Kubelik píše: ↑21 bře 2021 11:08
Stává se mi, ze se auto po nivelaci dostane do hlášení palubního systému ze je v extended mode a pak nespadne, po exitu z nivelace, do módu +0mm. Pokazde pak musim packou v aute dat polohu standard
Jsou to dve otazky:
1) po exitu z nivelace, do módu +0mm. => Starsi verze firmware po exitu z nivelace nastavily na Xlifteru +0mm. Novejsi verze se vratili na hodnotu liftu, ktere byl pred tim. Uz nemam v hlave ve ktere verzi jsem to delal, bylo to ale asi jeste pred 0.98, tedy hodne davno.
2) Stává se mi, ze se auto po nivelaci dostane do hlášení palubního systému ze je v extended mode
Obcase se to stane a ma to dva duvody - bud se leveluje z velkych uhlu - nad 4.5 stupnu, a nebo neni dobre udelana kalibrace (prevevsim Xlifteru, ale pripadne i auta). Nebo Kombinace velkych uhlu a kalibrace.
Pricina je nasleduijci: Levelling vyuziva maximalni dostupnou drahu kol. Ovsem Xlifter zase bere u uvahu i nejakou bezpecnost a 3cm od dolniho a spodniho limitu prestane do vysky kol zasahovat. Na prechodu tohoto limitu se jakoby vytrati ovlivneni vysku xlifterem a kdyz to trva dlouho, tak to auto intrpretuje jakoze si sedlo na prekazku a hodi extended mode. V jake fyzicke vysce zacina tento 3 centimetrovy limit je dano kalibraci xlifteru - odtud ona potreba mit dobre zkalibrovano.
Reseni to moc nema - proste bud nelevelovat z hodnot naklonu mimo rozsah, nebo proste packou vzdy extended oblokovat (ono to tam ale stejne spadne znova), po vyrovnani co to de vypnout motor a spat. A mit dobre zkalibrovano.
Honza