Převodovka
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 112
- Registrován: 23 srp 2011 18:12
- tel.: 724290591
- auto: LR Discovery 2
- Bydliště: Dolní Dvořiště
- Kontaktovat uživatele:
Převodovka
Ahoj všichni potřeboval bych radu mám 2 discovery td5, nevím jak ale dostala se mi do převodovky voda, poraďte někdo jak by se tam mohla dostat. Převodovka je jinak suchá nekápne z ní ani kapka oleje
- Lukáš K.
- Příspěvky: 85
- Registrován: 11 srp 2012 08:12
- tel.: 777273461
- auto: Disco1 300Tdi
- Bydliště: Domažlicko
Re: Převodovka
Myslím si že by se tam mohla dostat horem přes kulisu řazení. Ale je to jen můj názor, neber to směrodatně.
2"lift, BFG AT 265/70R16
- macronera
- Příspěvky: 338
- Registrován: 05 pro 2009 15:35
- tel.: 775651798
- auto: DISCOVERY II,IV
- Bydliště: Praha/Krkonoše
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka
při brodění se tam dostane pokud není vytažený odvzdušnění...
roubená chalupa v Krkonoších,posezení u kachlových kamen, sjezdovka s večerním lyžováním, Rodinné,skupinové a individuální rekreace http://www.ChalupaOrlice.cz , www.DoKrkonos.com
-
- Příspěvky: 15173
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Převodovka
Převodovka nebo jiná část pod autem - to je jedno. Já jsem měl furt v předním diferenciálu emulzi, a po zhruba roce začal téct ve spáře mezi nápravou a obalem - těsním se to normálně na silikon. Zjistil jsem, že ten co to auto měl přede mnou si moc nemálam hlavu s dotahováním šroubků. Takže diferenciál ven a přetěsnit. Při tom jsem zjistil, že na části styčném plochy je to lehce rezavé. Myslím si, že ta voda se tam prostě dostávala i při běžné jízdě, kdy na to normálně v dešti stříkala, nemuselo se zrovna brodit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 112
- Registrován: 23 srp 2011 18:12
- tel.: 724290591
- auto: LR Discovery 2
- Bydliště: Dolní Dvořiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka
Odvzdušnění mám vytažené nahoru, ale nikde se nebrodím, muselo by se to tam teda dostat za normální jízdy.
Re: Převodovka
Poprosím Vás o radu, prípadne názor.
Mam DII manuál TD5 a trochu problém s radením rýchlostí. Problém nastáva ak idem dlhšiu dobu viac ako 120km/h (dialnica).Pri vyradení musím páku radenia doslova vrátiť do stredu. Ako keby stuhla kulisa a páka zostáva v hoci akej polohe. Keď znížim rýchlosť na 110km/h tak to cca po 15 minutách znovu začne fungovať ako má.(Zjavne sa to prehrieva) Olej sam dal origo. MTF 94 kúpený v LR.
Mal už niekto takýto problém?
Ako to odstrániť?
PS:Prípadne nežiadúci efekt posunúť nad 150
Mam DII manuál TD5 a trochu problém s radením rýchlostí. Problém nastáva ak idem dlhšiu dobu viac ako 120km/h (dialnica).Pri vyradení musím páku radenia doslova vrátiť do stredu. Ako keby stuhla kulisa a páka zostáva v hoci akej polohe. Keď znížim rýchlosť na 110km/h tak to cca po 15 minutách znovu začne fungovať ako má.(Zjavne sa to prehrieva) Olej sam dal origo. MTF 94 kúpený v LR.
Mal už niekto takýto problém?
Ako to odstrániť?
PS:Prípadne nežiadúci efekt posunúť nad 150
Nie každý kto blúdi, je stratený...
-
- Příspěvky: 15173
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Převodovka
Koukni se nahoru na převodovku, jak z ní kouká řadící páka, jestli to tam nemáš plné čurbesu, případně, jestli ti nepraskla nějaká pružinka.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- vladob8
- Příspěvky: 814
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: Převodovka
Mam presne ten isty problem a myslim si ze to suvisi s teplotou. Po dlhsej rychlej jazde ide paka ztuha ale po hodine statia zase uplne lahko. Minuli rok som menil tu gumovu manzetu na vrchu prevodovky a vsetko pod nou pekne vycistil a namazal. Pruziny su v poriadku. Pripada mi to ako keby sa ten gulovy klb na spodu paky roztiahol a zacal drhnut v ulozeni. Mal som nieco podobne na Citroen Saxo, klb bol z plastu a pukol, pomohla vymena. Neviem ale ako je to riesene tu.Wojto píše:Poprosím Vás o radu, prípadne názor.
Mam DII manuál TD5 a trochu problém s radením rýchlostí. Problém nastáva ak idem dlhšiu dobu viac ako 120km/h (dialnica).Pri vyradení musím páku radenia doslova vrátiť do stredu. Ako keby stuhla kulisa a páka zostáva v hoci akej polohe. Keď znížim rýchlosť na 110km/h tak to cca po 15 minutách znovu začne fungovať ako má.(Zjavne sa to prehrieva) Olej sam dal origo. MTF 94 kúpený v LR.
Mal už niekto takýto problém?
Ako to odstrániť?
PS:Prípadne nežiadúci efekt posunúť nad 150
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Piskot
- Příspěvky: 453
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Převodovka
Ahoj, už jsi přišel na to jak to vyřešit?vladob8 píše:Mam presne ten isty problem a myslim si ze to suvisi s teplotou. Po dlhsej rychlej jazde ide paka ztuha ale po hodine statia zase uplne lahko. Minuli rok som menil tu gumovu manzetu na vrchu prevodovky a vsetko pod nou pekne vycistil a namazal. Pruziny su v poriadku. Pripada mi to ako keby sa ten gulovy klb na spodu paky roztiahol a zacal drhnut v ulozeni. Mal som nieco podobne na Citroen Saxo, klb bol z plastu a pukol, pomohla vymena. Neviem ale ako je to riesene tu.Wojto píše:Poprosím Vás o radu, prípadne názor.
Mam DII manuál TD5 a trochu problém s radením rýchlostí. Problém nastáva ak idem dlhšiu dobu viac ako 120km/h (dialnica).Pri vyradení musím páku radenia doslova vrátiť do stredu. Ako keby stuhla kulisa a páka zostáva v hoci akej polohe. Keď znížim rýchlosť na 110km/h tak to cca po 15 minutách znovu začne fungovať ako má.(Zjavne sa to prehrieva) Olej sam dal origo. MTF 94 kúpený v LR.
Mal už niekto takýto problém?
Ako to odstrániť?
PS:Prípadne nežiadúci efekt posunúť nad 150
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- vladob8
- Příspěvky: 814
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: Převodovka
Zatial to neriesim, neviem isto cim to je, cakam mozno sa niekto znaly ozve.Piskot píše:
Ahoj, už jsi přišel na to jak to vyřešit?
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Piskot
- Příspěvky: 453
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Převodovka
...brouzdal jsem na stránkách Aschrofta a tento problém je popsán v sekci FAQ: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=218" onclick="window.open(this.href);return false;vladob8 píše:Mam presne ten isty problem a myslim si ze to suvisi s teplotou. Po dlhsej rychlej jazde ide paka ztuha ale po hodine statia zase uplne lahko. Minuli rok som menil tu gumovu manzetu na vrchu prevodovky a vsetko pod nou pekne vycistil a namazal. Pruziny su v poriadku. Pripada mi to ako keby sa ten gulovy klb na spodu paky roztiahol a zacal drhnut v ulozeni. Mal som nieco podobne na Citroen Saxo, klb bol z plastu a pukol, pomohla vymena. Neviem ale ako je to riesene tu.Wojto píše:Poprosím Vás o radu, prípadne názor.
Mam DII manuál TD5 a trochu problém s radením rýchlostí. Problém nastáva ak idem dlhšiu dobu viac ako 120km/h (dialnica).Pri vyradení musím páku radenia doslova vrátiť do stredu. Ako keby stuhla kulisa a páka zostáva v hoci akej polohe. Keď znížim rýchlosť na 110km/h tak to cca po 15 minutách znovu začne fungovať ako má.(Zjavne sa to prehrieva) Olej sam dal origo. MTF 94 kúpený v LR.
Mal už niekto takýto problém?
Ako to odstrániť?
PS:Prípadne nežiadúci efekt posunúť nad 150
citace: After a long run in my Discovery, when the gearbox gets hot, the gear lever becomes stiff when moving from side to side. Why? The nylon cage at the end of the selector rail can swell when hot, and cause friction. To rectify this, the parts needs replacing.
Problém je tedy v nylonovém lůžku uložení řadicí páky a to by tedy mělo jít celkem snadno vyměnit
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Re: Převodovka
Ano, zistil som presne to isté. Vyčistil som ten plastový diel v čom je uložená radiaca páka. Problém sa v podstate odstránil, teda aspoň myslím ,musel som odcestovať a nemal som čas to poriadne otestovať.
Nie každý kto blúdi, je stratený...
- vladob8
- Příspěvky: 814
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: Převodovka
Nejak som tusil ze to bude len v tom gulovom klbe, to je v pohode, nic vazne.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Převodovka
Caute.
Momentalne cestujem a stala sa mi podivna vec.
Pri Radeni mi zrazu ostala paka v lavo ako ked chcem radit do 1 alebo2.ked tlacim paku smerom doprava tak mi hu vraca,ale stale do pozicie ako ked rafi1-2.
Co sa vlastne stalo?
Problem v kulise alebo prevodovke?
Momentalne cestujem a stala sa mi podivna vec.
Pri Radeni mi zrazu ostala paka v lavo ako ked chcem radit do 1 alebo2.ked tlacim paku smerom doprava tak mi hu vraca,ale stale do pozicie ako ked rafi1-2.
Co sa vlastne stalo?
Problem v kulise alebo prevodovke?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- peppino
- Příspěvky: 748
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Převodovka
Praskla Ti pružina, která drží páku rovně. Je nahoře na převodovce.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
- vladob8
- Příspěvky: 814
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: Převodovka
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Převodovka
Kua chlapi vdaka.Uz som mal malu dusicku ze daco z prevodovkou.Rozobral som to a vysledok ulomeny ten plech na drziaku.Objednane
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Převodovka
Prevodovka kope.
Chalani viete poradit teraz som vymenil olej v automate znacku ravenol.Dexron3
A prevodovka po zohriati kope ci uz radi ,alebo podraduje.
Kontroloval som mnozstvo oleja aj som este raz preplachoval olej no to iste.Ked bol stary olej isla v poriadku.
Moze byt zly olej alebo sa mohlo nieco stat?
Ked som vypustal povodny olej isiel pekne cistucky.
Pre istotu som objednal este top tec atf 1100.
Chalani viete poradit teraz som vymenil olej v automate znacku ravenol.Dexron3
A prevodovka po zohriati kope ci uz radi ,alebo podraduje.
Kontroloval som mnozstvo oleja aj som este raz preplachoval olej no to iste.Ked bol stary olej isla v poriadku.
Moze byt zly olej alebo sa mohlo nieco stat?
Ked som vypustal povodny olej isiel pekne cistucky.
Pre istotu som objednal este top tec atf 1100.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: Převodovka
ked vravis, ze preplachoval, tak si cez chladic tlacil novy olej a stary vytlacal? Vymenil celu napln, prip. viac?
ano, moze to suvisiet s olejom.
ano, moze to suvisiet s olejom.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Převodovka
Nie nevytlacal iba dva razy preplach prevodovky.
Tak isto ako robym kazdemu.Len teraz mu predajca ponukol ravenol dexron3 H a mam problem ze prevodovka kope na tvrdo pri radeni ako aj podradeni.
Tak isto ako robym kazdemu.Len teraz mu predajca ponukol ravenol dexron3 H a mam problem ze prevodovka kope na tvrdo pri radeni ako aj podradeni.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic