Sundání karosérie
Re: Sundání karosérie
Me proste stale prijde lepsi ten ram horkou vapkou vymejt,vysusit atd. Pripadne opravit kde to bude treba.  Pak surikovej zaklad/pripadne barva na lode. Pak konkor a pak smes do ramu. Pripadne jsou na to echt spec pripravky, klidne si je sem necham dovest z ciziny. Pak ram vzit jako final a hotovo. Jendou za rok ho prolejt uz na aute a musi to prezit cele auto.  Zinek bych volil pouze u noveho ramu, a ten uz v zinku je 
  Takhle budu chtit delat ram ja, jsem schopen a uz jsem to delal  brousit a chromovat. A proste u starych veci to nikdy uvnitr neudelas na 100%.  A uz jsem videl spatne nazinkovane dily. Hnije to pak brutalne rychle.  Jak tam zustane v bordelu kyselina, je to strasne rychle.
			
									
									
						- 
				MadTom
 - Příspěvky: 15310
 - Registrován: 06 lis 2008 23:15
 - tel.: 608 600 360
 - auto: D2, Def 130
 - Bydliště: Olomouc
 
Re: Sundání karosérie
Souhlasím až na jedno - že nový rám v zinku je. Jedině, že si ho tak extra objednáš, originál nikdy nebyl, bohužel.
			
									
									Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
						Re: Sundání karosérie
Ano novy je cca 90 000kc uz v zinku. Je to teda palba 
  Ale bavim se jako novy od firmy,ne novy origo L/R 
  Ale zase mas to novy, a jen prehazis.  Nevim kolik chodi stary slusny ram + prace.
			
									
									
						Re: Sundání karosérie
nový chassis od firmy a nový od L.R. je to samí , to dělá tu jeden vyrobce ,a oni to nakoupí za cenu  polotovar ,no ten zinkuje, ten barví  ,ten zase inak vylepši , a každý to pradat pod svým logem a cenou  
  ,   "Business is a Business"