
Žluté Optimy
- Zdeněk
- Příspěvky: 48
- Registrován: 14 črc 2008 20:05
- tel.: 606569862
- auto: Defender 110
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Žluté Optimy
Tak jsem si po dvouch vybitích baterky pořídil dvě žluté 75 Ah Optimy, je zajímavé, že přes internet byly dražší než v prodejně, a to bez rizika poškození POŠTOU a poplatky.Teď přijde na řadu autoelektrikář. Poté WEBASTO vzduch. 

- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Asi bych si mel takove taky poridit.Kvuli jizdam mimo silnice myslimlow píše:muzu mit dotazek? mozna trosku offtopic, ale co je na tech optimach tak strasne vyjimecneho, kdom ceny, ze je vsichni musej mit???

Nebo si radeji za ty prachy koupim navijak a budu halt barerie menit jednou za 4 roky

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Jarys píše:možná země původu, a prý trochu víc snesou při OFF zacházení, ovšem model pro DII nemají
to Jarys




Naposledy upravil(a) RudaK dne 17 říj 2008 06:38, celkem upraveno 1 x.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
karel píše:a už má koupenou i třetí co vím
Nekupoval,ale mu vyzbyla po reklamaci jedné ze dvou prvních.



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Panove. Neberte to osobne,ale s tema baterkama to vidim jako zbytecny zavod s vetrnyma mlynama.OME píše:Dvě obyčejné 100Ah baterky udělají minimálně stejnou práci za pětkrát menší cenu.Životnost je stejná.
Som zastancom trvaleho napatia z jednej silnej baterie

To, ze vybiju baterii se mi stane nejpravdepodobneji na expedici, kde nejsem sam. A pri nejhorsim mit jednu ,pro vsechny auta, v rezerve.
Odpadne spousta starosti, jestli to dobiji, jestli se neco nepo... lo. A vsimnite si vsichni, ze ti, co maji 2 baterie jaksi bezvyznamne mrhaji energii aby oduvodnili smysl teto hracky

Jine je to na puusti . Tam jedou mrazaky...

Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem na nanuky, takže mrazák používám a proto mám dvě baterky a k tomu ještě optimylow píše:ja jezdim na vylety sam, tak proto. nepotrebuju si nic zduvodnovat. a to ani na sahare nepustim mrazak, dokonce ani lednicku

Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Nemohu u optim zatím posoudit životnost, ale dal jsem na doporučení, když jsem poptával "úplně bezúdržbový a nezproblémový" baterky, bylo mě toto doporučeno. Zatím tedy hodnotím kladně a jejich koupě nelituji. Tyto baterky fungují i při průrazech (nebo průstřelech), jak mě bylo řečeno. Jak dlouho a s jak velkým poškozením vydrží tedy fungovat, to už nevím
Jelikož je na autě naviják, měnič a zatím jedno topení, mám takovou jistotu, že ráno, až se někde probudím v lese nastartuji. to platí i pro případ, že jedna baterka "náhle odejde do večných lovišť", druhou v pohodě nastartuji a nemusí to bejt jenom na delších a dlouhých cestách, ale i na náměstí kde zrovna nikoho neznám. Jinak mám baterky pod sedadlem, které mám napevno, takže se k nim dostávám omezemě a trochu komplikovaně, páč musím sedadlo demontovat. To ale nepotřebuji, bo za rok a půl, co je tam mám, sem je ještě neviděl a to je to proč, jsem je chtěl. Ještě to přííští týden, bude vše rozděleno dual systémem s indikatorem stavu každé jednotlivé baterky na palubce. Takže tak




Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
...v tom, ze 95% ludi tu baterky vybije malokedy takze ich opodstatnenost je diskutabilnalow píše: .. a proto se ptam v cem je zakopan pes...
...a su fakt pekne.

...na tunajsie pomery v pohode stacia obycajne
...tvoje pouzitie dvoch je opodstatnene
...pri narocnych zavodoch kedy dochadza k nedmernemu pouzivaniu navijaku je ich opodstatnenost ( obycajne baterky rychlo vru teda elektrolyt a smrad v aute je naramny kedze Defik ich ma pod sedadlom )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to co tvrdi dano dava smysl, takze je to vesmes frajerskost a je to moderni, takze za to cechacci zbytecne vyhazujou love jen aby mohli rikat, ze maj optimy
ja jen abych vedel. .....Low se dvema obycejnejma yuasama 105ah kus za 2800 fcetne deepeehaa. (zatim sem jen dvakrat spalil navijak a baterky nevarila-nesmrdely 


BTW: spaleny motor navijaku moze byt dosledok slabej baterie, resp. poklesu napatia pri jej pretazeni. To je prave argument, ktory hovori pre Optimu( resp. ine trakcne baterie). Ich konstrukcia totiz zvlada kratkodobo vacsie prudy a aj sa z vybitia lepsie spamatavaju.low píše: (zatim sem jen dvakrat spalil navijak a baterky nevarila-nesmrdely
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
oprava. Jednou spalenej, jednou zadrenej. A ani jednou to imho nebylo tim, ze by bylo malo proudu, ale spise tim, ze jsem curak a mela se pouzit kladka, nebo spise vyprostovaci tank, bo to nebylo jen takove male klouznuti na travicce. (podruhe me nemohly vyskubnout ani dve d3 naraz). Samozrejme dalsi problem je, ze mam navijak slabej. Tedy dal u mne pretrvava podezreni,0ze optimi jsou jen predrazene frajerstvi pro vetsinu zdejsich uzivatelu. Navic podporene tim, jak se mezi sebou placaj po zadech a tvrdej jak jsou to uzasny baterky a novackum nedoporucujou nic jinyho, nebot optima je to jedine co musej mit, pricemz se ani u klasicke puvodni baterie ani nepriblizili k hranici jejich moznosti, krome te vekove. Ale proste je to in.. Snad to dava smysl pisu pri poposkakovani v kolone cestou na sosnovou.