Benzín je řadová 6tkaMOPADŽI píše: ↑11 zář 2020 07:57 Prodej ani pořádně nezačal a už je z výroby stažen 2,0 diesel ve všech výkonových variantách a to je dobře. Tento motor v tom autě vůbec neměl být !
Nahrazuje ho V6 3,0 diesel a jeho variace s hybridním pohonem. Benzín V6 zůstává. Já to vnímám na dnešní přetechnizovanou dobu jako pozitivní.
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
https://cs-cz.facebook.com/Terenwizja/
Je tam vyjádření proč bylo video odstraněno a že bude nový test zřejmě Def vs jeep....
Je tam vyjádření proč bylo video odstraněno a že bude nový test zřejmě Def vs jeep....
Land Cruiser 120 D4D
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Promiň ale s tímhle nemůžu souhlasit. Netroufám si hodnotit tvoje řidičské dovednosti, ale tohle cos napsal, se mi jeví fakt jako argument někoho, kdo před do očí bijícími fakty zavírá oči, aby si ho mohl pochválit a následně koupit. Chápu, mě se taky líbil....jareku píše: ↑10 zář 2020 20:54 No mně nějak stále není jasné, proč v prakticky všech zde uvedených testech na Defovi nevymění silniční pneumatiky za nějaké AT či MT. Ta Jimny měla evidentně AT... já když dám na starého Defa silniční pneu, tak se zastavím na mokré trávě... u D3 je to podobné - na silničních pneu dá hodně ale do terénu, jako ve videu bych se s nimi v životě nepustil...
Se starým defíkem/serií mám leccos naskákaný a i když jsem z nějakýho důvodu neměl MT nebo AT, tak to auto (pokud není přetížený tunou hovadin) se na mokrý trávě, sněhu nebo v bahně nikdy nezastavilo. Projelo to zcela bez problémů i docela kamenitej terén a pokud s tím prostě umí řidič zacházet, používat lehký přibrždění, podhustit gumy, do terénu vjíždět u defa se zavřenou špérou/u Series s přiřazeným předkem a správně dávkovat plyn, to auto se nemusí zastavit ani v podobně vypadajícím kopci. I když tohle byl fakt extrém...a o to v testu právě šlo.
Rumunsko jsem několikrát s rodinou projel mimo Defíka i s D4 na obyčejných M+S silničních gumách a nikdy jsem neměl problém. A to je myslím díky elektronice auto srovnatelný s tím novým defem, protože právě u něj používám obě špéry a celou tu elektroniku T-Response. Samozřejmě by mě taky zajímalo, jak by se to chovalo s MT, ale fakt, že to buď nejelo, nebo to zase vůbec nebrzdilo, nemá s gumama nic společnýho. To je prostě chyba systému, kterej by měli předělat..
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
bohužel, ale nejde než souhlasit s cyrilem. je to jak říká. o gumách to v těchto dvou testech rozhodně nebylo. tam i kdyby měl T3 nebo podobné, by dopadl stejně. a taky jak píše cyril – dlouho jsem na defu jezdil obyč. silniční zimáky a i tak jsem v terénu projel hodně. samo, že když jsem pak obul MT, tak tam, kde jsem se zimákama obvykle končil, tak tam jsem s MT jel s prstem v nose dál. ale aby ti auto v takové situaci přestalo brzdit je fakt o držku!!! podobné terény mám z chaty naježděné dost a přesně vím, že s těma silničníma zimákama bych se svojim defem skončil přesně tam, kde ten nový. ale s tím rozdílem, že bych si zabrzdil, počkal metr dva až se při skluzu dozadu pod koly nahrnou hromádky, které mě zastaví a v klidu bych pak na redukovanou zpátečku bezpečně sjel pomalu dolů. nebo bych to kontrolovaně doklouzal dolů pomocí přidávání a ubírání plynu, prostě jakkoliv. ale cíleně, záměrně, bez nějakého "nemilého" překvapení a stresové situace. ale tohle...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ta chyba je jasna....o tom neni rec...mam pocit, ze bych se asi posrundil v tom aute sedet a je to silenost rekl bych o zivot...
Nicmene musim tedy za sebe rict, ze rozdil v tom, co vyjede a taky teda ubrzdi D 3/4 na AT/MT/ zimacich/ letnacich je obrovskej. A myslim tedy fakt obrovskej. Coz je ale rekl bych zcela pochopitelny a myslim, ze nema cenu to zpochybnovat...
...a s ohledem na to, kam se ta nova krabice vyskrabala na tech slupkach, si troufam tvrdit, ze by na MT gumach vyjel nahoru, aniz by se zadejchal.
Coz ovsem nemeni nic na tom, ze to ma malej kufr, je to predrazeny a ta elektronika v tom je strasak jako prase a proste se mi to nelibi. a lip nez Adam se to napsat neda...
Nicmene musim tedy za sebe rict, ze rozdil v tom, co vyjede a taky teda ubrzdi D 3/4 na AT/MT/ zimacich/ letnacich je obrovskej. A myslim tedy fakt obrovskej. Coz je ale rekl bych zcela pochopitelny a myslim, ze nema cenu to zpochybnovat...
...a s ohledem na to, kam se ta nova krabice vyskrabala na tech slupkach, si troufam tvrdit, ze by na MT gumach vyjel nahoru, aniz by se zadejchal.
Coz ovsem nemeni nic na tom, ze to ma malej kufr, je to predrazeny a ta elektronika v tom je strasak jako prase a proste se mi to nelibi. a lip nez Adam se to napsat neda...
Naposledy upravil(a) Badus dne 11 zář 2020 10:13, celkem upraveno 1 x.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ty asi nemas ABS.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
naštěstí ne-e měl jsem fakt štěstí, protože na to, že je moje TD5 z roku 2003 je v ní jediná "elektronika" vlastně jen ta ŘJ. ze začátku jsem absence ABS a TCS litoval, ale jak se člověk postupem času začal seznamovat s terénem, tak jsem záhy pochopil...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- jareku
- Příspěvky: 1766
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
V mém příspěvku není žádná zmínka a tom, co se stalo po zastavení ve svahu - chybě auta. Nijak to neobhajuji. Já jen upozorňuji na to, že pokud chci srovnávat, musí být shodné podmínky. Pokud testují auto v terénu, tak by měly auta mít stejné pneumatiky. Tehdy se ukáže, jak funguje pohon 4x4 jakékoliv konstrukce.cyril píše: ↑11 zář 2020 09:38Promiň ale s tímhle nemůžu souhlasit. Netroufám si hodnotit tvoje řidičské dovednosti, ale tohle cos napsal, se mi jeví fakt jako argument někoho, kdo před do očí bijícími fakty zavírá oči, aby si ho mohl pochválit a následně koupit. Chápu, mě se taky líbil....jareku píše: ↑10 zář 2020 20:54 No mně nějak stále není jasné, proč v prakticky všech zde uvedených testech na Defovi nevymění silniční pneumatiky za nějaké AT či MT. Ta Jimny měla evidentně AT... já když dám na starého Defa silniční pneu, tak se zastavím na mokré trávě... u D3 je to podobné - na silničních pneu dá hodně ale do terénu, jako ve videu bych se s nimi v životě nepustil...
Se starým defíkem/serií mám leccos naskákaný a i když jsem z nějakýho důvodu neměl MT nebo AT, tak to auto (pokud není přetížený tunou hovadin) se na mokrý trávě, sněhu nebo v bahně nikdy nezastavilo. Projelo to zcela bez problémů i docela kamenitej terén a pokud s tím prostě umí řidič zacházet, používat lehký přibrždění, podhustit gumy, do terénu vjíždět u defa se zavřenou špérou/u Series s přiřazeným předkem a správně dávkovat plyn, to auto se nemusí zastavit ani v podobně vypadajícím kopci. I když tohle byl fakt extrém...a o to v testu právě šlo.
Rumunsko jsem několikrát s rodinou projel mimo Defíka i s D4 na obyčejných M+S silničních gumách a nikdy jsem neměl problém. A to je myslím díky elektronice auto srovnatelný s tím novým defem, protože právě u něj používám obě špéry a celou tu elektroniku T-Response. Samozřejmě by mě taky zajímalo, jak by se to chovalo s MT, ale fakt, že to buď nejelo, nebo to zase vůbec nebrzdilo, nemá s gumama nic společnýho. To je prostě chyba systému, kterej by měli předělat..
Zde si ke srovnání evidentně vzali druhé auto a to mně vadí. Je jedno jestli testují auto A nebo B nebo C... testují-li konkrétní auto tak buď samostatně a klidně do extrému ať se projeví vše dobré i špatné. Pokud se v testu objeví druhé auto, tak na stejných pneu....
Live long and prosper.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
za mě naprostej souhlas, zatím jsem ve všech testech co jsou dostupný s novým Defíkem neviděl rovný podmínky - zatím z 95% neměl Def i druhej dif, sem tam má AT z výroby (All Terrain Adventure) a jde proti buď upravenej autům, nebo jako například u G proti třem difům a tam si zase nevedel tak špatně si myslímjareku píše: ↑11 zář 2020 11:42
V mém příspěvku není žádná zmínka a tom, co se stalo po zastavení ve svahu - chybě auta. Nijak to neobhajuji. Já jen upozorňuji na to, že pokud chci srovnávat, musí být shodné podmínky. Pokud testují auto v terénu, tak by měly auta mít stejné pneumatiky. Tehdy se ukáže, jak funguje pohon 4x4 jakékoliv konstrukce.
Zde si ke srovnání evidentně vzali druhé auto a to mně vadí. Je jedno jestli testují auto A nebo B nebo C... testují-li konkrétní auto tak buď samostatně a klidně do extrému ať se projeví vše dobré i špatné. Pokud se v testu objeví druhé auto, tak na stejných pneu....
jinak celkem dobrej test, kde je kromě ježdění i porovnání praktičnosti s G a Wranglerem je tady:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
auto je to pěkný , prošpikovaný moderní technikou , ale stala se velká marketingová chybička, která tohle auto potopí a to ,že zvolili pro tohle vozidlo zcela nevhodný název .
nic nového pod sluncem : taková "drobnost" dokáže zlikvidovat i dobrý projekt
nic nového pod sluncem : taková "drobnost" dokáže zlikvidovat i dobrý projekt
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak teď jsi pobavil, ano kdyby se auto jmenovalo Bukvice nebo Migrant tak věřím, že místní hardcore provozovatele dokonale vytočí,ale tady Defender nedojede na jméno Defender. Pokud na něco dojede tak na cenu nebo nekvalitu sebe samého stejně jako dojela první generace.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
A aj to mozno len do 2021 ked zacne platit ten novy nezmysel od EU (data o realnej spotrebe posielane politbyru).
Lebo pochybujem ze hybridy budu mat v realnej prevadzke (bez neustaleho dobijania) spotrebu ako na papieri.
EU limity casom splnia len konske povozy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
to automatický couvání s tím vlekem se mi docela líbí,
ale kdo bude viníkem ? pro pojištovnu i policajty , když to v dusledku poruchy selže a bude karambol, kdo tedy dostane vlastně pokutu atd. ?
ale kdo bude viníkem ? pro pojištovnu i policajty , když to v dusledku poruchy selže a bude karambol, kdo tedy dostane vlastně pokutu atd. ?
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak znáš zákony ne? Ty jsou napsané jednoznačně a tvoje dotazy jsou zcela zbytečné.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Jasná věc.Rennie píše: ↑11 zář 2020 08:50Benzín je řadová 6tkaMOPADŽI píše: ↑11 zář 2020 07:57 Prodej ani pořádně nezačal a už je z výroby stažen 2,0 diesel ve všech výkonových variantách a to je dobře. Tento motor v tom autě vůbec neměl být !
Nahrazuje ho V6 3,0 diesel a jeho variace s hybridním pohonem. Benzín V6 zůstává. Já to vnímám na dnešní přetechnizovanou dobu jako pozitivní.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Podzimní trailer na 007 s novým záběrem Defa v lese:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
A proto se k soudu chodí pro rozsudek, nikoliv pro spravedlnost
Land Cruiser 120 D4D
- Lenon
- Příspěvky: 304
- Registrován: 29 pro 2016 19:36
- tel.: 774334911
- auto: Free2 td4 aut.
- Bydliště: Z Hradišťááá
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Sorry, ale tohle je totál fotošop..