TD5 regulator tlaku paliva
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Mělo by se to těsnění,ještě Podmáznout pro zichr???
Mám tady Victora což je zatím to nej co jsem mohl testnout. Nebo se to nedoporučuje z hlediska vyzkoušené aplikace?
A co vlastně způsobuje autu špatný regulator? Auto se klepe? Chcípá? Mě to jede úplně normálně, jen jsem asi eko pohroma. Ale počítám, že to za jízdy není tak hrozné když si motor bere naftu.
Mám tady Victora což je zatím to nej co jsem mohl testnout. Nebo se to nedoporučuje z hlediska vyzkoušené aplikace?
A co vlastně způsobuje autu špatný regulator? Auto se klepe? Chcípá? Mě to jede úplně normálně, jen jsem asi eko pohroma. Ale počítám, že to za jízdy není tak hrozné když si motor bere naftu.
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Originál těsnění těsnilo i bez tmelu.
Když je v regulátoru jenom malá dírka, tak pouze ukapává neekologicky nafta, pěkně přímo na startér. Když je větší, tak se to umí zavzdušnit. Kdýž to praskne pořádně, tak té nafty umí valit z motoru docela dost.
Když je v regulátoru jenom malá dírka, tak pouze ukapává neekologicky nafta, pěkně přímo na startér. Když je větší, tak se to umí zavzdušnit. Kdýž to praskne pořádně, tak té nafty umí valit z motoru docela dost.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6506
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: TD5 regulator tlaku paliva
no regulátor je "za" motorem a drží tlak paliva "před sebou", tedy v motoru. Pokud protejká uvnitř nebo ven, tak je šance, že v motoru bude menší tlak, pokud se nějak přicpe, tak, by tam mohl být tlak větší a pokud zabrání půtoku, tak by se nafta mohla přehřát.
Mě to chcalo tak, že jsem se nakonec rozhodl celej regulátor vynechat. Kupodivu jeho polovina slouží pro vstup do motoru, to jsem zanechal. Větev, na který funguje samotnej regulátor je u 15p ta, která přichází podél motoru jakoby zepředu a pak jde samotným regulátorem do chladiče nafty. Vzhledem k tomu že td5 je schopná jet v podstatě i bez čerpadla paliva, dokud se nezavzdušní, tak jsem usoudil, že i skoro žádnej tlak je dostatečný, resp.: spíš než nějakej tlak je prostě potřeba zabezpečit "přítomnost" nafty na vstřikovačích, aby měly kde brát. Zabezpečit přítomnost nafty inženýr udělá tak, že zajistí nějaký její tlak, ale hodnota není až tak důležitá, pokud je nafta přítomná.
Takže jsem usoudil, že tu trubku z motoru (co jde u 15p zepředu - u 10p by to tak snadno nešlo) napojim rovnou na chladič nafty - koupil jsem kus palivové hadičky na benzince. Pokud bych měl podezření, že auto nemá dost tlaku, tak bych mohl tu hadičku třeba i skřípnout něčím, ale byl jsem celkem bez obav. Ona má celá ta trasa přes chladič zpět do nádrže taky nějakou "tlakovou ztrátu", takže v motoru pořád nějakej tlak bude, který je potřeba na tu cestu zpět, pokud čerpadlo tlačí. Fungovalo to bez sebemenšího projevu, chytalo to na brnk, i na plnou zátěž bez problému. Dojel jsem tak ze švédska a i v čr jsem tak docela dlouho jezdil, kdyby mi u řadicí páky neležel ten regulátor, jako připomínka, že to mám dořešit...
Mě to chcalo tak, že jsem se nakonec rozhodl celej regulátor vynechat. Kupodivu jeho polovina slouží pro vstup do motoru, to jsem zanechal. Větev, na který funguje samotnej regulátor je u 15p ta, která přichází podél motoru jakoby zepředu a pak jde samotným regulátorem do chladiče nafty. Vzhledem k tomu že td5 je schopná jet v podstatě i bez čerpadla paliva, dokud se nezavzdušní, tak jsem usoudil, že i skoro žádnej tlak je dostatečný, resp.: spíš než nějakej tlak je prostě potřeba zabezpečit "přítomnost" nafty na vstřikovačích, aby měly kde brát. Zabezpečit přítomnost nafty inženýr udělá tak, že zajistí nějaký její tlak, ale hodnota není až tak důležitá, pokud je nafta přítomná.
Takže jsem usoudil, že tu trubku z motoru (co jde u 15p zepředu - u 10p by to tak snadno nešlo) napojim rovnou na chladič nafty - koupil jsem kus palivové hadičky na benzince. Pokud bych měl podezření, že auto nemá dost tlaku, tak bych mohl tu hadičku třeba i skřípnout něčím, ale byl jsem celkem bez obav. Ona má celá ta trasa přes chladič zpět do nádrže taky nějakou "tlakovou ztrátu", takže v motoru pořád nějakej tlak bude, který je potřeba na tu cestu zpět, pokud čerpadlo tlačí. Fungovalo to bez sebemenšího projevu, chytalo to na brnk, i na plnou zátěž bez problému. Dojel jsem tak ze švédska a i v čr jsem tak docela dlouho jezdil, kdyby mi u řadicí páky neležel ten regulátor, jako připomínka, že to mám dořešit...
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Me spatny regulator delal to, ze po zahrati motor bezel tak 15 minut a chcipl, musel jsem pak dalsich 15 minut cekat az to trochu schladne a slo znovu nastartovat. Ale co bylo spatne po tom jsem uz nepatral.
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Já už mám vše potřebné na výměnu. Koupil jsem origo i O-kroužky. Tady nikde, ani ve speciálce nemají ten potřebný rozměr.
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Tyyyy woleeeee tak teďka chčije ta vrchní spojovací hadice nahoře.Chčije to v obou nalisovaných spojích.
To mě už fakt poser.
Dá se koupit sólo?
To mě už fakt poser.
Dá se koupit sólo?
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Klasika, při těch letech jak na ni sáhneš začne téct. Koupit se asi dá, ale my to necháváme spravit, normálně ti to v každém obchodě kde prodávají hadice a dělají lisované spoje vymění a znova nalisujou.MFENCE píše:Tyyyy woleeeee tak teďka chčije ta vrchní spojovací hadice nahoře.Chčije to v obou nalisovaných spojích.
To mě už fakt poser.
Dá se koupit sólo?
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Jojo uz se v tom hrabu a dam to tady do specialky. Je tady primo na to firma. Ale nasel jsem ji na Ebay. Jediny prodejce, protoze se to solo neprodava. Je to soucast toho regulatoru.Dex píše: ↑07 úno 2020 11:47Klasika, při těch letech jak na ni sáhneš začne téct. Koupit se asi dá, ale my to necháváme spravit, normálně ti to v každém obchodě kde prodávají hadice a dělají lisované spoje vymění a znova nalisujou.MFENCE píše:Tyyyy woleeeee tak teďka chčije ta vrchní spojovací hadice nahoře.Chčije to v obou nalisovaných spojích.
To mě už fakt poser.
Dá se koupit sólo?
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6506
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Vy jste hrozný nemehla musíte jemně , to je landrover.
Já když viděl jak je ta trubička vedená, tak jsem se rozhodl že: "ta bude dobrá, tu měnit nechci."
Já když viděl jak je ta trubička vedená, tak jsem se rozhodl že: "ta bude dobrá, tu měnit nechci."
Re: TD5 regulator tlaku paliva
No vono tam procpat ruce prostě nejde.Hanys_a_Kaca píše: ↑07 úno 2020 15:01 Vy jste hrozný nemehla musíte jemně , to je landrover.
Já když viděl jak je ta trubička vedená, tak jsem se rozhodl že: "ta bude dobrá, tu měnit nechci."
A to jsem na to více méně nesahal. Ale cele se to protáčelo v tom spoji. Hadicák říkal že běžná věc tohle.
Ale ty woleeeeeee vyndat tu hadici u vrtule ven,je to nejhorší co jsem kdy dělal na autě.
Tolik kurev a píč,jsem v životě nepoužil. Musel jsem si doslova vyrobit klíč. Ruce odrané do krve.
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Jj klíč jsme taky vyráběli [emoji16], druhá možnost je sundat sání.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Klíč se na to dá koupit, když to člověk čeká předem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Noo tak tohle jsem nečekal
A hezky v obou spojích. Ale zase je tam teďka hadice, co vydrží úplně jiné tlaky a ještě je oplejtaná
A hezky v obou spojích. Ale zase je tam teďka hadice, co vydrží úplně jiné tlaky a ještě je oplejtaná
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Ahoj, píšu s dotazem. Koupil jsem nový regulátor tlaku paliva, protože ten původní tekl ventilkem a po namontování mi neuvěřitelné teče nafta. Moc nevím, co s tím. Zkoušel jsem kontrolovat a měnit těsnění. Je v tom nějaký fígl, když se tam dává nový?? Jedná se o Discovery 2 2002 facelift. Díky Martin
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6506
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: TD5 regulator tlaku paliva
fígl žádný není, musíšzjistit odkud ta nafta teče - no a to určí, co je špatně.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3486
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 regulator tlaku paliva
jsou dva druhy těsnění regulátoru a nejsou zaměnitelné
pod těsněním je ještě na vstupním kanálu "O" kroužek
jinak tam nic záludného není
pod těsněním je ještě na vstupním kanálu "O" kroužek
jinak tam nic záludného není
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Tak to bude nejspíše ono. Z mého pohledu to teče pod těsněním a pod těsněním tam žádný O kroužek nemám. MartinLand Jirka píše: ↑04 říj 2020 18:53 jsou dva druhy těsnění regulátoru a nejsou zaměnitelné
pod těsněním je ještě na vstupním kanálu "O" kroužek
jinak tam nic záludného není
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Věděli byste jaký O kroužek tam je?
Re: TD5 regulator tlaku paliva
... ten O kruzok ERR6761 je zasunuty v hlave motoru a nezvykne vypadnut.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- VencaZE
- Příspěvky: 3589
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 regulator tlaku paliva
Kromě toho musíš při montáži dodržet absolutní čistotu a plochy nesmějí být poškrábané. Těsnění ideálně originál.
V.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD