Náboje D2
Moderátor: Miky_CZ
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Náboje D2
Potřebuji vyměnit náboj kola - nastal čas, začíná v něm chroupat a křupat - a na Litepu jsou tři druhy od 2500kč po 13000kč - prý ty levné po půl roce začnou téct, máte s tím kluci někdo zkušenost.... ?
https://www.litep4x4.cz/detail/discover ... cidlem-abs
https://www.litep4x4.cz/detail/discover ... cidlem-abs
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Náboje D2
S tím že tečou ne, ale že tu byla šarže, se kterou nefungovalo ABS ano. Na to ale přijdeš docela rychle. ... po namontování.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Náboje D2
Jo mám zkušenost ty levné náboje nedávej nic nevydrží. Pokud už chroupeš tak už moc nejezdi ať se ti nekousne kolo.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náboje D2
Je to takové chroustnutí v levém rejdu víc, rovně trošku na kruháku po odlehčeni levé strany nic nekřupe. Dělá to už asi 500km stejně, ABS ani Three amígos nesvítí..... prý je lepší dát starší origo než OEM ..... Tak asi nové origo, ale je to zase darda......
Re: Náboje D2
No ještě ošahej jak se moc náboj hřeje jakmile se odpaří všechno mazivo tak je konec. Kup OME kvalitu na originál bych se asi vybodnul jezdím na OME už několik let a pohoda.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Náboje D2
Mně měnili zadní, za ten OEM za 5 litrů a tekl asi po 2 tis. km – reklamace bez problémů a teď už mám najeto asi 12 tis. a v pohodě, takže jsem měl asi špatný kus.
Ty levné údajně tečou i po 500 km.
Ty levné údajně tečou i po 500 km.
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
- pojir
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náboje D2
hrochado: hele, kde ti ho jen tak mimochodem menili? Mne v nejmenovanym servisu v Brne menili naboj taky (za OEM od TIMKENu), stalo to pres 10k a vydrzel cca dva roky a 15 tisic kilometru - tedy akorat dost dlouho, abych to reklamovat nemohl.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náboje D2
Tak jsem to probral s servisákem a fakt ty OEM náboje neradi dávají, půlka jich teče a práci při reklamaci jim nikdo nezaplatí......
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Náboje D2
Začni tím, že zvedneš kolo ze země a zkusíš, jestli má vůli. Pokud ano, tak je to jasné. Pokud ne, tak to může být i něco jiného než ložisko.
A pokud budeš dělat přední ložisko, tak pozor na gufero poloosy, jedno dobu všechny co byly k dispozici měli o 1mm menší vnitřní díru a do 500km se střed utrhl a začal téct olej. Vyražené rozměry byly na všech správné. Měnil jsem to tak 3 krát, než se mi podařilo sehnat správné. Od té doby to gufero raději neměním.
A pokud budeš dělat přední ložisko, tak pozor na gufero poloosy, jedno dobu všechny co byly k dispozici měli o 1mm menší vnitřní díru a do 500km se střed utrhl a začal téct olej. Vyražené rozměry byly na všech správné. Měnil jsem to tak 3 krát, než se mi podařilo sehnat správné. Od té doby to gufero raději neměním.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- fugín
- Příspěvky: 2281
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Náboje D2
Nevím, mám na třech kolech OEM postupně už 4 a půl roku a zatím v pohodě. Že bych měl takové štěstí . ? Teď se mě objevila vůle na posledním ještě neměněném kole tak tam dám zase OME. Jestli vydrží jako první měněný náboj tak nemám co řešit (zatím cca 40tis km bez nutnosti měnit) .
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náboje D2
Díky kluci, jsem domluvený k Jardovi do servisu, tak uvidíme..... dám vědět!
- peppino
- Příspěvky: 745
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Náboje D2
Třeba se blbě zeptám,ale co teče na tom náboji?
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
Re: Náboje D2
Na zadnim olej z diferaku a na prednim pokud je spatne gufero, tak taky olej, tan spis ale tece po cepu jeste pred nabojem.
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Náboje D2
Přímo v náboji je ložisko a to je plné vazelíny. A ta umí vytéct.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- pojir
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náboje D2
A neni to spis tak, ze to vyteceni vazeliny je az nasledek potom, co se vyzvejkaji loziska?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Náboje D2
A nebo co oedjdou gumičky, co v těch ložiscích těsní.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Náboje D2
Tak si dáme trošku lekce strojařiny ne? Poškození náboje obecně dochází ze dvou důvodů. Poškození gufera tím pádem se dostává nepořádek do ložiska a to se zničí tím, že se vyplavuje mazivo a nečistoty se dostanou do ložiskové dráhy. No a druhá možnost je destrukce ložiska překročením plánované doby životnosti s tím, že se začne zahřívat degraduje tuková náplň a následně teplotou zničí gufero. Co nastala dříve to nikdo nezjistí výsledek je, že je náboj K.O.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- pojir
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náboje D2
No prave ta zivotnost - na jakou zivotnost jsou planovana levna cinska loziska co tam daji?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Náboje D2
No tady vstupuje do hry u podmínky ve kterých auto jezdí a přidané zatížení vlivem podložek, disků z jiným ET a velikostí kol nad tovární rozměr. No a najednou si u čínského lowendu dostávám na necelí rok a pár tisíc km.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6506
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Náboje D2
Já teď dělal náboj vzadu, chcal z toho olej z nápravy, ale ložisko vůli nemělo, prostě odešly ty těsnění kolem ložiska. Já to beru metodou "marmeláda" (když dojde v ledničce marmeláda, jdu do špajzu a otevřu další, nepočítám jak dlouho byla v ledničce, ani kdo jí snědl...), takže už to ani nesleduju, dojíždím ložiska, co tu mám. Výhoda je, že tim že už jsem všechny dělal, tak to jde fakt dobře (žádné patnáct let zažrané šrouby).
Na tohle jsem přišel tak, že jdu dělat brzdy a koukám, že je disk zevnitř plnej srajdy, bylo jí tolik a tak řídké, že to muselo být z nápravy, tak jsem tam dal rovnou jinej náboj, oproti výměně kotouče a destiček to bylo tak dvacet minut práce navíc...
jeden sundanej náboj vozím pořád sebou a ostatní už nechávám při vrakování na poloosách, že je ani nepovoluju na středu. Takže jsem to vytáhnul i s poloosou a píchnul tam jinej, kterej už jsem předtím nechal na jeho poloose, je to méně univerzální, než ty náboje sundavat (každá poloosa je jiná), ale mám toho nahamouněno tolik, že když to měním doma, tak i s polosama a na cestách teda bez.
Na tohle jsem přišel tak, že jdu dělat brzdy a koukám, že je disk zevnitř plnej srajdy, bylo jí tolik a tak řídké, že to muselo být z nápravy, tak jsem tam dal rovnou jinej náboj, oproti výměně kotouče a destiček to bylo tak dvacet minut práce navíc...
jeden sundanej náboj vozím pořád sebou a ostatní už nechávám při vrakování na poloosách, že je ani nepovoluju na středu. Takže jsem to vytáhnul i s poloosou a píchnul tam jinej, kterej už jsem předtím nechal na jeho poloose, je to méně univerzální, než ty náboje sundavat (každá poloosa je jiná), ale mám toho nahamouněno tolik, že když to měním doma, tak i s polosama a na cestách teda bez.