

to je sice pravda ale aj tak teplovzduch bude mat vzdy navrch a upravovat "stareho" defika podla TD4 nema zmysel, navyse ani nema rozvod vzduchu ako nova TD4 a upravy (potrebujes väcsi raiator kurenia a väcsi objem vzduchu dostat do auta tym padom väcsi ventilator) su narocnejsie nez montaz teplovzduchu.mikihran píše: ... pokud tam nenocuješ,tak většinou,máš zaplý motor
mikihran píše:Dano dík,to má smysl cos napsal a je to tím vyřešený.Mopagi k tvým slovům můj dotaz se týkal Topení TD4,nikoli principu nezávislého a tento dotaz jsem tu nikde nenašel.A v nejhorším dá se to mazatA mimochodem nechci bejt rýpar ,ale "ž"angličtina nemá,takže mopagi,ale to jen jako kamarádské rýpnutí,dopředu se za to omlouvám,vím,že tu nejde o gramatiku,ale rady,diskuzi atak.
![]()
Ahoj, máš pravdumikihran píše:Dano dík,to má smysl cos napsal a je to tím vyřešený.Mopagi k tvým slovům můj dotaz se týkal Topení TD4,nikoli principu nezávislého a tento dotaz jsem tu nikde nenašel.A v nejhorším dá se to mazatA mimochodem nechci bejt rýpar ,ale "ž"angličtina nemá,takže mopagi,ale to jen jako kamarádské rýpnutí,dopředu se za to omlouvám,vím,že tu nejde o gramatiku,ale rady,diskuzi atak.
![]()
Já mezi ně nepatřímJenda píše:mikihran píše:Dano dík,to má smysl cos napsal a je to tím vyřešený.Mopagi k tvým slovům můj dotaz se týkal Topení TD4,nikoli principu nezávislého a tento dotaz jsem tu nikde nenašel.A v nejhorším dá se to mazatA mimochodem nechci bejt rýpar ,ale "ž"angličtina nemá,takže mopagi,ale to jen jako kamarádské rýpnutí,dopředu se za to omlouvám,vím,že tu nejde o gramatiku,ale rady,diskuzi atak.
![]()
![]()
Rejpalu je tu dost![]()
Co se tveho datazu tyce,uz ti odpovedel Dano a ja jen dodam,uz jsi si dobre prohledl novou palubku u noveho Td4?Urco jo.Je tam temer vse jinak a to hlavne diky topeni a to vse je navleceno na puvodni palubku(viz sloupek volantu).No a protoze uz nezbylo misto,zrusili predni klapky![]()
Honza