Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
Jose
#1
Příspěvek
od Jose » 21 říj 2008 22:58
Jako nový především všechny zdravím.Pročítám tyto stránky už čtyři měsíce co mám RR 2,5DSE a musím přiznat že mně to auto pomalu dostává na kolena.Po předchozím nekonečném otravování Eliota bych chtěl zde přitomné požádat o radu.Auto se zvedá ovládáním v pohodě,prázdný systém nafouká za 12 min,měchy nové,vymazané chyby nakalibrované,kompresor tlačí a drží 16 bar,netěsnosti hadiček u měchů a ventil.bloku odstraněny,vyměněný ventyl-jednou byl pořád zavřený potom zase pořád otevřený to byl ale asi únik na vstupu do měchu.A teď příjde to ALE.Když jedu nebo i když stojím tak auto se zvedá a zase padá .Zapne kompresor tak na 30 s.auto jde nahoru vypne kompresor a jde dolů a pořád dokola,nikdy nejde pod předvolenou výšku.Večer ato odstavím zamknu měchy na dálniční výšku a ráno stojí uplně nahoře že i do nejvyšší polohy musí jít dolů.Po každé když zamknu auto tak cvakají ventyly jak splašeny,zvedne se to samo když je to odstaveny asi tak do dvou hodin.Pokud by někdo věděl co s tím,budu moc vděčný potřeboval bych už konečně řešit jiné problémy typu proč si kolečko ovládání ventilátoru topení dělá co chce a nejde regulovat a taky za tím tahám každý výkend koně a ty jsou v tom vozíku za mnou jak na houpačce.

-
low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4204
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od low » 21 říj 2008 23:24
Toz vitaj. Po vikendovem spartakiadnim cviceni u tatarova rangerovera a jeho mechoveho podvozku na to mam asi jedinej recept: kanystr benzinu. Preji velmi, velmi pevne nervy
-
Tatar
- Příspěvky: 627
- Registrován: 22 dub 2008 00:53
- Bydliště: LITOMĚŘICE
#3
Příspěvek
od Tatar » 22 říj 2008 00:22
low píše:Toz vitaj. Po vikendovem spartakiadnim cviceni u tatarova rangerovera a jeho mechoveho podvozku na to mam asi jedinej recept: kanystr benzinu. Preji velmi, velmi pevne nervy
Tatarova bych prosil s veky, páč sem velkej když sem si ho koupil P38
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743
-
Tatar
- Příspěvky: 627
- Registrován: 22 dub 2008 00:53
- Bydliště: LITOMĚŘICE
#4
Příspěvek
od Tatar » 22 říj 2008 00:24
Tatar píše:low píše:Toz vitaj. Po vikendovem spartakiadnim cviceni u tatarova rangerovera a jeho mechoveho podvozku na to mam asi jedinej recept: kanystr benzinu. Preji velmi, velmi pevne nervy
Tatarova bych prosil s veky, páč sem velkej když sem si ho koupil P38
jo samozdřejmě vekej kokot ale zase je sranda

SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743
-
eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od eliott » 22 říj 2008 08:54
Asi mu hrabe. Pokud jsou v pořádku čidla výšky, tak pak bych zkoušel řídící jednotky, jsou dvě, jedna i kompresoru a jedna pod řidičem...
-
MartinMM
- Příspěvky: 220
- Registrován: 05 led 2007 19:33
-
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od MartinMM » 22 říj 2008 09:23
Jose píše:Jako nový především všechny zdravím.Pročítám tyto stránky už čtyři měsíce co mám RR 2,5DSE a musím přiznat že mně to auto pomalu dostává na kolena.Po předchozím nekonečném otravování Eliota bych chtěl zde přitomné požádat o radu.Auto se zvedá ovládáním v pohodě,prázdný systém nafouká za 12 min,měchy nové,vymazané chyby nakalibrované,kompresor tlačí a drží 16 bar,netěsnosti hadiček u měchů a ventil.bloku odstraněny,vyměněný ventyl-jednou byl pořád zavřený potom zase pořád otevřený to byl ale asi únik na vstupu do měchu.A teď příjde to ALE.Když jedu nebo i když stojím tak auto se zvedá a zase padá .Zapne kompresor tak na 30 s.auto jde nahoru vypne kompresor a jde dolů a pořád dokola,nikdy nejde pod předvolenou výšku.Večer ato odstavím zamknu měchy na dálniční výšku a ráno stojí uplně nahoře že i do nejvyšší polohy musí jít dolů.Po každé když zamknu auto tak cvakají ventyly jak splašeny,zvedne se to samo když je to odstaveny asi tak do dvou hodin.Pokud by někdo věděl co s tím,budu moc vděčný potřeboval bych už konečně řešit jiné problémy typu proč si kolečko ovládání ventilátoru topení dělá co chce a nejde regulovat a taky za tím tahám každý výkend koně a ty jsou v tom vozíku za mnou jak na houpačce.

Ja vymenil snad vse co slo a nakonec to byl spatny snimac tlaku - coz ti ale nikdo nedokaze presne rict. Pises ze 12 minut trva nafoukani?? to me delalo taky , jelikoz byl spatny snimac a nedrzel tlak v okruhu a auto jak pises se nekdy zvedalo a padalo uplne samo. Kdyz k autaku prijdes nesmis cekat na nafoukani - auto se musi zvedat ihned kdyz je tam tlak kdyz neni a mas vse tesne tak ho ventilovy blok odfouknul jelikoz nevi kolik ma drzet. Pujc si od nekoho celej ventilovej blok, prehozeni trva necelou hodku a budes vedet na cem ses ja to tak udelal a mam od te doby naprostej kli. Upozornuji pocitac ti nepovi ze je ventyll spatnej a v Amt me trvdili ze je bezne ze se musi cekat deset minut nez se auto nafoukne , coz je uplna hovadina.

-
Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od Mešky » 22 říj 2008 10:44
Řešil jsem něco podobnýho, kompresor si dělal co chtěl, auto když stálo na křižovatce, tak se houpalo nahoru a dolu. Novej snímač to odstranil. Mám tady ještě dva nový.
-
Jose
#8
Příspěvek
od Jose » 23 říj 2008 15:39
Pod řidičem to vím ale kde u kompresoru?Tam je jenom ventil.blok ne?
-
low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4204
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od low » 23 říj 2008 15:47
no a na boku toho ventilbloku je stribrna krabicka kam vedou ty cerny dratky od ventilovych rele. jakoby pod kompresorem
-
eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od eliott » 23 říj 2008 18:16
low píše:no a na boku toho ventilbloku je stribrna krabicka kam vedou ty cerny dratky od ventilovych rele. jakoby pod kompresorem
černá krabička...
-
Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29 čer 2007 19:53
- Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
-
Kontaktovat uživatele:
#11
Příspěvek
od Mirek 1234.cz » 24 říj 2008 07:52
Jose píše: a taky za tím tahám každý výkend koně a ty jsou v tom vozíku za mnou jak na houpačce.

Celý ventilový blok i s jednotkou bych vyhodil do... Namontovat jinou z funkčního vozu. Někdy je rázné řešení nejjistější - u P38 velmi často nutné a potřebné

-
eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od eliott » 24 říj 2008 17:49
No pozor, mate mně ta reakce na otevření dveří, jen aby to nesouviselo i s BeCM...
-
Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29 čer 2007 19:53
- Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
-
Kontaktovat uživatele:
#14
Příspěvek
od Mirek 1234.cz » 24 říj 2008 19:39
Ta naše plně funkční sada i s jednotkou se dnes prodala
