené.
a ted ta cena..moc jsem ji nechtel zverejnovat, ale at uz je to venku (340tis.)
Zkusim Vám napsat zatim spočitanou spotrebu
prvni tankovani 60 litru najeto 916km (mimo mesto) 6,55L
druhe tankovani 80 litru najeto 1090km(kombinovana a lehce teren) 7,33L
treti tankovani 66,7 litru najeto 930km (kombinovana) 7,17L
Prvnim nedostatkem je to tazny zarizeni..
Mám dve nabidky: jedna je od firmy SVC Náchod (na šrouby) vetně montaze za 5900kč a druha je od autoriz.servisu (na šrouby) vcetne elektro upravy relatka (vymena relatka aby na palubce svitila kontrolka zapojeni vozejku) to je za 9000kč.
Prosim jestli ma zkusenost nekdo z montazi tazneho zarizeni a daval si ho dodatecne namontovat, povi mi jestli je ta uprava elektro instalace (výmena relatka) nutna.
těbuch a dekuji za gratulace
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
závěs
Dík za info.
K tomu závěsu. Je montovaný v autorizáku bez předělání relátka. Krom toho že není funkční info kontrolka bez problémů. Je to typ na šrouby. Cenu samostatné montáže neznám byl už na autě.
Ke spotřebě. Za rok jsem najel něco přez 4tiskm. Auto používám pouze o víkendech k cestě na nemovitosti a pro radost. Průměrná spotřeba 5,8l
půl město, 25%dálnice,25%okresky. Pořádný off pouze jednou ale stál zato.(bláto úplně všude včetně interiéru, měsíc čištění do původního stavu). Miluju ho a asi ho neprodám.
PS: chce to využívat hmotnosti auta na dojezdy, brzdit motorem, nevytáčet motor a na dálnici výletových 110.
K tomu závěsu. Je montovaný v autorizáku bez předělání relátka. Krom toho že není funkční info kontrolka bez problémů. Je to typ na šrouby. Cenu samostatné montáže neznám byl už na autě.
Ke spotřebě. Za rok jsem najel něco přez 4tiskm. Auto používám pouze o víkendech k cestě na nemovitosti a pro radost. Průměrná spotřeba 5,8l
PS: chce to využívat hmotnosti auta na dojezdy, brzdit motorem, nevytáčet motor a na dálnici výletových 110.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010