V poměru 1:100 je to už tak naředěné, že nemá smysl to řešit, tedy pokud benzín skončil jen v nádrži a nešel dál k motoru při pokusu nastartovat.
Alkohol je metla lidstva a má se s ním zamést, ne zametat
V poměru 1:100 je to už tak naředěné, že nemá smysl to řešit, tedy pokud benzín skončil jen v nádrži a nešel dál k motoru při pokusu nastartovat.
No a proč si nekoupíš 3,6TDV8, toto mě připadá jako totální nesmysl když jsou k dispozici kvalitnější motory v tovární zástavbě.vinicpp píše: ↑21 kvě 2021 08:00 Ahojte. Urcite ste to tu niekde preberali. Len nemam talent to najst. Kamos by chcel L322 uz mal dva s 3.0TD BMW..a s GM prevodovkou. Takze sa 2x sklamal.
Zohnal komplet Motor 3.0TD 160KW plus prevodovku ZF 6kvalt. ake sa montovali do X5 facelift. Samozrejme ma mylnú predstavu o tom ze by to mohol namontovat do prveho L322.
Čo všetko nebude pasovat? Držiaky, kardan?, rozvodovka?elektrika?
lebo..."ked sa to da dostat do Patrola? "
Viete mi poslat link ak ste to tu niekde rozoberali? Ste tu spominali bajneho jednorožca (lucasino/kokesek) znamena to ze by to bolo mozne preskladat?
[emoji1303][emoji1303][emoji1303] ja mu to udelam....., to neni problem. Problem bude vysledna cena. Predpokladam ze daleko vice jako hotova tovarni 3,6tdv8.vinicpp píše:Ja mám L322.. s 3.0D od BMW.. s prevodovkou po repase ktorý som dal robiť ja. S autom nemám žiadny problém - ja som spokojný - všetko funguje. ON ale špekuluje. Jemu na dvoch L322 umrela prevodovka. Tak sa mu to znechutilo trochu. 3.6 nechce kvoli 2x egr, 2x turbo atd atd., a myslí si že je to všetko jednoduché prehodiť motor + prevodovku z X5 na L322, lebo si myslí že je to všetko rovnaká technika. Ale podľa mna nie je.