Necitlivý plynový pedál
Necitlivý plynový pedál
Ahoj Defikaři,
Omlouvám se, jestli duplikuji nějaké téma, ale stejný problém jsem nenašel.
Mám problem s defikem, rv.2000, TD5. Plynový pedál je dost necitlivý. Když chci dat meziplyn, odezva je až cca po jedné vteřině. Jiného defíka jsem neřídil, je to normální?
Taky se mi stává, že když se chci rozjet do kopce, bez nákladu, tak s tím mám velky problém bez redukce.
Jednou se mi stalo, že byl větší kopec, na rovince jsem se na jedničku rozjel(bez redukce) a v kopci mi to začalo prostě ztrácet výkon. Přidával jsem plyn a bez reakce, až auto zastavilo. V kopci když mi auto začne zpomalovat, tak přidávám plyn a auto na to vůbec nereaguje.
Byl jsem v autorizovaném servisu v Ostravě. Vyměnili váhu vzduchu, kabelový svazek ke vstřikům - nebyl origo a tekl tam olej. Zaplatili jsme dardu a připadá mi to stejné, možná i horší.
Nesetkali jste se s tím?
Děkuji za reakce.
Omlouvám se, jestli duplikuji nějaké téma, ale stejný problém jsem nenašel.
Mám problem s defikem, rv.2000, TD5. Plynový pedál je dost necitlivý. Když chci dat meziplyn, odezva je až cca po jedné vteřině. Jiného defíka jsem neřídil, je to normální?
Taky se mi stává, že když se chci rozjet do kopce, bez nákladu, tak s tím mám velky problém bez redukce.
Jednou se mi stalo, že byl větší kopec, na rovince jsem se na jedničku rozjel(bez redukce) a v kopci mi to začalo prostě ztrácet výkon. Přidával jsem plyn a bez reakce, až auto zastavilo. V kopci když mi auto začne zpomalovat, tak přidávám plyn a auto na to vůbec nereaguje.
Byl jsem v autorizovaném servisu v Ostravě. Vyměnili váhu vzduchu, kabelový svazek ke vstřikům - nebyl origo a tekl tam olej. Zaplatili jsme dardu a připadá mi to stejné, možná i horší.
Nesetkali jste se s tím?
Děkuji za reakce.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6515
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Necitlivý plynový pedál
Začal bych tím, že bych si do toho servisu došel zpět pro své peníze a pak bych začal hledat někoho, kde tomu (aspoń trochu) rozumí.
Třeba kokešek je u tebe, jestli mužeš do ostravy, mužeš i k němu. Podle mne to bude buď ucpaná cesta vzduchu (pomrtvené hadice ke cooleru) nebo problém s tlakem a množstvím paliva (čerpadlo v nádrži). To co popisuješ normální rozhodně není.
Třeba kokešek je u tebe, jestli mužeš do ostravy, mužeš i k němu. Podle mne to bude buď ucpaná cesta vzduchu (pomrtvené hadice ke cooleru) nebo problém s tlakem a množstvím paliva (čerpadlo v nádrži). To co popisuješ normální rozhodně není.
-
- Příspěvky: 15151
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Necitlivý plynový pedál
Jak píše Hanys, tohle není normální. A ten olej jako takový ničemu moc nevadí.
Odkud jsi? Ideální by bylo, aby se tvým autem projel někdo jiný a ty aby jsi se projel jiným Defenderem. Druhá věc - TD5ka standardně nemá otáčkoměr a je docela hlučná, takže dost lidí jsem viděl jezdit okolo 1500 otáček motoru, to je v terénu málo. Stačilo se ale před kopcem trošku víc rozjet a bylo po problému.
Odkud jsi? Ideální by bylo, aby se tvým autem projel někdo jiný a ty aby jsi se projel jiným Defenderem. Druhá věc - TD5ka standardně nemá otáčkoměr a je docela hlučná, takže dost lidí jsem viděl jezdit okolo 1500 otáček motoru, to je v terénu málo. Stačilo se ale před kopcem trošku víc rozjet a bylo po problému.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Necitlivý plynový pedál
Jsem z Ostravy. Byl bych rád kdyby se na to kouknul někdo, kdo tomu rozumí, protože jak říká Hanys_a_Kaca, v autorizovaném servisu v Ostravě nemají šajn. Každopádně nikoho v okolí neznám. Třeba "kokešeka" taky neznám, dáte mi prosím kontakt? nebo neznáte někoho kdo v okolí má nějaké zkušenosti s defikamaMadTom píše: 12 lis 2019 11:26 Jak píše Hanys, tohle není normální. A ten olej jako takový ničemu moc nevadí.
Odkud jsi? Ideální by bylo, aby se tvým autem projel někdo jiný a ty aby jsi se projel jiným Defenderem. Druhá věc - TD5ka standardně nemá otáčkoměr a je docela hlučná, takže dost lidí jsem viděl jezdit okolo 1500 otáček motoru, to je v terénu málo. Stačilo se ale před kopcem trošku víc rozjet a bylo po problému.
-
- Příspěvky: 15151
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Necitlivý plynový pedál
Kokešek je tady na fóru, pokud nikoho nenajdeš, tak 27. 11. jedu pracovně do Ostravy a mohu vzít diagnostiku sebou. Budu někde u hlavního nádraží.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Necitlivý plynový pedál
Ahoj, tak jsem v kontaktu s kokeškem. Mockrát ale děkuji za ochotuMadTom píše: 12 lis 2019 12:39 Kokešek je tady na fóru, pokud nikoho nenajdeš, tak 27. 11. jedu pracovně do Ostravy a mohu vzít diagnostiku sebou. Budu někde u hlavního nádraží.
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Necitlivý plynový pedál
Já sem z Ostravská kdybys chtěl vidět jak jede TD5ka upravená u nás (kokeška).
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Re: Necitlivý plynový pedál
super, dikes, když tak se ozvuDex píše: 12 lis 2019 19:55 Já sem z Ostravská kdybys chtěl vidět jak jede TD5ka upravená u nás (kokeška).
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Re: Necitlivý plynový pedál
To jsem zvedavej na vysledek, protoze mne podobny veci dela D4 s SDV6. jenze u Defa asi bude jednodussi na to prijit nez v ty miliarde jednotek a cidel u D4. [emoji849][emoji849][emoji1787]
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7864
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Necitlivý plynový pedál
Hele a ten plynový pedál někdo zkoušel vyměnit?
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Adam P.
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Necitlivý plynový pedál
sem si taky říkal, esli to nebudou třeba jen poťáky. začal bych od těch nejmenších a nejlacinějších věcí...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Necitlivý plynový pedál
Ja by som zacal diagnostikou.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Necitlivý plynový pedál
Jestli máš k dispozici nějaký voltmetr nebo někoho s tímto aparátem, tak můžeš zkusit plynový pedál proměřit. Napětí na obou výstupech pedálu by se mělo měnit plynule cca mezi danými hodnotami. Viz malý návůdek. Bylo by dobré to změřit na obou stranách, tedy i u řídící jednotky pod sedačkou. Ideální by byl samozřejmě nějaký scopemetr se zobrazením signálu, ale to už je jiný příběh...
- Přílohy
-
- Td5 MY1999 plynový pedál.pdf
- Kontrola plynového pedálu Td5
- (499.12 KiB) Staženo 184 x
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Necitlivý plynový pedál
Děkuji všem za rady, plynový pedál jsme vyměnit nezkoušeli, zkuším ho teda přeměřit, to bych zvládnout mohl . Tedka jsem mimo, takže se mu nemůžu věnovat, ale pokud něco zjistím, dám vědět.Tazik1992 píše: 17 lis 2019 16:15 Jestli máš k dispozici nějaký voltmetr nebo někoho s tímto aparátem, tak můžeš zkusit plynový pedál proměřit. Napětí na obou výstupech pedálu by se mělo měnit plynule cca mezi danými hodnotami. Viz malý návůdek. Bylo by dobré to změřit na obou stranách, tedy i u řídící jednotky pod sedačkou. Ideální by byl samozřejmě nějaký scopemetr se zobrazením signálu, ale to už je jiný příběh...
- Kokesek
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Necitlivý plynový pedál
To byla paradni zabava na dva dny. Auto poskladane asi ze trech elektrickych svazku kde kabel na jednom metru dokaze trikrat zmenit barvu. Kable k plynovemu pedalu zhnile na vice mistech. To znamena ze pedal nefungoval vubec nebo jen z casti. Podle toho kolik napeni z 5v vetve se k nemu dostalo. Takze mame dalsi zařez ze špekatych pribehu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Necitlivý plynový pedál
Tak to byl pravý autoelektrikářský hardcore . Ale jste kabrňácí, že jste vydrželi
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Necitlivý plynový pedál
Jeste ze jsem do defa koupil novou elektriku kdyz to vidim...
- Kokesek
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Necitlivý plynový pedál
Tohle uz sem parkrat resil [emoji6]. Ale trochu je problem kdyz cekas onu barvu i na druhe strane a ona porad neprichazi. To auto bude mit za par ler cim dal tim vice problemu. Vymena celeho svazku majitele podle me nemine. Tedka to funguje. Ale je tam dalsich 200pajenych spoju do kterych nikdo nevidi.Tazik1992 píše:Tak to byl pravý autoelektrikářský hardcore . Ale jste kabrňácí, že jste vydrželi
Sent from my iPhone using Tapatalk