Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Moderátor: stan
Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Tak to ve mě pomalu uzrává a směřuje k radikálnímu řešení problému jménem Discovery 3.
Mám tady jednu původně leštěnku z roku 2008, kterou jsem před 3 lety trošku vytunil a začal ji trápit v terénu. Auto jsem pořídil v roce 2012 u autorizovaného prodejce, mělo najeto 139 tisíc a fungl nový motor (z obecbě známých důvodů) takže jsem si motor zajížděl sám, auto nikdy nejdelo 140, a myslím že jsem ho zajel dobře a problém s klikou se mu vyhne.
Sloužilo jako hlavní rodinný vůz na dovolené + mé denní dojíždění do práce 20 km denně. aktuálně má najeto necelých 290 tis
Co se za ty roky na autě opravilo - oba EGR nové v roce 2014, v roce 2017 repas hydroměniče a nová konzole uložení vysokolakého čerpadla (únavový lom hliníkového odlitku, čerpadlo bez poškození zůstalo původní) to bylo auto půlené, jeden nový vstřik, pak přišly na řadu nové silentbloky zadní nápravy, repas ruční brzdy, výměna brzdového potrubí k zadním kolům,
v roce 2018 kompletní repas vzduchového systému - repas čerpadla, ventilů, zadní ventil nový, vzdušník nový, nový intercooler a hadice od turba i intercooleru
2020 nové zadní ložiska, nové náboje vepředu, nové přední horní zamena, nové všechny silentbloky vepředu, nové čepy vepředu, nové přední měchy a nový aleternátor
2018 - vestavba druhé baterie 60Ah, systém nabíjení Tmax, zahrádla G4 s přední LED rampou a zadnímu LED světly, žebřík na pátých dveří, velká bedna na zahradě, dodělaná zásuvka do kufru, a vepředu místo popelníku panel se spínači a novými zásuvkami 12V, naviják 5,5 tuny escape 4x4 (skrytá montáž na plotně v nárazníku, syntetické lano), odpojovač od baterie ovládán spínačem ze sedladla řidiče, dálkové ovládání i kabelové ovládání, horkovzdušné topení - Planar 2kW skrytá vestavba v levé zadní kapse, celkem šikovné spaní, včetně šuplíků, 32" kola s STT max MTčkama disky jsou 18", minimálně větší půlka vzorku, úprava rámu vepředu aby kola vešla, Xlifter, jedna rezeva s MTčkem na střeše a jedna rezeva se silniční gumou na dojetú pod autem, hliníkový kryt převodovky, hliníkový nájedzák vepředu, a pozinkovný železný kryt zadního difu, dodatečné LED osvětlení v kufru, markýza vějíř 2,5 metru, foxwing na straně spolujezdce , STK provedena v 11/20
od repase předních ramen, měchů, silenblků a nábojů auto najelo 2 tisíce km a od vánoc stojí na zahradě - protože neustále padá do nouzáku - chyba nízký tlak paliva - podle všeho to vypadalo na podávací čerpadlo v nádrži - první výměna nahovno koupil jsem čínskou napodobeninu, druhá výměna za magneti mareli, tlaky v nízkotlaké větvi jsou nyní OK, ale autko nejde, jako další se nabízí vstřiky nebo cokoli na vysokotlaké pumpě - VCV, PCV, či samotná pumpa - a tady se dostávám k jádru pudla - další investice mi osobně už připadjí neekonomické
stav rámu - povrchová koroze, žádné velké strupy nebo oslabení, stav boudy - od zadních dvěří pod kufr koroduje ale půjde ještě v pohodě ošetřit - je to pro někoho kdo si s tím pohraje
když jsem sundával nádrž zjistil jsem že silentblok středního ložiska zadního kardnanu má 1/4 obvodu protrženou gumu tak jsem objednal nový kardan, a v rámci čekání na nové čerpadlo jsem ho nahodil na auto, ale kardan najel jenom 5 km,
Pokud si někdo troufne mi nabídnout opravdu do 20 tis Kč a garantuje dodržení ceny a funkčnost opravy půjdu ještě do toho a snad si s autem ještě rok nebo dva užiju
Jinak to vidím na prodej - jsem ochoten se domluvit jakkoli zhruba bych měl představu takovou:
130 tis - očesané na seriový stav, na silničních zimních gumách se 6 mm vzorku, původní kardan
138 tis - očesané atd ale s novým kardanem
anebo tam nechám cokoli z toho co jsem na auto navěsil a cenu nějak doladíme - co zybde buď využiji, nebo nabídnu na foru, nebo daruji přátelům
Preferuji osobní sektání, vážnému zájemci nadělám fotky a pošlu mailem, ale vzhledem k předchozím zkušenostem s prodejem jiných věcí kdy jsem na přání fotil 150 fotek ze všech stran a nakonec nepřišla ani odpověď jsem velmi zdrženlivý
Mám tady jednu původně leštěnku z roku 2008, kterou jsem před 3 lety trošku vytunil a začal ji trápit v terénu. Auto jsem pořídil v roce 2012 u autorizovaného prodejce, mělo najeto 139 tisíc a fungl nový motor (z obecbě známých důvodů) takže jsem si motor zajížděl sám, auto nikdy nejdelo 140, a myslím že jsem ho zajel dobře a problém s klikou se mu vyhne.
Sloužilo jako hlavní rodinný vůz na dovolené + mé denní dojíždění do práce 20 km denně. aktuálně má najeto necelých 290 tis
Co se za ty roky na autě opravilo - oba EGR nové v roce 2014, v roce 2017 repas hydroměniče a nová konzole uložení vysokolakého čerpadla (únavový lom hliníkového odlitku, čerpadlo bez poškození zůstalo původní) to bylo auto půlené, jeden nový vstřik, pak přišly na řadu nové silentbloky zadní nápravy, repas ruční brzdy, výměna brzdového potrubí k zadním kolům,
v roce 2018 kompletní repas vzduchového systému - repas čerpadla, ventilů, zadní ventil nový, vzdušník nový, nový intercooler a hadice od turba i intercooleru
2020 nové zadní ložiska, nové náboje vepředu, nové přední horní zamena, nové všechny silentbloky vepředu, nové čepy vepředu, nové přední měchy a nový aleternátor
2018 - vestavba druhé baterie 60Ah, systém nabíjení Tmax, zahrádla G4 s přední LED rampou a zadnímu LED světly, žebřík na pátých dveří, velká bedna na zahradě, dodělaná zásuvka do kufru, a vepředu místo popelníku panel se spínači a novými zásuvkami 12V, naviják 5,5 tuny escape 4x4 (skrytá montáž na plotně v nárazníku, syntetické lano), odpojovač od baterie ovládán spínačem ze sedladla řidiče, dálkové ovládání i kabelové ovládání, horkovzdušné topení - Planar 2kW skrytá vestavba v levé zadní kapse, celkem šikovné spaní, včetně šuplíků, 32" kola s STT max MTčkama disky jsou 18", minimálně větší půlka vzorku, úprava rámu vepředu aby kola vešla, Xlifter, jedna rezeva s MTčkem na střeše a jedna rezeva se silniční gumou na dojetú pod autem, hliníkový kryt převodovky, hliníkový nájedzák vepředu, a pozinkovný železný kryt zadního difu, dodatečné LED osvětlení v kufru, markýza vějíř 2,5 metru, foxwing na straně spolujezdce , STK provedena v 11/20
od repase předních ramen, měchů, silenblků a nábojů auto najelo 2 tisíce km a od vánoc stojí na zahradě - protože neustále padá do nouzáku - chyba nízký tlak paliva - podle všeho to vypadalo na podávací čerpadlo v nádrži - první výměna nahovno koupil jsem čínskou napodobeninu, druhá výměna za magneti mareli, tlaky v nízkotlaké větvi jsou nyní OK, ale autko nejde, jako další se nabízí vstřiky nebo cokoli na vysokotlaké pumpě - VCV, PCV, či samotná pumpa - a tady se dostávám k jádru pudla - další investice mi osobně už připadjí neekonomické
stav rámu - povrchová koroze, žádné velké strupy nebo oslabení, stav boudy - od zadních dvěří pod kufr koroduje ale půjde ještě v pohodě ošetřit - je to pro někoho kdo si s tím pohraje
když jsem sundával nádrž zjistil jsem že silentblok středního ložiska zadního kardnanu má 1/4 obvodu protrženou gumu tak jsem objednal nový kardan, a v rámci čekání na nové čerpadlo jsem ho nahodil na auto, ale kardan najel jenom 5 km,
Pokud si někdo troufne mi nabídnout opravdu do 20 tis Kč a garantuje dodržení ceny a funkčnost opravy půjdu ještě do toho a snad si s autem ještě rok nebo dva užiju
Jinak to vidím na prodej - jsem ochoten se domluvit jakkoli zhruba bych měl představu takovou:
130 tis - očesané na seriový stav, na silničních zimních gumách se 6 mm vzorku, původní kardan
138 tis - očesané atd ale s novým kardanem
anebo tam nechám cokoli z toho co jsem na auto navěsil a cenu nějak doladíme - co zybde buď využiji, nebo nabídnu na foru, nebo daruji přátelům
Preferuji osobní sektání, vážnému zájemci nadělám fotky a pošlu mailem, ale vzhledem k předchozím zkušenostem s prodejem jiných věcí kdy jsem na přání fotil 150 fotek ze všech stran a nakonec nepřišla ani odpověď jsem velmi zdrženlivý
- zdeneksumec
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30 říj 2015 18:48
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Kroměřížsko
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Já vím ze je to předčasný....ale kdyby náhodou, tak bych měl zájem o zahrádku bo nějakou teď shanim...dik, z.
- marsant
- Příspěvky: 287
- Registrován: 20 črc 2016 20:02
- tel.: 731 158 337
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Havířov
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Peto ... to je mi líto že máš takové patálie! Držím palce ať dobře dopadne! Ať už jakkoliv!
Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
pasuju na to vstreky z 3.0? mam nejake by som ti ich venoval jestli to pomuze
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Proc najel kardan 5km??? Jako ze je skoro novy a najel jenom 5km. Uz chapu. Vstriky na test a vymenit vysokotlake cerpadlo. Ale tohle nikdo za 20 tis delat nebude.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
ano kardan jsem vyměnil během čekání na nové podávací čepardlo, a po složení auta jsem s tím objel ulici tam a zpět
a protože vím že to nikdo za 20 dělat nebude , proto je auto na prodej, pro mě už nemá ekonomickou perspektivu do toho vrážet víc jak 20, protože když teď udělám čerpadlo, tak v zimě budu muset auto rozpůlit a ošetřit korozi, abych si to čerpadlo užil, a potom za rok příjde repas převodovky nebo něco s motorem a budu kupovat převodovku nebo motor protože přeci nevyhodím auto s novou pumpou a ošetřeným rámem a kastlí, a dostanu se do nekonečné spirály
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
primárně bych rád prodal auto v celku, pokud ho někdo koupí očesané tak zbytek bude k prodeji, pokud ale nebude zájem tak to začnu očesávat na dílyzdeneksumec píše: ↑26 dub 2021 19:20 Já vím ze je to předčasný....ale kdyby náhodou, tak bych měl zájem o zahrádku bo nějakou teď shanim...dik, z.
- zdeneksumec
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30 říj 2015 18:48
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Kroměřížsko
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Jj, rozumím a chápu. Každopádně jsem na příjmukaligula píše: ↑27 dub 2021 08:06primárně bych rád prodal auto v celku, pokud ho někdo koupí očesané tak zbytek bude k prodeji, pokud ale nebude zájem tak to začnu očesávat na dílyzdeneksumec píše: ↑26 dub 2021 19:20 Já vím ze je to předčasný....ale kdyby náhodou, tak bych měl zájem o zahrádku bo nějakou teď shanim...dik, z.
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Buď jsou vstřiky do přepadu, případně elementy c čerpadle.
Vstřiky děláme za 3800 bez DPH / kus - 10% sleva. Čerpadlo nedokážu říct, ale řekněme od 8-16 000 bez DPH -10% sleva.
Tak kdybys chtěl....
Vstřiky děláme za 3800 bez DPH / kus - 10% sleva. Čerpadlo nedokážu říct, ale řekněme od 8-16 000 bez DPH -10% sleva.
Tak kdybys chtěl....
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Jo to je super, ale porad je to investice 50 tis kdyz spocitam 6 vstriku, cerpadlo a DPH, investice do auta kde nejpozdeji na podzim zas neco odejde a pristi rok prohnije podlaha
Kazdopadne diky za nabidku a budu nad tim premyslet
Kazdopadne diky za nabidku a budu nad tim premyslet
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Osobně si myslím, že to bude jen něčím z toho. Případně jestli máš ještě nízký tlak paliva ( otázkou je kolik je požadovaný a naměřený) tak regulátor na CR liště - to je taková nejlevnější varianta asi.
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Tak nudou přidřené ventily v trysce. Buď opotřebováním, nebo špony z čerpadla - to jde zjistit až pod mikroskopem.
Každopádně na to ti to fungovat nebude ..
Každopádně na to ti to fungovat nebude ..
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Vstriky se budou ted vytahovat a testovat na stolici,
Jaka je zivotnost repasovanych vstriku ? Ma to smysl nebo koupit nove ?
Jaka je zivotnost repasovanych vstriku ? Ma to smysl nebo koupit nove ?
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
To hrozně záleží kdo je dělá. Někdo používá originál díly do ních ( VDO - Continental), někdo tam cpe italský / polský trysky a má upravené hodnoty ve stanici aby to prošlo. Kódy nové nemají tyhle, ale stejně musí být výstupní protokol z nich...
Za nás se repas vyplatí, ale upřímně se garance nedrží (myšleno na chod vstřiku, samozřejmě se drží na vnitřní komponenty) - ale to je i u nových. Stejně by ses v rámci reklamace vstřiku dozvěděl ohledně překročení limitů kvality paliva - v ČR prostě kvalitní nafta není..není.
Takže za mě repas, ale u někoho, kdo to dělá tak jak se má .. ne tak aby to splňovalo cenové požadavky zákazníka - bohužel / naštěstí? Každopádně ale pokud se tam najdou špony, musí vysokotlak ven na repas a kompletní čištění palivové soustavy + si nepamatuju, jestli má D3 i podávačku v nádrži (většinou +-5Bar). Rozhodně nečekej, že v případě špon z čerpadla, uděláš trysky a zbytek ne - budeš potom rád, když to vyjede z dílny, ale tím to končí - taková je realita.
Za nás se repas vyplatí, ale upřímně se garance nedrží (myšleno na chod vstřiku, samozřejmě se drží na vnitřní komponenty) - ale to je i u nových. Stejně by ses v rámci reklamace vstřiku dozvěděl ohledně překročení limitů kvality paliva - v ČR prostě kvalitní nafta není..není.
Takže za mě repas, ale u někoho, kdo to dělá tak jak se má .. ne tak aby to splňovalo cenové požadavky zákazníka - bohužel / naštěstí? Každopádně ale pokud se tam najdou špony, musí vysokotlak ven na repas a kompletní čištění palivové soustavy + si nepamatuju, jestli má D3 i podávačku v nádrži (většinou +-5Bar). Rozhodně nečekej, že v případě špon z čerpadla, uděláš trysky a zbytek ne - budeš potom rád, když to vyjede z dílny, ale tím to končí - taková je realita.
-
- Příspěvky: 15007
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Bych se zeptal, jestli už jde palivová část za čerpadlem vyčistit, nebo se stále ještě celá mění? U jiných common rail motorů mi vždy řekli vyměnit, vyčistit to spolehlivě nejde.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Pokud dojde k uplnemu kolapsu vysokotlaku, tak je problem vycistit trubky a rail. Spony se doslova nastrileji na steny a ani velmi silny ultrazvuk to na jistotu neumi vycistit. Ale na tdv6 sem jeste sypnute cerpadlo nevidel. Problem jsou podavacky, solenoidy cerpadla a vstriky.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
My už to snad dělali (myslím D3)- čištíme ultrazvuk + vzduch + proplachová myčka, kde je testovací kapalina, kterou používáme do testovacích mašin. Nikdy s tím nebyl problém - alespoň dle zpětné vazby. Ale ruku do ohně za to že to byla zrovna TDV6 nemám. Ale 2.7 nám chodí poměrně pravidelně..