NA ZIMU
Moderátor: Acon
- radek-free
- Příspěvky: 201
- Registrován: 09 kvě 2008 21:01
- Bydliště: jížní čechy
- radek-free
- Příspěvky: 201
- Registrován: 09 kvě 2008 21:01
- Bydliště: jížní čechy
Re: NA ZIMU
JYRYK píše:http://carandcamp.com/DEFA-Fahrzeuglist ... 481_x1.htm
Ale u nás je to taky a levnější ale musí se to uspůsobit, je to např do Zetoru, Avie, apod.
Ale je dobrý, JYRYK
To jo. Ale ten, co mám na Zetoru, nemá termostat, který by to vypnul. Musíš to hlídat

Free 1.8, 5dv, r.v. 2000
- radek-free
- Příspěvky: 201
- Registrován: 09 kvě 2008 21:01
- Bydliště: jížní čechy
-
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Osobne mam namontovano pro motor www.normans.cz a pro vyhrati kabiny el. topidlo z www.molpir.cz . Po 3-letem provozu musim konstatovat parada a spokojenost. Uz jsem to tu nekde v minulosti popisoval.




discover píše:Osobne mam namontovano pro motor www.normans.cz a pro vyhrati kabiny el. topidlo z www.molpir.cz . Po 3-letem provozu musim konstatovat parada a spokojenost. Uz jsem to tu nekde v minulosti popisoval.![]()
![]()
Můžeš udělat pár fotek jak máš připojený ten ohřívač v motoru? Docela se mi to líbí a cena je lidová

-
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
normans+molpir
Mam D II s motorem td5. Vyhodu mam umocnenou ventilatorem pro kabinu. Nechavam to bezet podle mrazu hodinku i dve. Mam nocni proud, tak do tech asi 6 hod. to jede skoro uplne zadarmo a pak tu cca hodinku za levno /proti nafte/. Sednu do auta a muzu doslova v tricku, nepisu v trenkach, protoze je nenosim, nosim sortky:). Rano tedy odpojim od 220 V, nastartuji /hladce/ a motor rozezene chladici kapalinu, tedy ji mirne ochladi, ale nevadi, protoze v kabine je sauna. Mezitim zamknu garaz a odemknu vrata od zahrady. Vyjedu ven a za sebou zamknu. To stale v kabine netopim, protoze mam teplo. Bydlim na samote, tak po chvili vyjedu na hlavni a to i signalizace ukazuje, ze chlad. kapalina je tepla a napriklad se zacnou rosit okna. Zacinam topit, fouka teply vzduch a to uz vsichni zname. Jednim slovem doporucuji. Pro ilustraci snimky /ventilator jsem hodil pod sedacku.
[/img]



[/img]
[/img]





- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Na ten Normans jsem kdysi koukal, prave kvuli te cene, ale pak jsem si rikal, co s tim, kdyz budu potrebovat predehrev bez dostupnosti elektriky. Tz. kdyz pojedu z domu, neni problem, vytahnu kabel z garaze, a pak jedu, ale jinde? proto jsem to zatm neporidil a cekal, zda konecne zlevni (vyrazne) naftova topeni, protoze treba Webasto ma cenik platny od roku 2006 ale kurz koruny je od te doby uplne jinde. Ale Webasto zatim nic 

Free Td4 2004 HSE automat
-
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Jezdim kazdy den spolu s manzelkou minimalne 10km tam a 10km zpet a parkuji v podstate jen v krytem pristresku. Kdyz jsou mrazy, tak nebyt topidel, ani bych auto nezahral na provozni teplotu a uz vlastne vystupuji. Ale po ranu si sedat treba s mokrou hlavou do vymrazeneho auta uz odmitam. Je to nesrovnatelne a nemuzem si to vynachvalit. Pres den pak obvykle nepotrebuji elektrinu, auto je vyhrate i trochou slunicka a clovek je jeste rozpalen z prace. Navic, v praci parkuji vedle firmy a jako podnikatel jsem si prvni rok prihrival auto v mrazech i pred cestou domu. Ale nebylo treba, upustil jsem od toho.




Jednoznačně to má své plus Stando, pokud je kábl k dispozici tak není co řešit a motor se ti za to odvděčí, není nic horšího než studené startydiscover píše:Jezdim kazdy den spolu s manzelkou minimalne 10km tam a 10km zpet a parkuji v podstate jen v krytem pristresku. Kdyz jsou mrazy, tak nebyt topidel, ani bych auto nezahral na provozni teplotu a uz vlastne vystupuji. Ale po ranu si sedat treba s mokrou hlavou do vymrazeneho auta uz odmitam. Je to nesrovnatelne a nemuzem si to vynachvalit. Pres den pak obvykle nepotrebuji elektrinu, auto je vyhrate i trochou slunicka a clovek je jeste rozpalen z prace. Navic, v praci parkuji vedle firmy a jako podnikatel jsem si prvni rok prihrival auto v mrazech i pred cestou domu. Ale nebylo treba, upustil jsem od toho.![]()
![]()

PS Doufám že se brzy uvidíme na nějaké akci

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Jsem na tom podobně, jezdím každý den 11km do firmy a zpět. Většinou VW Touranem 1.9TDi a v zimě se TDi nestačí nahřát ani na 75% provozní teploty. U baráku nemám s prodlužkou problém, jen netuším, jestli je ohřívač vhodný i pro Touran. Původně jsem tam chtěl dát Webasto,ale kamarádovi v autorizované montážní dílně na webasto, totálně rozladili Tourana, tak jsem z toho raději vycouval. Tohle řešení se mi jeví jako jednoduché a šetrné k motoru i ŽPdiscover píše:Jezdim kazdy den spolu s manzelkou minimalne 10km tam a 10km zpet a parkuji v podstate jen v krytem pristresku. Kdyz jsou mrazy, tak nebyt topidel, ani bych auto nezahral na provozni teplotu a uz vlastne vystupuji. Ale po ranu si sedat treba s mokrou hlavou do vymrazeneho auta uz odmitam. Je to nesrovnatelne a nemuzem si to vynachvalit. Pres den pak obvykle nepotrebuji elektrinu, auto je vyhrate i trochou slunicka a clovek je jeste rozpalen z prace. Navic, v praci parkuji vedle firmy a jako podnikatel jsem si prvni rok prihrival auto v mrazech i pred cestou domu. Ale nebylo treba, upustil jsem od toho.![]()
![]()
Díky za fotky, fakt se mi to líbí a vážně o tom uvažuju...Hlavně když v zimě mám jet 5km do práce.. to je mor na tyhle motory...discover píše:Diky, Karle, myslim, ze se urcite sejdem. Ted mi to nevychazi, mam neco rozdelaneho a chce to maximalni soustredeni. Brzy se rozhodne a pak bude i cas. To vis, ze ctu jak radite a ..... Taky jsem uz dlouho nic nerozbil![]()
![]()
Tak jsem si přelouskal tvůj odkaz na Normans a zkusím ukecat šéfy, aby mi povolili zástavbu do služební Fábie, páč garáž jak se zdá ještě dlouho mít nebudu a on ten třívál 1,4 TDi v zimě klepe a já klepu s ním ale kosu.discover píše:Jezdim kazdy den spolu s manzelkou minimalne 10km tam a 10km zpet a parkuji v podstate jen v krytem pristresku. Kdyz jsou mrazy, tak nebyt topidel, ani bych auto nezahral na provozni teplotu a uz vlastne vystupuji. Ale po ranu si sedat treba s mokrou hlavou do vymrazeneho auta uz odmitam. Je to nesrovnatelne a nemuzem si to vynachvalit. Pres den pak obvykle nepotrebuji elektrinu, auto je vyhrate i trochou slunicka a clovek je jeste rozpalen z prace. Navic, v praci parkuji vedle firmy a jako podnikatel jsem si prvni rok prihrival auto v mrazech i pred cestou domu. Ale nebylo treba, upustil jsem od toho.![]()
![]()

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Hosi, muzu jen doporucit a to i vct ventilatoru do kabiny. Nejdriv jsem zkusil starou etaviru, ta funguje take, ale pak jsem nasel na netu ten Molpir a z toho jsem si koupil ten vykonnejsi ventilator. Hlavne proto, abych predesel pripadnemu pozaru, protoze ten ma oproti pokojovym topidlum kryte jiskriste, vhodne do auta. Ted lezi pod sedackou a neni ani videt. Rano v -20 se nebojim, ale tesim se sednout do auta. Obcas vozim nekoho i na zadnim sedadle, tak jsem mival koupeny vyhrivaci potah za 200,-. Tim ventilatorem tak rozpalim vnitrek, ze kuze na zadnim sedadle je horka a jak se vzduch v aute toci, tak mam teply i volant.



