
Dále to občas špatně podřadí a zůstane tam viset jedna rychlost, ne nějak často, ale občas jo - a pak to vyhodí oranžový trojúhelník "gearbox fault" a musím zastavit a restartovat.
A taky občas spadne nevím proč do "Performance restricted", to už je červená a pak musím normálně motor vypnout - protože v tu chvíli, kdy se chyba objeví vyloženě divně brblá - je to podobné jevu, jak když na letadle vypnete druhý elektrický okruh zapalování, pak musím chvíli počkat a pak vše běží normálně, to jsou mi věci.
Prosím o rady.
Mimochodem, co bych dal za fyzickou servisní měrku, která by se dala strčit do té trubičky v plnícím hrdle, co jsem přes ní odsával ten olej. Dá se něco takového sehnat?
Na zahraničních fórech jsem se totiž dočetl, že ta digitální měrka se nějakým způsobem kalibruje a má kalibrovat po výměně oleje ... což upřímně řešeno nevím a hlavně pochybuju, že mi handlíř v německu udělal.
Zatím jsem dohledal tohle:
https://www.landroverworld.org/threads/ ... -0l.42475/
a
https://triangleimports.com/blog/why-do ... erformance
a
https://landroverforums.com/forum/lr4-3 ... ult-92004/