Pneumatiky
Moderátor: Acon
- Pist
- Příspěvky: 674
- Registrován: 25 říj 2011 16:37
- tel.: 724754310
- auto: LR disco 2 td5
- Bydliště: Kdyne
Re: Pneumatiky
dekuji dobrej tip. 235/85 se tam vejdou bez jinejch uprav? Mam plus 2" na d1jsem drel o ramena a vzadu rezal roh blatmiku u d2je potreba nejakej zasah?
LR. Disco I 300 TDI - 2"lift, 235/85/16. zahradka , snorchel. LR Disco td5-2"lift zahradka
- pojir
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
Na D2 bude mozna potrebovat prenastavit dorazy rejdu, ale u 235/85r16 spis ani ne. A jeste to chce delsi dorazy naprav, at kola pri uplnem propruzeni nedrou podbehy. Hlavne vzadu pokud mas mechy - abys aspon mohl odjet, kdyz ti rupne mech.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Pist
- Příspěvky: 674
- Registrován: 25 říj 2011 16:37
- tel.: 724754310
- auto: LR disco 2 td5
- Bydliště: Kdyne
Re: Pneumatiky
Mechy ne je to na pruzinach a doraz je prodlouzen. . Tak parada. Dik
LR. Disco I 300 TDI - 2"lift, 235/85/16. zahradka , snorchel. LR Disco td5-2"lift zahradka
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Pneumatiky
Já jsem toho nakonec řešil víc pro zvednutí D2 o 2cm:
podložky pod měchy a prodloužení čidel dozadu, delší pružiny dopředu a k tomu delší tlumiče
podložení příčky rámu, aby se o něj neměl snahu opírat kardan - obrázky třeba tady: http://www.discovery2.co.uk/lift.html
delší brzdové hadičky, posunutí průchodek na kabelech od čidel ABS aby se získalo pár centimetrů navíc
jiné tyčky stablizátorů - z Jeepa, protože ty originál jsem trhal z horního kloubu
zadní kardan s křížem místo hardyspojky
delší dorazy tlumičů, to už tu bylo napsáno.
Nebylo to tak hrozné, jedna přední originál pružina měla ulomenej závit, nebylo to poznat, originál tlumiče už to měly za sebou, brzdové hadičky začaly puchřet.
Opakovaně jsem řešil jenom ty tyčky stabilizátorů, než jsem přešel na provedení kde nahoře je polybush namísto kulového kloubu. Trošku horší je to z výběrem prodloužených tlumičů, lteré budou chvíli fungovat. Zadní kardan bylo stejně drahé řešení, jako dát pořádnou hardyspojku, levná nic nevydržela.
podložky pod měchy a prodloužení čidel dozadu, delší pružiny dopředu a k tomu delší tlumiče
podložení příčky rámu, aby se o něj neměl snahu opírat kardan - obrázky třeba tady: http://www.discovery2.co.uk/lift.html
delší brzdové hadičky, posunutí průchodek na kabelech od čidel ABS aby se získalo pár centimetrů navíc
jiné tyčky stablizátorů - z Jeepa, protože ty originál jsem trhal z horního kloubu
zadní kardan s křížem místo hardyspojky
delší dorazy tlumičů, to už tu bylo napsáno.
Nebylo to tak hrozné, jedna přední originál pružina měla ulomenej závit, nebylo to poznat, originál tlumiče už to měly za sebou, brzdové hadičky začaly puchřet.
Opakovaně jsem řešil jenom ty tyčky stabilizátorů, než jsem přešel na provedení kde nahoře je polybush namísto kulového kloubu. Trošku horší je to z výběrem prodloužených tlumičů, lteré budou chvíli fungovat. Zadní kardan bylo stejně drahé řešení, jako dát pořádnou hardyspojku, levná nic nevydržela.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Pneumatiky
A ještě, když jsem dal kolem 238/8/5/R16, tak i pomalejší převody do diferenciálů, jinak naše těžké auto mělo problém s rozjedem z místa, bez zařazené redukce. Prostě to nebylo ono.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Pist
- Příspěvky: 674
- Registrován: 25 říj 2011 16:37
- tel.: 724754310
- auto: LR disco 2 td5
- Bydliště: Kdyne
Re: Pneumatiky
Kola mi davala d.1bez problemu. D2ma jine prevody?
LR. Disco I 300 TDI - 2"lift, 235/85/16. zahradka , snorchel. LR Disco td5-2"lift zahradka
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Pneumatiky
Nemá. Neříkám že to nejezdilo, ale s plně naloženým autem byly rozjezdy bez redukce neideální. Podotýkám, že mam manuální převodovku, s automatem by to bylo jiné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Pneumatiky
Pri preradení redukcie musíš skoro zastaviť. Používal si to len na rozjazd alebo vyjdenie zo strmého úseku nie?
Defender 110 Tdi 1998
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Pneumatiky
Redukci umím zařadit i vyřadit i za jízdy, to není problém, je sto stejné jako V3Ska. Problém byl jinde - těžké auto, naložené o kus víc, než je záhodno, velká kola a rychlé převody. Takže při rozjezdu z místa na neredukované převody to znamenalo tahat auto přes spojku. Dal jsem převody do diferáků místo standardním 1:3,54 pomalejší 1:3,8, tím se s většími koly celkové zpřevodování vrátilo zhruba na sériový stav, repsektive, ono je to stále o kousek rychlejší. Auto je celkově živější.
Kdybych měl automat, asi bych to neřešil. Navíc když jsem rozebral oba diferáky, tak jsem našel v obou časovanou bombu - v jednom byl uštípnutý zub na satelitu, ve druhém v oleji metalíza a všechny satelity napraskané. Takže kromě pomalejším převodů, jsem dával rovnou i nové středy diferenciálů - s uzávěrkama.
Kdyby auto bylo o 500 kg lehčí, tak je to v pohodě, ale z tím, co na tom autě mám všechno navěšené a naložené, když jedeme ve 4 lidech na výlet, tak to je prostě trošku těžší.
Kdybych měl automat, asi bych to neřešil. Navíc když jsem rozebral oba diferáky, tak jsem našel v obou časovanou bombu - v jednom byl uštípnutý zub na satelitu, ve druhém v oleji metalíza a všechny satelity napraskané. Takže kromě pomalejším převodů, jsem dával rovnou i nové středy diferenciálů - s uzávěrkama.
Kdyby auto bylo o 500 kg lehčí, tak je to v pohodě, ale z tím, co na tom autě mám všechno navěšené a naložené, když jedeme ve 4 lidech na výlet, tak to je prostě trošku těžší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Pneumatiky
Jasné tiež to tak niekedy používam že rozbeh na redukovanej jedna a potom s citom prehodím len malou pákou na normálnu jedna. Ale väčšinou radšej prehodím normalnymi rýchlosťami a vijdem na rovinu kde vyradim redukcie a už idem normálne.
Defender 110 Tdi 1998
Re: Pneumatiky
A jak že to řadíte z pomalé na rychlou po rozjezdu aby to nedostalo kopanec? Mě i když skoro nejedu při zařazení z rychlé na pomalou kopne v převodech jako kráva, a někdy né.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Pneumatiky
Z rýchlej na pomalú treba medziplyn ale radšej zastavím...z pomalej na rýchlu to ide v pohode. Starý Zetor tá vytrenuje, je to dobrá škola na nesynchronizovane radenie
Defender 110 Tdi 1998
Re: Pneumatiky
A jak dám meziplyn když nemám spojku
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Pneumatiky
No nedáš
...jedine skús na malej páke dať neutrál v strede, potom medziplyn a potom zaradiť
...jedine skús na malej páke dať neutrál v strede, potom medziplyn a potom zaradiť
Defender 110 Tdi 1998
- VencaZE
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
Jestli máš automat tak zkus jit přes neutrál na hlavní převodovce. Ale nemám s tím zkušenost.
Přeřazení z redukce na rychlou dělam vždycky tak že si loktem vyřadím malou dvojku, pustím spojku a hned potom rovnou řadím rychlou na přídavce a potom už rychlou jedničku. Při troše cviku to jde krásně a s vlekem nepálím spojku.
Mildo byl rychlejší.
Přeřazení z redukce na rychlou dělam vždycky tak že si loktem vyřadím malou dvojku, pustím spojku a hned potom rovnou řadím rychlou na přídavce a potom už rychlou jedničku. Při troše cviku to jde krásně a s vlekem nepálím spojku.
Mildo byl rychlejší.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Pneumatiky
Takže z malé neutrál -> plyn -> rychlá -> zařadit rychlost?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Pneumatiky
Ja automat nemám, neskúšal som to takto. Teoreticky by to malo tak byť. Potrenuj, ale aby si dačo neurval tak ci ti to stojí za ten tréning ...a medziplyn sa dáva pri preradení z rýchlejšej na pomalsu. Naopak treba počkať kým padnú otáčky a behne tam sama.
Defender 110 Tdi 1998
- VencaZE
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
U automatu se žádným meziplynem nezabývej. Nedovedu si představit k čemu by to bylo .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Pneumatiky
ja tam ziaden plyn neriesim...
aby to spravne zaskocilo staci ze sa este trochu hybe auto...
aby to spravne zaskocilo staci ze sa este trochu hybe auto...
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Pneumatiky
To je správně, pokud jedeš skoro krokem, tak to stačí. S meziplynem ředím pokud jedu okolo 20km/h nebo rychleji, tam už to chce trošku cviku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo