



Moderátor: Miky_CZ
... Meril jsem to. Asi pred mesicem. Pred Martinovou dilnou - on viBadus píše: 12 srp 2020 11:38 Neco takoveho. Ono by teoreticky nemel byt problem namerit tu vysku tim, ze se to cidlo odpoji. Konektor je lehce dostupnej pod plastem podbehu. To muzem zkusit zmerit. Podle me to spadlo dost pod vysku Onroad jak pise manual. Ale nemyslim si, ze uplne na spalky.
Ale jak rikam - vyzkouset a zmerit - to je prace na 10min. To muzem zkusit [emoji6]
Kazdopadne tahle funkce toho xlifteru je proste dalsi skvela vec. Ono se to zda banalni, ale ja bych se tamodsud opravdu jinak nedostal. Sance to sjet s nizsi vyskou by nebyla realna ani omylem.
Zajimalo by me, jestli to bipassne i jiny "mozny prusery". Ale budu teda radsi, kdyz na ne prijde nekdo jinej [emoji1787][emoji1787]
Tak jo, dneska jsem az na vyjimky vypnul telefon a odolaval pozadavkum zvenci.Badus píše: 12 srp 2020 00:22 Mam takovy maly poznatek k Xlifteru. Mozna to par z Vas vi, mozna ne. Ale je dobry si to uvedomit a samozrejme uz jsem to probral i s Honzou, ze by se toho dalo vyuzit.
Byl jsem ted v Romale a stala se mi takova neprijemna vec. V podstate na nadhernym miste, kde cesta nahoru ani dolu proste nejde normalnim autem sjet se najednou rozblikal Vanocni stromecek a zacal jsem chytat spodkem. Prestal fungovat TR a bohuzel i dofukovani, blbe to brzdilo apod... Auto kleslo uplne dolu, napsalo par chyb a GameOver. Diagnostika psala spoustu komunikacnich chyb a chybu cidla ABS na pravem prednim kole. Rozebrali jsme to a zjistili, ze cidlo je fakt K.O. - probrouseny komplet. No a ted co s tim? Zkusil jsem vycistit, vratit zpet. Nic... bohuzel. Auto uplne dole. Nebyla sance se dostat dolu na silnici...
Najednou koukam, ze Xlifter mam na +15 (jezdil jsem 55+15). Tak jsem zkusil jestli nahodou nebude makat. A ejhle! On Xlifter opravdu auto zvedl. Dal jsem tedy na +75 a seskakal tech x km dolu. Mimochodem nadherna cesta, sutry jak krava...mokro apod... nastesti redukci to neovlivnilo.
Chci se dostat k tomu, ze nebyt Xlifteru, byl jsem v prdeli. Resp proste by nekdo musel dojet dolu, tam vyndat z jine D3/4 cidlo a zase ho nekdo privezt nahoru. Je to podle me naprosto skvely zjisteni dalsi funkce Xlifteru. Uz jsem to trochu komunikoval s Honzou, ze by mi tam jeste par cm nahoru bodlo... takze mozna bude neco jako Recovery mod.
...zkraceno...
To mam zatim porad jen v hlave, je to tam mirne slozitejsi na programovani. Nastesti chyba cidla vysky "jen" zamkne perovani v aktualni poloze, automaticky to neznamena vyfouknuti mechu.Rennie píše: 13 říj 2020 06:15 Honzo a co ten problém v případě špatného čidla výšky to už je vyřešeno?
tak já měl problém už s D4 :-D. Takže určitě případně využiju odborné instalace od DefikaHST píše: 13 říj 2020 14:08 Nejake kroky jsem podniknul, ted je to o zaplaceni TOPIxu, nastudovani schemat a sehnani konektoru - je tam novejsi ECU, tedy jine konektory = jiny propojovaci kabel.
Ne uplne idealni zprava je taky ze montaz bude vyrazne slozitejsi - pro pristup k ECU je potreba sundat komplet bocni panel - pro predstavu asi jako kdyz mas v D3/4 sundat cely plastovy panel na prave strane kufru.
Huraaa, jsem slavnej:))HST píše: 17 lis 2020 22:00 Tento tyden davam na web firmware 1.04 (poslu sem echo).
Je tam zminena funkce ABS recovery
Strihnul jsem k tomu kratke "promo" video
Je v nem i Woblikuv def v Maroku![]()
![]()
![]()
Jojo, LR si to naprogramujou sami a xlifteru nebude potreba (i s tim je potreba pocitat)DjALF píše: 18 lis 2020 09:47 Honzo je to superbaví mě sledovat tohle vlákno jak se Xlifter vyvíjí. Nakonec ho třeba budeš dodávat do nových aut jako volitelnou výbavu - bude v konfigurátoru
![]()